Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä! Linnan juhlien jatkoille Kämppiin bilettämään veronmaksajien piikkiin oli kutsuttu sellaisiakin (esim. Heikki Lampela), joita ei ei oltu kutsuttu itse linnanjuhliin

Vierailija
07.12.2016 |

Käsittämätöntä! YLE:kö nuo jatkot tarjosi? Jos näin on, niin rahahanat kiinni välittömästi! Tällaista julkista palvelua emme halua!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Heikki ja Kärpänen maksaneet itse omat "jatkonsa".

Vierailija
2/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoille voi mennä kun maksaa huoneen kämppiin

Kärpäset osti huoneen ja meni kuokkimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kämppiin kutsuttu ketään, mutta jatkoille sai toki tulla kuka halusi ja tuskin yllättää että nämä wannabe julkkikset saapuvat paikalla. Parempi olisi  jos heistä ei kuitenkaan olisi yhtään juttua tai kuvaa niin ei kiinnostaisi Jussia ja Hannaa tunkea väkisin julkisuuteen.

Vierailija
4/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se muija kärpäsen koulusta?

Vierailija
5/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on aina tervetullut mille tahansa jatkoille.

Vierailija
6/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kämppiin kutsuttu ketään, mutta jatkoille sai toki tulla kuka halusi ja tuskin yllättää että nämä wannabe julkkikset saapuvat paikalla. Parempi olisi  jos heistä ei kuitenkaan olisi yhtään juttua tai kuvaa niin ei kiinnostaisi Jussia ja Hannaa tunkea väkisin julkisuuteen.

Jussia?

Vierailija
7/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämp on kaikille avoin, näkyi siellä olevan Itäkeskuksen Prisman kassakin juhlimassa,  Mene sinäkin AP ensi vuonna.

Vierailija
8/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpiin saa mennä kuka vaan! Itse tosin kyllä myös oudoksun tiettyjä tyyppejä siellä aina ...

Vierailija
9/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että ovimies eväsi Kärpäseltä sisäänpääsyn ja ohjasi taksiin.

Vierailija
10/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ketään kutsuta :D Ottaisit vähän selvää asioista ennen kun tulet tänne huutelemaan. Ja ihan omaan piikkiin siellä kaikki juhlivat. Viime vuonna esimerkiksi lasi skumppaa oli 25€ ja KAIKKI maksoivat juomansa ihan itse. Yle ei millään tavalla ole kustantamassa näitä jatkoja, ei edes maksa esiintyjien palkkoja. Ne Kämpin "jatkot" ovat myös muutakin kuin vain linnassa olleiden jatkot, monet nauttivat alkuillasta Kämpin itsenäisyyspäivän illallisen ja sen jälkeen jäävät vielä Kämppiin juhlimaan itsenäisyyttä.

Vierailija
11/11 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiin menevät linssiluteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi