Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut pahoinpideltiin, miehen suurin murhe on että häntä hävettää kulkea kanssani

Vierailija
07.12.2016 |

kun on huuli halki ja silmä mustana + poski jalkapallon kokoinen. Pahoinpitely sattui ryöstön yhteydessä. Seksuaalista väkivaltaa ei tehty, luojan kiitos sentään. Olimme kauppaan menossa ja sanoi että minun pitää odottaa autossa, ettei joku luule että hän on lyönyt minua. Naama on ihan pirun kipeä ja töihin pitäisi lähteä mutta miehen suurin huoli tuntuu olevan tämä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehen huolen. Syytökset ja ennakko-oletukset lentelevät helposti.

Ja jollet sinä itsekään pidä vammojasi tarpeeksi vaikeina mennäksesi lääkäriin ja saadaksesi sairaslomaa, voisi muiden olla jopa loukkaavaa alkaa sinua paapomaan.

Vierailija
2/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinusta on ihan ok, että kaikki pitävät miestäsi vaimonhakkaajana? Sillä niinhän kaikki heti olettavat. Ja siitä leimasta ei sitten ihan heti eroon päästä, koska sinunkin puolustelusi olisi vain selittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Miksi ihmeessä lisätä vielä kokemaasi vääryyttä sillä että miehesi joutuu elämään inhottavien juorujen kohteena hyvässä lykyssä loppuelämänsä.

Vierailija
4/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kauppaan menossa ja sanoi että minun pitää odottaa autossa, ettei joku luule että hän on lyönyt minua. Naama on ihan pirun kipeä ja töihin pitäisi lähteä mutta miehen suurin huoli tuntuu olevan tämä.

Ymmärtää tuon. Ihmiset ovat niin ennakkoluuloisia. Ei tarvitse kuin katsoa miten tällä palstalla kirjoitellaan. Varmasti puolet tapaamistasi naisista ajattelee mielessään, että jätä se sika.

Vierailija
5/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vielä sangen huomaavaista ettet joutunut lähtemään kauppaan muiden tuijoteltavaksi. Ex-mieheni teki niin että kun oli hakannut naamani mustaksi niin käski minun käydä kaupassa ja odotti itse autossa.

Vierailija
6/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt lääkärissä ja pyytänyt sairauslomaa. Eihän kenenkään tarvitse olla töissä naama ruvella ja kipeänä.

Pahoinpitelijä maksaa sairausloma-ajan palkan, tai valtionkonttori kun ryöstäjä on kuitenkin varaton.

Vierailija
7/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jäänyt kotiin lepäämään ja hakenut sairauslomaa?

Ei tuo aiheeton huoli ole. Joutuu vielä itsekin uhriksi naisen hakkaamisesta syyttä suotta.

Vierailija
8/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit käynyt lääkärissä ja pyytänyt sairauslomaa. Eihän kenenkään tarvitse olla töissä naama ruvella ja kipeänä.

Pahoinpitelijä maksaa sairausloma-ajan palkan, tai valtionkonttori kun ryöstäjä on kuitenkin varaton.

Tästä syystä en tarinaa usko.

Vierailija
9/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huoli on ihan järkevä. Työkaverini oli ollut onnettomuudessa (silmä mustana, huuli halki). Hänen miehensä sai kaupassa tosi ilkeitä kommentteja ja joku veti melkein nenään tuota "vaimonhakkaajaa".

Vierailija
10/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäs olit liikkeellä ja mihin aikaan vuorokaudesta, kun otit pataan? Selvin päinkö? Vai pikkujouluista kontaten?

Vierailija
11/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missäs olit liikkeellä ja mihin aikaan vuorokaudesta, kun otit pataan? Selvin päinkö? Vai pikkujouluista kontaten?

Älä nyt. Sattui ihan varmasti keskellä kirkasta päivää, kun ap oli tulossa TÖISTÄ.

Vierailija
12/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä sillä on, milloin pahoinpitely tapahtui?

ap, joo o toisaalta ymmärrettävää, mutta siltikin, kyllä samannäköisiä ruhjeita tulee harrastuksissakin tai muissa onnettomuuksissa. Eikä kaikki silti ala syyttelemään joka ainoaa murjotun näköisen henkilön kanssa kulkevaa miestä pahoinpitelijäksi.

t. taekwondoa harrastanut

Vierailija
13/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten helposti provoihin vastataan ihan tosissaan. Ap::llä ei ole mitään mitä ryöstää ja seksuaalinen väkivaltas mainittu säälipisteiden toivossa, siltikin pisteet 0/5. Ei jatkoon. Ap:llä ei myöskään olisi syytä hakea ymmärrystä henkisen pahoinpitelyn palstalta joka tämä vauva palsta on jos hänet olisi oikesti hakattu. Hän hakisi turvaa turvallisista ihmisistä, läheltä itseään. Ap:n provo on face slap kaikille oikeasti pahoinpidellyille.

Vierailija
14/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten helposti provoihin vastataan ihan tosissaan. Ap::llä ei ole mitään mitä ryöstää ja seksuaalinen väkivaltas mainittu säälipisteiden toivossa, siltikin pisteet 0/5. Ei jatkoon. Ap:llä ei myöskään olisi syytä hakea ymmärrystä henkisen pahoinpitelyn palstalta joka tämä vauva palsta on jos hänet olisi oikesti hakattu. Hän hakisi turvaa turvallisista ihmisistä, läheltä itseään. Ap:n provo on face slap kaikille oikeasti pahoinpidellyille.

Mitä selkeämpi provo, sitä asiallisempi vastaus. Eli menit provoon.

Vierailija
15/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus mustelmia kun olen ihan itse kolhinut. Miehelle olen sanonut ettei minulla ole mitään salattavaa kolhujeni alkuperästä. Hän ei todellakaan ole väkivaltainen. 

Vierailija
16/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taekwondon harrastaminen liittyy tähän? Eihän siinä opita edes puolustautumaan kun potkitaan ilmaa :DD naisten ei kuulu sitäpaitsi edes harrastaa miesten lajeja.

Ap:lle olen pahoillani miehesi puolesta. Toivottavasti hän toipuu tuosta loukkauksesta ja nöyryytyksestä. Toivon myös että hän vaihtaa koskemattomaan naiseen.

Vierailija
17/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten taekwondon harrastaminen liittyy tähän? Eihän siinä opita edes puolustautumaan kun potkitaan ilmaa :DD naisten ei kuulu sitäpaitsi edes harrastaa miesten lajeja.

Ap:lle olen pahoillani miehesi puolesta. Toivottavasti hän toipuu tuosta loukkauksesta ja nöyryytyksestä. Toivon myös että hän vaihtaa koskemattomaan naiseen.

Eilen olin juuri katsomassa harjoituksia, jossa nuorelta pojalta tuli hammas huulesta läpi. t: ohis

Vierailija
18/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että mies pelkää ihmisten ajattelevan hänen olevan vaimonhakkaaja..

Vierailija
19/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari vuotta sitten itsekseni reissussa, ja eräällä klubilla tuli vikana iltana moshpitissä kyynärpää silmään. Lensin seuraavana päivänä Suomeen, ja lähdin faijani kanssa kaupungille. Emme ole hirveän samannäköisiä, ja ravintolassa kuulin miten naapuripöydässä kaksi naista keskusteli siitä, miten mulla on hirveän vanha äijä, joka vielä hakkaa mua... Onneksi asutaan Helsingissä, joten mitään juoruja täällä ei lähde liikkeelle. Pienellä paikkakunnalla hakkaajaksi olisi varmaan valikoitunut avomieheni.

Vierailija
20/22 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että mies pelkää ihmisten ajattelevan hänen olevan vaimonhakkaaja..

Eikä tuo liene silti miehen SUURIN murhe tuossa episodissa. Ap haluaa vain leikkiä martyyria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi