Kuinka monelle on 4D-ultrassa käynyt niin, että vauvan kasvonpiirteet on jääneet näkemättä?
Itse ollaan menossa rv27+1 4D:hen ja mietityttää, että kuinka suurella todennäköisyydellä niin voi käydä. Minun vauvani oleskelee tuntemusteni mukaan aina selkä menosuuntaan päin ja potkii minua selkäpuolelle, joten vähän pelottaa, ettei ultrassa näy muuta kuin vauvan selkä....:( Onko monelle käynyt noin? Onko silloin voitu selvittää edes sukupuolta?
Ja mitenkäs etuseinässä oleva istukka mahdollisesti haittaa näkyvyyttä?
Ja jos joku muistaisi vielä, minkämallinen dvd-levy pitää viedä Felicitakseen tuota ultraa varten, niin ISO KIITOS :)
Kommentit (2)
ja vauva oli perätilassa vielä tuolloin ja kasvot AIVAN kiinni istukassa, eikä suostunut siitä liikkumaan vaikka kuinka yritettiin, joten saatiin vain nähdä puolet kasvoista, mutta Bruno kyllä jännästi " leikkasi" sen istukan pois kuvasta, joten näkyvyys oli silloin parempi...
Eli näin meillä!! Mutta muuten saatiin kyllä kaikki tarvittava tietää!!
Mellu rv38+0
Meille kävi niin, että Felicitaksessa oltiin viikolla 32 4D-ultrassa ja vauva oli jo raivotarjonnassa ja osin kiinnittynyt niin alas lantioon, että kaksiulotteisella moodilla saatiin näkyviin puolet kasvoista, mutta ei 4D-ominaisuudella. Sukupuoli kyllä selvisi ja muutenkin oli huojentavaa kuulla kaikki ne yksityiskohdat, mitkä lääkäri vauvasta tutki. Kai niitä kasvoja ehtii katselemaan vielä ;-) ... Meillä oli aika ko. ultraan aikaisemmin, mutta jouduin sairaalaan juuri sinä päivänä ja aikaa piti siirtää noin kuukaudella (ei ollut aiemmin vapaita aikoja). Että vaikka ette kasvoja näkisikään, niin oli kyllä käynnin arvoista silti! Ja sieltä saa sen DVD:n mukaan, olikohan se nyt peräti 4-5 euron hintaan. Eli me ei otettu omaa mukaan.