Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilsettä päässä

Vierailija
07.12.2016 |

Minulle on alkanut viime aikoina tulla hilsettä päähän ihan tolkuttomasti. Kun herään aamulla ja menen peilin eteen kampaamaan hiuksia niin hilse näkyy selvästi tummien hiuksien pinnalla. Joutuu kampaamaan 5-10 min tiheällä kammalla että suurin osa on varissut pois ja voi näyttäytyä ihmisten ilmoilla.

Hiukset on myös jotenkin todella kuivat ja sähköiset, kammatesa kova rätinä käy kun staattinen sähkö purkaantuu. Aikaisemmin minulla oli hilsettä ja se pikkuhiljaa lähti kun otin tervashampoon käyttöön mutta nyt alkanut tulla uudelleen vaikka olen käyttänyt sitä koko ajan.

Käyn suihkussa vähintään kerran päivässä joten ei pitäisi olla siitäkään kiinni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin hilseesta vuoden ja kokeilin Nizoralia, luomushampoota, lasten shampoota, öljyshampoota, kosteusvoiteella pesua, kookosöljyä... Lopulta hilse on miltei poissa. Eniten asiaan luulen vaikuttaneen tangle freezerin vaihtamisen tavalliseen kampaan, nyt hiuspohjakin saa harjausta, shampoon vaahdotusaikaa pidensin reilusti ja shampoomerkin vaihto viikoittain. Pesen hiukset kolmesti viikossa.

Vierailija
2/3 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuivaa hilsettä tekee shampoon sulfaatti. Etsi sultaatiton shampoo, voi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla meni päänahka ihan ruvelle, parikin kertaa vuoden sisään kun pesin normishamppoilla. Budjettiin ei mahtunut mitään kalliita hilseshampoita, joten kokeilinpa ihan head&shouldersia. Parin pesun jälkeen katos hilseily kokonaan, päänahka parani myöskin kokonaan. Sitä ennen se oli ihan oikeesta täynnä kutisevia, verestäviä haavoja. Pesut sattui, mutta pakko pestä. En tajua, miten päästin tilanteen niin pahaksi. Vielä 2 kertaa. Nyt en enää luovu tuosta shampoosta, ainakin minulle erittäin hyvä. Ja hiuksia ei sitten missään nimessä kannata pestä joka päivä. Jos sulla rasvottuu hiukset nopeesti ja hilseilee, niin se johtuu just väärästä shampoosta ja liian useista pesuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä