Siis mitä! Linnan juhlien jatkoille Kämppiin bilettämään veronmaksajien piikkiin oli kutsuttu sellaisiakin (esim. Heikki Lampela), joita ei ei oltu kutsuttu itse linnanjuhliin
Käsittämätöntä! YLE:kö nuo jatkot tarjosi? Jos näin on, niin rahahanat kiinni välittömästi! Tällaista julkista palvelua emme halua!
Kommentit (11)
Jatkoille voi mennä kun maksaa huoneen kämppiin
Kärpäset osti huoneen ja meni kuokkimaan
Ei sinne kämppiin kutsuttu ketään, mutta jatkoille sai toki tulla kuka halusi ja tuskin yllättää että nämä wannabe julkkikset saapuvat paikalla. Parempi olisi jos heistä ei kuitenkaan olisi yhtään juttua tai kuvaa niin ei kiinnostaisi Jussia ja Hannaa tunkea väkisin julkisuuteen.
Heikki on aina tervetullut mille tahansa jatkoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kämppiin kutsuttu ketään, mutta jatkoille sai toki tulla kuka halusi ja tuskin yllättää että nämä wannabe julkkikset saapuvat paikalla. Parempi olisi jos heistä ei kuitenkaan olisi yhtään juttua tai kuvaa niin ei kiinnostaisi Jussia ja Hannaa tunkea väkisin julkisuuteen.
Jussia?
Kämp on kaikille avoin, näkyi siellä olevan Itäkeskuksen Prisman kassakin juhlimassa, Mene sinäkin AP ensi vuonna.
Kämpiin saa mennä kuka vaan! Itse tosin kyllä myös oudoksun tiettyjä tyyppejä siellä aina ...
Yllätys että ovimies eväsi Kärpäseltä sisäänpääsyn ja ohjasi taksiin.
Ei sinne ketään kutsuta :D Ottaisit vähän selvää asioista ennen kun tulet tänne huutelemaan. Ja ihan omaan piikkiin siellä kaikki juhlivat. Viime vuonna esimerkiksi lasi skumppaa oli 25€ ja KAIKKI maksoivat juomansa ihan itse. Yle ei millään tavalla ole kustantamassa näitä jatkoja, ei edes maksa esiintyjien palkkoja. Ne Kämpin "jatkot" ovat myös muutakin kuin vain linnassa olleiden jatkot, monet nauttivat alkuillasta Kämpin itsenäisyyspäivän illallisen ja sen jälkeen jäävät vielä Kämppiin juhlimaan itsenäisyyttä.
Eiköhän Heikki ja Kärpänen maksaneet itse omat "jatkonsa".