Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu ja ihastunut naapurin mieheen

Vierailija
07.12.2016 |

Aviomieheni tekee pitkää työpäivää ja on välillä työmatkoilla eli paljon pois kotoa. Yhteistä aikaa on liian vähän ja se surettaa minua, haluaisin tehdä kaikenlaista kivaa yhdessä ja löhötä vaan sylikkäin sohvalla myös. Seksiä on mielestäni liian vähän, ei tosin johdu noista työmatkoista (ne olisi ok syy pieneen taukoon seksissä) vaan siitä, että mies ei jaksa tai halua edes joka toinen päivä kun minä taas haluan. Hänen ei ole pakko tehdä niin paljon töitä, hän vain haluaa tehdä paljon ja provisiopalkattuna raha kai motivoi, vaikka ei varsinaisesti tarvittaisi ylimääräistä rahaa, minulla on ihan hyvä palkka ja hänen peruspalkka on ok myös. Mutta nyt on käynyt niin että olen ihastunut naapurin sinkkumieheen. Asumme rivitalossa ja koska teen paljon pihatöitä ym ulkona niin törmään häneen koko ajan ja hän jää juttelemaan, ollaan tutustuttu siinä puolivahingossa.. Hän on huomaavainen, kysyy joka päivä kuulumisiani ja kertoo omistaan, puhumme aika henkilökohtaisista asioista jopa. Mitään "sellaista" ei ole välillämme tapahtunut, mutta tuntuu että hän huomioi minua jopa enemmän kuin aviomieheni :( . Miten päästä tästä ihastumisesta eroon? En voi välttää hänen kohtaamista käytännön syistä enkä suostu pihatöitä täysin laiminlyömäänkään sen takia, ettemme tapaisi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa naimisissa oleva nainen ja olen ihastunut toiseen. Ihastusta kestänyt jo pari vuotta eikä mene ohi. Ihastus pyörii mielessä päivittäin.

Mieheni kanssa meillä menee hyvin. Siinä ei ole ongelmaa. Enkä ikinä halua loukata miestäni tekemällä ihastukseni kanssa jotakin.

Olisi vain kiva tietää jos ihastus tuntee samoin kun mä vai olenko keksinyt kaiken omassa päässäni.

Vierailija
2/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko teinityttöjä? Sellainen kuva näistä kirjoituksista tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile toimiiko kemiat sängyssäkin, kun avokki on työmatkalla. Sillä se selviää.

Vierailija
4/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko teinityttöjä? Sellainen kuva näistä kirjoituksista tulee.

Miksi? Olen 39. Minkä ikäisenä tahansa voi ihastua. Ap.

Vierailija
5/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAINAUS: "Miksi? Olen 39. Minkä ikäisenä tahansa voi ihastua. Ap."

Sinulla on ahkera mies. Et tiedä paljoakaan tästä samassa talossa asuvasta miehestä. Silti niin ihqu?

Vierailija
6/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus ei katso ikää eikä sille mitään voi. Joihinkin vaan ihastutaan.

Vierailija
7/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAINAUS: "Miksi? Olen 39. Minkä ikäisenä tahansa voi ihastua. Ap."

Sinulla on ahkera mies. Et tiedä paljoakaan tästä samassa talossa asuvasta miehestä. Silti niin ihqu?

Kyllä, aviomieheni on ahkera työssään. Toivoisin, että olisi yhtä ahkera myös parisuhteessaan, mutta siihen hänellä ei jää riittävästi aikaa kai :( . Ihana mies muuten, mutta liikaa pois kotoa vaikka esim rahan tienaamisen takia ei tarvitsisi olla. Tiedän tottakai paljonkin tästä naapurimiehestä, olen jopa ystävystynyt hänen kanssaan, olemme asuneet tässä pari vuotta ja olen pikkuhiljaa häneen tutustunut kun hän tulee aina juttelemaan jos satumme olemaan yhtäaikaa pihoillamme tms. Mieheni ei häntä niin hyvin tunne. Ap.

Vierailija
8/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyydä häntä kahville?

Vierailija
9/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyydä häntä kahville?

Ai miksikö en pyydä kahville miestä, jonka haaveilen ottavan minut jo heti eteisessä? Mietippä sitä, t. naimisissa oleva ap.

Vierailija
10/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Ehkä huomaat kun juttelette paremmin, että hän ei olekkaan niin ihana.

Tai sitten hän on vielä ihanampi ja tie vie makkariin.

Vierailija
11/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kahville. Ehkä huomaat kun juttelette paremmin, että hän ei olekkaan niin ihana.

Tai sitten hän on vielä ihanampi ja tie vie makkariin.

Olen siis tutustunut häneen ihan hyvin jo, saatamme jäädä pihalla usein pariksi tunniksikin juttelemaan. Ap.

Vierailija
12/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on sulla haaveet. Etkö oikeasti ymmärrä, että naapuri voi olla ystävällinen ilman että siihen liittyisi mitään muuta?

Vierailija
13/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Rakastatko miestäsi? Onko teillä lapsia? Käykö ihastuksesi luona naisia kylässä?

Vierailija
14/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, on sulla haaveet. Etkö oikeasti ymmärrä, että naapuri voi olla ystävällinen ilman että siihen liittyisi mitään muuta?

Tietysti ymmärrän. En missään ole väittänytkään että naapuri haluaisi muuta tai olisi kiinnostunut minusta. Sanoin että olen itse ihastunut ja mietin miten päästä eroon tästä tunteesta. Ap.

Vierailija
15/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tilanne. Rakastatko miestäsi? Onko teillä lapsia? Käykö ihastuksesi luona naisia kylässä?

Rakastan. Ei ole lapsia. En tiedä hänen naisista, en kyttää hänen ulko-oveaan mitenkään. Ap.

Vierailija
16/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä sotku johtuu osittain siitä että mieheni on ilmeisesti työnarkomaani ja kaipaan läheisyyttä, huomiota, hellyyttä. On joku vaje joka sitten täyttyy. Olisi pitänyt tajuta, ettei kannata tutustua tuohon naapuriin alunperin. Ap. 

Vierailija
17/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne rakkaudenkipeät ämmät kuvittelee, toinen voi olla ihan vain juttuseuraa vailla, ei se sua pane vaikka haaveleletkin, sä oot siihen ihan liian ruma. Ukkos saa tietää, naapureilla on silmät.

Vierailija
18/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt alas ja pyllistät sille.

Vierailija
19/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ymmärrän. En missään ole väittänytkään että naapuri haluaisi muuta tai olisi kiinnostunut minusta. Sanoin että olen itse ihastunut ja mietin miten päästä eroon tästä tunteesta. Ap.

Kasvat aikuiseksi? Etsit itseäsi kehittävän harrastuksen, opiskelet jotain työhöisi liittyvää, tapaat tyttökaveita, jne. 

Vierailija
20/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ne rakkaudenkipeät ämmät kuvittelee, toinen voi olla ihan vain juttuseuraa vailla, ei se sua pane vaikka haaveleletkin, sä oot siihen ihan liian ruma. Ukkos saa tietää, naapureilla on silmät.

Millä perusteella teet johtopäätöksiä ulkonäöstäni? 

En tee mitään mieheni seläntakana, mies kyllä tietää että puhun ulkona tämän naapurin kanssa, on monesti osunut samalla paikallekin enkä mitenkään häneltä asiaa yritä salata. Ihastumisestani mieheni ei tiedä, eikä naapurin mieskään. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan