Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää iltaa! Esittäydytäänkö?

Vierailija
04.07.2008 |

Olen 34-vuotias kolmen lapsen kotiäiti Espoosta ja olen täällä, koska tämä on keinoni paeta arjesta (joo, ei mikään loistava, mutta ainakin helppo!) Kuopus jo nukkuu, mutta 4 ja 6v. vielä kuuluvat olevan hereillä sängyssä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta kirjottelen. Minä en tiedä miksi täällä luuraan, kun parempaakin tekemistä olisi.

Vierailija
2/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias yhden 1-vuotiaan lapsen äiti. Samoin minulle tämä on yksi rentoutumiskeino näin iltaisin, kun lapsi on nukkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kehitysvammaisten parissa. Asun Itä-Suomessa. Olen naimisissa terveydenhoitajamiehen kanssa. Minulla on koira ja kaksi kissaa. Käyn tällä palstalla ajan kuluksi yleensä sitten kun lapset ovat nukahtaneet. Yritän tuoda esille tärkeänä pitämiäni asioita, kuten vammaisten oikeus elämään.

Vierailija
4/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36v Maarit koillis-helsingistä.

Lapset 8v ja 4v nukkuvat ja mies katselee telkkaria.

Usein iltaisin käyn kurkkaa av:n ja toisinaan jään pidemmäksikin aikaa :)

Loma alkoi tänään!

Vierailija
5/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 27-vuotias puolivuotiaan pojan äiti kirjoittelee Etelä-Euroopasta. Poika on untenmailla ja mies töissä. Aika usein iltaisin roikun av:lla.

Vierailija
6/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias yhden tytön 1v9kk + mahavauvan äiti Espoosta. Ammatiltani olen kätilö. Tällä hetkellä olen töissä, mutta odotan jo kovasti muutaman viikon päästä alkavaa äitiyslomaa!!

Vierailija
7/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen pienen lapsen äiti pääkaupunkiseudulta. Lapset nukkuvat, mies silittää vaatteita ja minä palloillen täällä, selailemassa löytyykö mielenkiintoisia juttuja.

Vierailija
8/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti Porista. Lapset 3v ja 6kk nukkuvat jo. Odottelen miestä kotiin töistä ja sitten aletaan katsella elokuvaa.

Täällä käyn välillä katsomassa missä mennään ja viettämässä omaa aikaa. Toisinaan on pakko pitää taukoa ;)

Vierailija
9/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 25 vuotias 11 kkk ikäisen tytön äiti. pikku-neiti on nukkumassa, mies ystävänsä luona olut päkin kanssa, joten äiti viettää aikaa muiden av-mammojen kanssa.

Vierailija
10/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun av:lla aina kun mahdollista :/ (paha tapa, ehkä riippuvuus ennemmin)

Asun lähiössä, poltan tupakkaa, ostan osamaksulla ja meiltä löytyy niin Ikean kuin Sotkankin huonekaluja ja olen lähihoitaja ammatiltani ja kiroilen liikaa. Eli ihka oikea white trash :D

Vierailija
11/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istuksii koneen äärellä 36 v kolmen lapsen äiti (pian neljän lapsen äiti), myös koillis-Helsingistä ;)

Mies katsoo elokuvaa tv:stä, ja lapset ovat vielä tovin hereillä.

Mielenkiinnosta tulin lukemaan, onko täällä mitään järkeviä juttuja :)

Vierailija
12/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias kahden pojan äiti. Lapsilla ikää 7 ja 1v 10 kk. Tällähetkellä olen kotiäitinä, mutta palailen takasin työelämään alkuvuodesta. Olen ammatiltani suurtalouskokki ja työskentelen pitopalvelussa. Asustelen 2009 vuodesta alkaen Sastamalassa (kuntaliitosten myötä )....

Lasten mentyä nukkumaan kurkkaan usein av:n meinigin, harvoin kuitenkin kirjoittelen !

Vierailija
13/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35-vuotias kahden lapsen( teini ja taapero) äiti pohjois-suomesta. Työskentelen hoitoalalla ja harrastan liikuntaa ja lukemista, välillä vähän bailaamistakin. ;-)

Tännehän sitä iltaisin usein eksyy, monia muitakin sivuja minulla on tosin yhtä aikaa auki.

Vierailija
14/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotian kahden lapsen äiti Päijät-Hämeestä.

Tulen av:lle viihdyttämään itseäni kun tarvitsen kevyttä luettavaa ;D

Joskus tulen tänne myös kysymään mielipiteitä.

Useimmiten avaan av:n aamukahvin kera sekä lasten nukkuessa.

Vierailija
15/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v kahden lapsen äiti ja tulin tänne tuolta 2plussalta kurkkiin oisko täällä jotain parempaa luettavaa!

Vierailija
16/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 29-vuotias kolmen lapsen äiti Pohjois-Suomesta. Lasten mentyä nukkumaan tulen koneelle lähinnä lukemaan sähköpostin, toisinaan eksyn tännekin.

Vierailija
17/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaan tytön kotiäiti, yhden miehen vaimo ja kahden kissan palvelija! Iltaisin selailen av:n parhaat palat ja usein havahdun kellon jo lipsahdettua lähemmäs puoltayötä. Vaan nyt taidan olla tavallista viisaampi ja lähteä nukkumaan än-yy-tee -NYT!

Vierailija
18/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 33-vuotias lapseton Helsinkiläinen. Hirveä hinku olisi äidiksi (ja miehellä isäksi), mutta ei vain ole haikara perheessämme vieraillut. AV:lla tulee käytyä säännöllisesti lukemassa mitä lapsellisten elämään kuuluu. :)

Vierailija
19/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v. äiti, Itä-Suomesta, neljä lasta ja sattumoisin täällä käymässä.

Työkseni teen päivähoitoalan hommia, ammattina ollut jo yli 10 vuotta.

Vierailija
20/32 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neljän lapsen 35v. äiti Etelä-Karjalasta, ammatiltani opettaja. Mieskin löytyy. :0) Rentoudun netissä lasten käytyä nukkumaan ja monesti jään koukkuun AV:lle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi