Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkainen ja kiukkuinen esikoinen 2,6 v?

12.03.2006 |

Siis voihan kauhistus.Esikoistyttöni on nyt 2,6 v ja kaksospojat kohta 11 kk ja on vaan tullut todella vaikea esikoisesta? Olisiko mustasukkaisuutta vai pitäisikö mennä jo psykologin juttusille ja selvittää mikä vaivaa ja kuinka päästän asiasta yli? Kiukuttelee koko ajan, vaikka välillä otan häntä syliin ja koitan keskittyä häneen. jos jotain ei saa heti, niin alkaa heitellä tavaroita tai jankkaa asiaa vaikka kuinka pitkään.Vaikka kuinka määrätietoisesti sanon ei, niin jankkaa ja heittäytyy maahan potkii ja läpsii välillä poikia.Tämä on päivittäistä.Siis tuntuu vaikka mitä yrittäisiä niin ei meinaa uskoa ja todella. Siis miten olette selvinneet? Säälittää toinen, kun jatkuvasti saa häntä komentaa ja kieltää ja tuntuu, että olen hänelle koko ajan vihainen. Mitä tehdä? Neuvokaa, miten olette selvinneet?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin esikoinen nyt 4,5V ja tuplat 1V4kk. Esikoinen on lähes alusta asti ollut todella mustasukkainen. Minusta kanssa välillä tuntuu, että ei oo ehti koko päivänä muuta kuin suuttua esikoisen touhuista. Aluksi meillä mustasukkaisuus kohdistui vauvoihin ja sen jälkeen minuun.

Nyt ollaan taas siinä pisteessä, että hermoja todella koetellaan. Esikoinen vie pieniltä kaikki lelut käsistä, tönii, tuuppii, roikottaa jne. Jotenkin pitäisi päästä tästä huutamisen ja suuttumisen kierteestä. Välillä on parempia päiviä ja pystyn olemaan kärsivällinen ja selittämään miksi ei saa kiusata. Sitten on taas päiviä, kun oon ihan rätti väsynyt ja yksin lasten kanssa illalla silloin ei pinna kestä yhtään.

Jaksamista sinulle, neuvoja en kyllä osaa antaa kun niitä vasta itsekin etsin. Mulla ainakin toiveissa, että nyt keväällä helpottaa kun voi olla enemmän pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla