Ostatteko nettikaupoista? Jos ostat,niin mistä? Onko ollut ongelmia vai helppo tapa hankkia tavaraa?
Kommentit (7)
Ei ole ollut mitään ongelmaa. Myös matkoja varataan netistä.
Ellos,Josefssons,catalog,netanttila,talo maalla,lastenhuone,halens ja hm on paikkoja mistä olen tilannut.Kaikki on sujunut loistavasti.Täällä korvessa,kun asuu,niin on tosi loistavaa kun voi shopata näin koneella ;)
Ostan sitä mitä tarvitsen, sieltä mistä sen saan. Suomesta ja ulkomailta. Mm. hostellivaraukset teen aina netissä.
Vaatteita H&M, Anttila, Josefsson, Ellos... Elektroniikkaa Verkkokaupasta, ja mattoja ja verhoja HobbyHallista, hyviä pienempiä puoteja mistä vaatteita, leluja ym. olen ostanut Pikkupingviinistä, Vauhtivarpaasta ja Lelunetistä.
mm. Anttila, Ellos, Halens, Hobby Hall, H&M, Yves Rocher, Lelunetti . Mitään ongelmia ei ole ollut, ne mitä olen tilannut niin ovat toimittaneet. Tarvittaessa palautukset on onnistuneet hyvin.
kyllä mä haluan nähdä ja kokeilla tuotteen ennen kun ostan sen. esim vaatteet, elektroniikka ym
Kaupat vaihtelevat, mutta esim. hobbyhall, netanttila, catalog, ellos, josefssons, halens, kangastukku... ja mitä nyt hyviä ja suositeltuja sattuu keskusteluista bongaamaan. Aina on toiminut hienosti ja ollut ongelmatonta :)