Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Kelpaisiko tällainen mies?

Vierailija
07.12.2016 |

-170/82 ja 33-vuotias
-Koulut käyty, nyt se tärkein eli työt menossa (kaupassa)
-Olen sellainen vähän karvaisempi mies
-Osaan lukea kirjoja ja käynnistää tiskikoneen
-Juon saunassa

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa pois niin katsotaan uudestaan.

Vierailija
22/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaaseen humalatilaan saunassa juominen kuulostaa riskipeliltä. En halua pelätä, että mies polttaa itsensä kiukaaseen, liukastuu lauteilta tai sammuu saunaan.

Et kertonut mitään luonteestasi. Oletko suunnitelmallinen vai teetkö juttuja hetken päähänpistosta? Juotko rähinäviinaa? Oletko mustasukkainen? Tuhlaatko tilisi viikon sisään tilipäivästä vai oletko niin pihi, että vartioit myös läheistesi rahankäyttöä?

Niin ei ole päässyt tapahtumaan vielä. 

Suunnittelen asioita etukäteen. En toteuta päähänpistoja. Juon kaljaa. Päinvastoin. On tietty summa rahaa jonka käytän. Nainen saa tehdä omillaan mitä haluaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 kiloa pois niin katsotaan uudestaan.

Tämä on normaalipainoni. ap

Vierailija
24/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reippaaseen humalatilaan saunassa juominen kuulostaa riskipeliltä. En halua pelätä, että mies polttaa itsensä kiukaaseen, liukastuu lauteilta tai sammuu saunaan.

Et kertonut mitään luonteestasi. Oletko suunnitelmallinen vai teetkö juttuja hetken päähänpistosta? Juotko rähinäviinaa? Oletko mustasukkainen? Tuhlaatko tilisi viikon sisään tilipäivästä vai oletko niin pihi, että vartioit myös läheistesi rahankäyttöä?

Suunnittelen asioita etukäteen. En toteuta päähänpistoja. Juon kaljaa. Päinvastoin. On tietty summa rahaa jonka käytän. Nainen saa tehdä omillaan mitä haluaa. ap

Jos sulla menee vain pari kaljaa kerralla, niin sitten asia on ok. Näillä tiedoilla voisin ihan mielelläni treffata sinua.

Ai niin, minulla on lapset tehty enkä voi enää saada lisää, joten toivottavasti käy sinulle. Lapsetkin on jo muuttaneet pois kotoa, joten hoito-ongelmia ei ole.

Vierailija
25/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tyypilliseltä tarinalta Suomessa. Mies on aluksi ok, mukava ja kivannäköinen kunnes tietysti paljastuu että vetää kännit joka viikonloppuna. Itse en jäisi sellaista katsomaan.

Vierailija
26/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on raitis ja se on yksi syy miksi rakastan häntä paljon. 

Vierailija
27/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luonne? Mistä asioista tykkäät? Mitä teet vapaa-ajalla? Mitkä ovat lempipuheenaiheitasi?

Miehet tuntuvat usein kuvittelevan, että naisille kelpaaminen tarkoittaa samaa kuin hyvä henkilökohtainen cv, eli paljonko tienaa, mitä omistaa, miltä näyttää ja mitä osaa. Että nainen saadaa samantyyppisesti kuin työpaikka. Sellainen perus elämänhallinta on toki vähimmäisvaatimus, että pääsee edes treffeille, mutta se itse suhteeseen kelpaaminen on sitten muista asioista kiinni.

Vierailija
28/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla menee vain pari kaljaa kerralla, niin sitten asia on ok. Näillä tiedoilla voisin ihan mielelläni treffata sinua.

Ai niin, minulla on lapset tehty enkä voi enää saada lisää, joten toivottavasti käy sinulle. Lapsetkin on jo muuttaneet pois kotoa, joten hoito-ongelmia ei ole.

Ehkä olet liian vanha minulle? ap

Vierailija
29/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulle on tärkeintä elämässä? Mitkä ovat sinulle tärkeitä arvoja?

Vierailija
30/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet liian vanha minulle? ap

Olen 51-vuotias eli meillä on ikäeroa 18 vuotta, joten ikäero on sopiva. Sehän on ihan soppelisti palstamiestenkin mielestä.

Vierailija
31/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen luonne? Mistä asioista tykkäät? Mitä teet vapaa-ajalla? Mitkä ovat lempipuheenaiheitasi?

Miehet tuntuvat usein kuvittelevan, että naisille kelpaaminen tarkoittaa samaa kuin hyvä henkilökohtainen cv, eli paljonko tienaa, mitä omistaa, miltä näyttää ja mitä osaa. Että nainen saadaa samantyyppisesti kuin työpaikka. Sellainen perus elämänhallinta on toki vähimmäisvaatimus, että pääsee edes treffeille, mutta se itse suhteeseen kelpaaminen on sitten muista asioista kiinni.

Luonteeltani olen kiltti mutta sopivan jämäkkä. Tykkään syödä jotain hyvää. Vapaa-ajalla ajan autolla ja käytän konetta. Puhun työstä ja säästä. ap

Vierailija
32/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen kiltti mutta sopivan jämäkkä. Tykkään syödä jotain hyvää. Vapaa-ajalla ajan autolla ja käytän konetta. Puhun työstä ja säästä. ap

Työstä ja säästä? 

Minun keskustelurepertuaarini on sen verran laaja että meillä riittäisi juttua se 15 min haha.

Toivottavasti löydät unelmiesi naisen!

Vierailija
33/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulle on tärkeintä elämässä? Mitkä ovat sinulle tärkeitä arvoja?

Työ on tärkeintä. Ihmisiä ei saa vahingoittaa ja vanhat lait ovat hyviä. ap

Vierailija
34/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tapa sinulla vastata niin, että vastausta joutuu tinkaamaan useampaan kertaan. Jos jokaisen asian kanssa tapasi on sama, niinkuin näyttäisi olevan, niin turha odottaa pitkiä saati onnellisia parisuhteita.

Noin lähtökohtaisesti sinussa ei ole vikaa, pituutesi, painosi, karvaisuutesi ja työsi eivät ole useimmille naisille mitään turnoffeja. Alkoholia ilmeisesti kuluu vähän liikaa ja tiedät sen itsekin, mutta jos löydät elämääsi muuta sisältöä ja fiksumman nollaamistavan niin sekin voi muuttua. Kannattaa opetella myös rehellisyyttä itseäsi kohtaan.

Vierailija
35/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työstä ja säästä? 

Minun keskustelurepertuaarini on sen verran laaja että meillä riittäisi juttua se 15 min haha.

Toivottavasti löydät unelmiesi naisen!

Laaja, mutta ilmeisen pinnallinen jos et 15 minuuttia kauempaa keksi puhuttavaa noista aiheista. 

Vierailija
36/36 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tapa sinulla vastata niin, että vastausta joutuu tinkaamaan useampaan kertaan. Jos jokaisen asian kanssa tapasi on sama, niinkuin näyttäisi olevan, niin turha odottaa pitkiä saati onnellisia parisuhteita.

Noin lähtökohtaisesti sinussa ei ole vikaa, pituutesi, painosi, karvaisuutesi ja työsi eivät ole useimmille naisille mitään turnoffeja. Alkoholia ilmeisesti kuluu vähän liikaa ja tiedät sen itsekin, mutta jos löydät elämääsi muuta sisältöä ja fiksumman nollaamistavan niin sekin voi muuttua. Kannattaa opetella myös rehellisyyttä itseäsi kohtaan.

Tuo on muuten perseestä. Entiseltä avovaimoltani joutui kaikki asiat kysyä erikseen, koska hän ei ymmärtänyt kysyttyäni selittää asiaa kokonaisvaltaisesti.