Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs te olette tenneet tänään?

Vierailija
12.03.2006 |

Minä heräsin jo puoli viideltä pirteänä kuin peipponen ja pyöräytin sämpylätaikinan ja laitoin sen jälkeen lihan uuniin kypsymään.

Sitten kun muut vielä nukkuivat, siivosin aikani kuluksi saunan ja vessan.

Sitten lapsille aamupalaa ja miehelle tarjottimella kahvia ja tuoreita sämpylöitä sänkyyn.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme yhdeltätoista koko perhe ulkoilemaan metsään ja nyt mies tekee meille ruokaa. Illansuussa menemme katsomaan mun vanhempia.

Vierailija
2/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni lasten kanssa päiväunille ja minä laitoin tiskit koneeseen ja tulin vähän istuskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä laittanut koneeseen ja kuivia kaappiin. Hieman keränny tavaroita lattialta.Lähdetään anopille kohta syömään. Ei siis tarvi ruokaakaan laittaa:)

Vierailija
4/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6687423&p=2&tmode=1&smode…

Et ole itse oikeasti tainnut tehdä mitään muuta kuin surffannut AV:lla ja huutanut lapsillesi?

Vierailija
5/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 2v huutelee äittä ja nostan hänet meidän väliin, toivossa elään että nukahtais uudelleen mutta ei. 7.20 tönäsen mies ylös ja hän menee vaihtamaan vaatteita tytölle + aamupalaa laittamaan ja minä saan maata vielä hetken. 8.10 ollaan kaikki ruokapöydällä ja mietitään päivän ohjelmaa. Isommat herää jo 9ltä (ylläri, tapaa nukkua 11 asti) joten mentiin miehen kans tunnin kävelylenkille kahdestaan ja pikkuinen jäi leikkimään isojen kanssa. Suihku, ruokailu, leikkiä ja äsken nukutin tyttöä. Itse lähdössä iltavuoroon töihin, mies ulkoilee sit tytön kans kun ei niin kylmää enää illemmalla.

Vierailija
6/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roikkunut netissä, juonut 4 mukillista kahvia, polttanut neljä tupakkaa. Ja kone on pessyt sillä aikaa kaksi satsia pyykkiä ja rumpu kuivannut ne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme