Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen yli 80kg nainen, enkä edes näytä lihavalta....

Vierailija
07.12.2016 |

Miten on mahdollista, että olen 170cm 19v neitonen, ja painan 83kg, mutta en kuitenkaan näytä lihavalta. Äitinikin luulee, että painan jotain 60-70kg välillä... Olen myös paljon hoikemman näköinen kun monet 70kiloiset naiset. Lihasta mussa ei hirveesti ole, olen pitkäraajainen, ja ruumiinrakennekin on siro, esim. mun ranteet on melkeen saman kokoiset kun lapsen ranteet, eikä hartiatkaan ole leveät (38cm). Ja solisluutkin näkyvät vähän. Vyötärönympärys on 78cm ja rinta ja lantio noin 100cm. Onko outoa, vai onko muitakin saman painoisia ja kokoisia???

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai en usko. Todella painava oot kyllä ikäsekses

Vierailija
2/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvaa laittaa, mutta nytkin s/m koon vaatteet päällä, uskokaa tai älkää. Aion kyllä kuitenkin laihduttaa semmosen 25kg. ap

Vierailija
4/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympäryksen riskirajahan on naisilla 80cm (korjatkaa jos muistan väärin) nii kyllähän 78 on jo aika iso. Onks sulla paljon lihaksia?

Vierailija
5/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Varsinkin ton ikäiseksi olet liian painava :(

Vierailija
6/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen, itse olen pari senttiä sua pidempi ja näytin 80-kiloisena lähinnä valaalta. Nyt 65-kiloisenakin olen ihmeellisen pyöreä, turhauttavaa.

Vierailija
7/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sitä itse näkeekään :(

Vierailija
8/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärönympäryksen riskirajahan on naisilla 80cm (korjatkaa jos muistan väärin) nii kyllähän 78 on jo aika iso. Onks sulla paljon lihaksia?

ymmärtääkseni naisilla yli 80cm on lievän lihavuuden merkki, ja yli 90cm on vyötärölihavuus. Ei mulla hirveesti lihasta ole, mutta jotain kuitenkin luulisin. ap

Vierailija
9/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/70 tytöt on jo pyöreitä

Vierailija
10/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Varsinkin ton ikäiseksi olet liian painava :(

en ole väittänyt etten olisi, aion kyllä laihduttaa. En vaan näytä niin pullealta kun muut saman painoiset, mikä on outoa...

Vierailija
11/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan mahdollista. Minä olen 60-kiloinen mies enkä näytä yhtään pieneltä tai hintelältä.

Vierailija
12/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suunnilleen samat mitat, ja minäkin näytän kevyemmältä kuin olen. Voisiko nuo pitkät raajat vaikuttaa siihen, että näyttää kevytrakenteisemmalta? Itselläni myös hyvin pitkät jalat ja kädet, keskivartalo on lyhyehkö ja vyötärö tälläkin painolla alle 70 cm, tosin alavatsalla on makkara. Läski on jakautunut hyvin tasaisesti, vaikka ylävartaloni on rakenteeltaan melko kapea ja pieni, niin en ole mikään selkeä päärynävartalokaan. Läskiä on tasaisesti joka paikassa. Lihaksia on jonkin verran. Tietysti pitkäraajaisella saattaa olla helposti enemmän lihasmassaa, vaikka ei olisi erityisen lihaksikas, kun monet suuret jalkojen lihakset ovat normaalia pidempiä jne.

En minäkään siis hoikalta näytä, mutta en suoranaisesti lihavalta, sellaiselta muodottomalta. Näytän suunnilleen samalta kuin normaalipainon ylärajan tuntumassa keikkuvat.

Vierailija
13/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 173/58 ja tunnen itteni valaaks ku ylimäärästä roikkuu siellä sun täällä. Vaatteet päällä näytän ihan ok:ltä. Tai no riippuu kyllä vaatteista.

Vierailija
14/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171cm ja 80 kiloa. Mulla paino myös jakautunut tasaisesti, mutta kyllähän musta näkee, että ylipainoa on se 10kg. Ikää 37 ja nuorin lapsi 4kk. Maha on yhä pehmee ja ällö, vatsalihakset hukassa ja sektion vuoksi vasta nyt alkanut niitä etsimäänkään. Koitan saada ainakin sen 5kg pois niin on mukavampaa olla.

Vierailija
15/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni suunnilleen samat mitat, ja minäkin näytän kevyemmältä kuin olen. Voisiko nuo pitkät raajat vaikuttaa siihen, että näyttää kevytrakenteisemmalta? Itselläni myös hyvin pitkät jalat ja kädet, keskivartalo on lyhyehkö ja vyötärö tälläkin painolla alle 70 cm, tosin alavatsalla on makkara. Läski on jakautunut hyvin tasaisesti, vaikka ylävartaloni on rakenteeltaan melko kapea ja pieni, niin en ole mikään selkeä päärynävartalokaan. Läskiä on tasaisesti joka paikassa. Lihaksia on jonkin verran. Tietysti pitkäraajaisella saattaa olla helposti enemmän lihasmassaa, vaikka ei olisi erityisen lihaksikas, kun monet suuret jalkojen lihakset ovat normaalia pidempiä jne.

En minäkään siis hoikalta näytä, mutta en suoranaisesti lihavalta, sellaiselta muodottomalta. Näytän suunnilleen samalta kuin normaalipainon ylärajan tuntumassa keikkuvat.

Kuulostaa aika samalta kun mä. En mäkään missään nimessä hoikalta näytä, mutten valaaltakaan. Ehkä se siten on toi pitkäraajasuus, ja valmiiksi siro rakenne. Jaloissa mulla kyllä on voimaa, mutta muussa vartalossa ei niinkään. ap

Vierailija
16/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap. Ihan tiedoksi, että itse sitä painoaan tai lihavuutta ei huomaa/tajua. Toisekseen oma äiti ei varmasti viitsi kertoa, että näytät vähän lihavalta. 

Vierailija
17/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että pitkäraajaisuus korostaisi sitä, että ne 80 kiloa näkyvät kun enemmistö painosta on kuitenkin torsossa., ja jos se on lyhyt niin täytyyhän sen olla paksumpikin. Olen 80-kiloinen mutta 5cm ap:ta lyhyempi ja lyhytjalkainen, ja aiemmin on ylikilot aika lailla saanut pitkään torsoon hukutettua, mutta ei enää. Ja vaikka olen X-kroppainen (leveät hartiat, isot rinnat, hoikempi vyötärö, leveämpi lantio) niin vyötärön ympärys on silti 90cm. 

Vierailija
18/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48kg/155cm ja tunnen itseni lihavammaksi kuin silloin kun painoin 5 kiloa enemmän... Miehellekin näytin vatsaani ja kerroin epäilykseni lihomisesta tai raskaudesta. Sanoi ettei mahani tunnu isolta. Minustta silti tuntuu (?!) En tiedä paljonko pitäisi vielä laihduttaa.

Vierailija
19/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Ap. Ihan tiedoksi, että itse sitä painoaan tai lihavuutta ei huomaa/tajua. Toisekseen oma äiti ei varmasti viitsi kertoa, että näytät vähän lihavalta. 

No yleensä 80kg painavalle ei mene s-koon vaatteet. Ja minun äiti sanoo kyllä tasan sitä mitä ajattelee, eikä kaunistele. Hän itsekin on 70kg (saman pituinen) ja meinas, että jos molemmat laihdutettaisiin 10kg nii oltais siinä 55-60kilossa.

Vierailija
20/32 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi