Varattu ja ihastunut naapurin mieheen
Aviomieheni tekee pitkää työpäivää ja on välillä työmatkoilla eli paljon pois kotoa. Yhteistä aikaa on liian vähän ja se surettaa minua, haluaisin tehdä kaikenlaista kivaa yhdessä ja löhötä vaan sylikkäin sohvalla myös. Seksiä on mielestäni liian vähän, ei tosin johdu noista työmatkoista (ne olisi ok syy pieneen taukoon seksissä) vaan siitä, että mies ei jaksa tai halua edes joka toinen päivä kun minä taas haluan. Hänen ei ole pakko tehdä niin paljon töitä, hän vain haluaa tehdä paljon ja provisiopalkattuna raha kai motivoi, vaikka ei varsinaisesti tarvittaisi ylimääräistä rahaa, minulla on ihan hyvä palkka ja hänen peruspalkka on ok myös. Mutta nyt on käynyt niin että olen ihastunut naapurin sinkkumieheen. Asumme rivitalossa ja koska teen paljon pihatöitä ym ulkona niin törmään häneen koko ajan ja hän jää juttelemaan, ollaan tutustuttu siinä puolivahingossa.. Hän on huomaavainen, kysyy joka päivä kuulumisiani ja kertoo omistaan, puhumme aika henkilökohtaisista asioista jopa. Mitään "sellaista" ei ole välillämme tapahtunut, mutta tuntuu että hän huomioi minua jopa enemmän kuin aviomieheni :( . Miten päästä tästä ihastumisesta eroon? En voi välttää hänen kohtaamista käytännön syistä enkä suostu pihatöitä täysin laiminlyömäänkään sen takia, ettemme tapaisi.
Kommentit (31)
Koita vältellä hänen tapaamista. Ja keskittyä omaan mieheesi.
Helpommin sanottu kun tehty.
Mitäpä jos juttelisit miehesi kanssa näistä asioista, vai onko sinun suhteesi omaan mieheesi vain sinun asia?
Ja tuo naapurin kanssa keikistely myös vain sinun asia?
Voihan olla, että miehesi on tajunnut jotain tuosta sinun keikistelystä ja haluaa olla töissä. Ta se raha ei tosiaankaan lisäänny sinun kainalossa.
Mikä poistaisi ajatuksen, että sinun miehelläsi olisi suhde johonkin toiseen ihmiseen ja hän viettää siellä enemmän aikaa, Onhan se sinun miehesi asia eikä sinun.?
Vai mitä olet mieltä.?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kahville. Ehkä huomaat kun juttelette paremmin, että hän ei olekkaan niin ihana.
Tai sitten hän on vielä ihanampi ja tie vie makkariin.
Juuri näin. Jos meille kerrotaan, että on ihastusta ilmassa ja on mahdollisuus edetä pihalta kahvittelun kautta makkariin ottamaan selvää oikeesta kemiasta, haluamme myös tietää lopputuloksen. Emme me tule viihdytetyiksi hypoteettisesta unelmoinnista, vaan actionia kehiin nyt. Puutarhahommia ei kai oikein enää ole, mutta viimeistään, kun harjailette lunta siellä pihalla toisianne silmäillen, toteutat iskusi!
Pyydä vaikka teille katsomaan uutta autoharjaa tai lumikolaa, tai sepelöimään porraspieltä. Siitä sitten vetäiset sen nopsasti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Koita vältellä hänen tapaamista. Ja keskittyä omaan mieheesi.
Helpommin sanottu kun tehty.
Kiitos. Olen yrittänyt keskittyä omaan mieheeni, mutta se on vaikeaa kun hän tekee niin pitkiä työpäiviä. Enkä viitsi sentään töihin hänelle koko ajan viestitellä. Ap.
Homo se on, turhaa uneksit tantta.
What kirjoitti:
Mitäpä jos juttelisit miehesi kanssa näistä asioista, vai onko sinun suhteesi omaan mieheesi vain sinun asia?
Ja tuo naapurin kanssa keikistely myös vain sinun asia?
Voihan olla, että miehesi on tajunnut jotain tuosta sinun keikistelystä ja haluaa olla töissä. Ta se raha ei tosiaankaan lisäänny sinun kainalossa.
Mikä poistaisi ajatuksen, että sinun miehelläsi olisi suhde johonkin toiseen ihmiseen ja hän viettää siellä enemmän aikaa, Onhan se sinun miehesi asia eikä sinun.?
Vai mitä olet mieltä.?
Aviomieheni on ollut vähän työnarkomaani aina. Pitkät työpäivät ei siis ole mikään uusi asia, eikä liity siihen että muutimme tänne eikä tuohon naapuriin. En usko että miehelläni olisi suhde työpaikallaan, hän vain on sellainen ihminen joka tekee liikaa töitä tuon provisiopalkan motivoimana. Ap.
Ei ihastumiseesi auta mikään muu kuin aika. Itsellä menossa jo kolmas vuosi ja loppua ei näy. Mitään en tee asialle koska olen varattu.
Haaveilen hänestä päivittäin ja kun tapaamme ihan mahanpojassa tuntuu.
Haaveilen,että kun vain saisin olla hänen kanssa vaikka vain yhden yön niin se riittäisi.
Joskus ajattelen että paljastan tunteeni niin saisin tietää jos hänellä on tunteita minua kohtaan,mutta en uskalla kun asutaan pienellä paikkakunnalla.
Ihastuminen on tunne ja tunteita ei voi säädellä. Se mitä voit säädellä, on pitää huoli että ihastus pysyy pelkkänä ihastuksena eikä kehity sen pitemmälle!
On mahdoton, estää ketään ihastumasta. Omat tekonsa sen sijaan voi kontrolloida. Ei kukaan voi tietää jos toinen puoliso tms on ihastunut johonkin toiseen. Et sinäkään. Ehkä miehesikin on! Mutta se ei mitään keneltäkään vie eikä ota. Niin kauan kun siis pysytään tietyissä rajoissa. Onhan mahdoton sitoa kenenkään silmät ja rajoittaa ajatukset ja tunteet. Kun oma liitto on vakaalla pohjalla ja luottamus pelaa, ollaan turvassa. Kukaan ei toista vie ilman toisen omaa halua.
Mielestäni turha tuottaa miehellesi pahaa mieltä ja kenties mustasukkaisuutta kertomalla ihastuksestasi. Pidä se omana tietonasi, ja keskity omaan mieheen silloin kun hän on paikalla. Hoitakaa omaa kahdenkeskistä suhdettanne. Lujittakaa sitä niin kukaan ulkopuolelta ei sitä voi horjuttaa.
Olet hyvinkin aikuisen iässä, aikuisen järki ja harkinta peliin!
Kyllä naisten älykkyys on näköjään sittenkin tiivistynyt klitorikseen! Sellaisen kuvan näistä jutuista saa..
Ap se vaan ruikuttaa kun ei ehkä saakaan vierasta kullia hahhaa:)))
Miten kasvetaan aikuiseksi?
Minulla on hyvä ja haastava työ, työn puolesta tietysti opiskelen silloin tällöin työhön liittyviä asioita iltaisin ja viikonloppuisin, minulla on jo myös harrastuksia ja tapaan ystäviä.
Ap.