Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samaan aikaan saavutettu orgasmi!

Vaimo
06.12.2016 |

Me ei olla ikinä sitä koettu,haluaisin kokea,seksielämä todella tyydyttävää,seksi kestää yleensä 30-45min,en tarvitse esileikkiä,mieheni tykkää välillä lämmitellä ja saankun ekan orkun jo parissa minuutissa,toinen tulee hitaammin ja kolmas tulee toisen jälkeen nopeasti,ei aina kuitenkaan,ongelmana on etten kykene pidättämään yhtään omaa orkkua kun lämpö ja kihelmöinti alkaa lantiossa ei ole mitään keinoa estää,mieheni taas pystyy pitkittämään omaa laukeamistaan.onko vinkkejä mitä voisin tehdä?oon yrittänyt miettiä kaikkea himoja vieviä ajatuksia,ei apua :D tämä asia on minulle tärkeämpää kuin miehelleni

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat kolme orkkua yhden rakastelun aikana ei pitäisi olla kuin ajan kysymys jolloin miehesi laukeaa samaan aikaan. Meillä mies on nopeampi ja pystyn itse saamaan vain kerran, ja senkin hyvien lämmittelyjen jälkeen. Silti olemme usein saaneet yhtäaikaa.

Vierailija
2/2 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nykyisin enää yhden pitkän. Jos haluan hänen saavan sen aikana, pistän sormen hänen peppuunsa. Meillä on aina rasvaa yöpöydällä, sillä ratsastaessani hän pistää yhden sormen peppuuni. Ja hän saa kyllä nopeasti tällä tempullani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla