Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö mielessänne keskustelua toisen ihmisen kanssa?

Vierailija
07.12.2016 |

Eli itse ainakin käyn paljonkin keskustelua pääni sisällä tuntemieni ihmisten kanssa tai entisen kavereiden kanssa koska ei ole ihmistä jolle kertoa asioista. Kuvittelen siis pääni sisällä että kerron heille päivän tapahtumista ja he vastaavat siten kun yleensä asioihin vastaisivatkin. Joskus käyn jopa riitoja pääni sisällä.
En tiiä vaikutanko jotenki hullulta ja mie halusinki kysyä et tekeekö kukaan muu tälläistä? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä "keskustelen" sellaisten kans, joiden kanssa muutenkin ois kiva asiasta keskustella. On ikäänkuin tarve kertoa asia jollekin niin sen tekee omassa päässä kun oikeasti ei voi. Siitä tulee vähän yksinäinen, haikea olo. Ihmettelen joskus, miks en vaan sano ääneen esim vieres olevalle puolisolle, joka kyllä kuuntelis, mut se ei vaan jotenkin riitä vaan mielikuvituksessa juttu paisuu paljon hauskemmaksi.

Vierailija
2/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän, että kotona tai töissä eteen on tulossa kinkkinen tilanne, niin "treenaan" tätä miettimällä miten tuoda mahdollisimman järkevästi oma kantani esille ja kuvittelen, mitä toinen vastaisi näissä tilanteissa. Oikeassa elämässä mulla menee usein pasmat sekaisin kun vastapuoli ei vastailekaan kuten olin "käsikirjoittanut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän