Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison alastonkuvat

M35
07.12.2016 |

Mua kiihottaa valtavasti kun saan jakaa vaimoni alastonkuvia esim. Alastonsuomen tai vastaaviin sivuille, kuvat kyllä rajaan niin että ei tunnista eli naama ei näy, ajatus siitä että joku katselee niitä ja ehkä kiihottuu niistä ja itsenikin kiihottumaan
Onko muilla tälläistä samankaltaista "fetissiä"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ainakaan

Vierailija
2/8 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vaimoni luvalla näyttänyt siistejä kuvia, joissa näkyy rinnat, jollekin kaverille. Tuntuu kiihottavan vaimoanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena toivon että mieheni kiihottuisi kun muut miehet katselee minua mutta häntä tuntuu enemmän vain ärsyttävän asia ja suhtautuu mustasukkaisesti näihin katseisiin... En tiedä onko väärin että haluaisin että häntä kiihottaisi että naisensa kelpaisi muillekkin :D

Vierailija
4/8 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri kiihottavaa, kun voi ylpeänä näyttää, millaisen herkun omistaa ja kun todella huomaa, miten vaimoa kiihottaa, kun hän saa ihailua vartalostaan.

Vierailija
5/8 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mielelläni ottaisin vaimosta sellaisia kuvia, joista häntä ei tunnista ja laittaisin muiden ihailtavakis esim. alaston suomeen. Vaikka sellaisia legginsit päällä peppu kuvia edes. Vaimo ei tähän ole suostunut ja minulle ihan ok. Pidän ja kiihotunkin siitä kun muut miehet kuolaavat vaimoni perään. Baarissa on minusta mukava käydä vaimon kanssa yhdessä juuri sen takia kun näen kun muut miehet kuolaavat häntä. Tottahan vaimokin tästä pitää ja huomaan, että hänen itsevarmuutensa sängyssä (ja muutenkin) kasvaa aina kun hän on saanut käydä ulkona vähän tuulettumassa.

Myös se on kiihottavaa kun vaimo käy kavereidensa kanssa baarissa ja sitten kertoo millaisten miesten kanssa on siellä jutellut ja näyttää minulle myös facesta heidän kuviaan. Minun rajani ovat lepsummat kuin vaimon tämän suhteen, eli antaisin vaimoni tehdä muutakin näiden miesten kanssa kuin mihin vaimoni on valmis. Olen monesti ehdottanut, että lähtisimme "sinkkuina" baariin joko niin, että olisimme vain jotain tuuttuja vaikkapa serkuksia keskenään tai niin, että minä vain seuraisin sivusta tilannetta ja vaimo saisi antaa kunnolla mennä.

M29

Vierailija
6/8 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaita aisurin taimia täällä

Vierailija
7/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä aina löytääkin kirjoitti:

Ihan sairaita aisurin taimia täällä

Ja mikähän sinä olet tuomitsemaan toisten huveja? M29

Vierailija
8/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteleeko ihan oikeasti MIEHETKIN tänne. Ja lukee vastauksia.

Menkää korjaamaan autoa tai siivoamaan saunaa niin kuin oikeat miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän