Kylläpäs nyt jotenkin palstalla pahoinvointi rehottaa!
Onko niin, että suurin osa ei-syrjäytyneistä ihmisistä on nyt jossain muualla kuin palstalla? Ajattelin, että tulen tänne hetkeksi viettämään aikaa lounaan jälkeen, mutta eihän tässä etusivulla ole yhtään keskustelua, johon voisi osallistua!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kohotat mielialaasi haukkumalla muut palstailijat. Hmm, sellaista se on. Miten sä meinasit tän sun kommentoinnin eroavan just siitä minkä itse kerroit?
En mä kohota omaa mielialaani. Miten se tällä kohottuu? Mä ihmettelen, miten tästä on tullut tällainen paikka.
Ap
Johtuu ainoastaan siitä, että mode (nainen) ei ole päässyt töihin. Joko krapula ja perse kipeä tai sitten kuukautiskivut ovat kovat, eikä saanut tuuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ihmiset joilla on elämä pitää neljän päivän loman ja syrjäytyneet (miehet) riehuu täällä.
KORJAUS.
Syrjäytynyt nainen yksin höpäjää.
Jotenkin masentava koko palsta tällä hetkellä :(
Onko ihmisillä oikeesti näin paha olla? Joka ketju tuntuu olevan täynnä negatiivisuutta, katkeruutta ja haukkumista. Huh! Taitaa olla parempi poistua, jottei tuo tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä kohotat mielialaasi haukkumalla muut palstailijat. Hmm, sellaista se on. Miten sä meinasit tän sun kommentoinnin eroavan just siitä minkä itse kerroit?
En mä kohota omaa mielialaani. Miten se tällä kohottuu? Mä ihmettelen, miten tästä on tullut tällainen paikka.
Ap
No miksi sä sit teit aloituksesi? Oliko "levittää mielipahaa" sit enemmän oikein? Musta nää valitusaloitukset on aina jompaa kumpaa (sä tulit tänne kenties viihtymään). Keskustelunaloitus ei ole onnistunut kun kaikki lukijat syyllistetään kättelyssä siitä etteivät ne ole tarpeeksi "hyviä" aloittajan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että suurin osa ei-syrjäytyneistä ihmisistä on nyt jossain muualla kuin palstalla? Ajattelin, että tulen tänne hetkeksi viettämään aikaa lounaan jälkeen, mutta eihän tässä etusivulla ole yhtään keskustelua, johon voisi osallistua!
Ai niin hyväosainen olet, että oikein lounaan syönyt tänäänKIN.
Mä en ole syönyt kuin pari leipäpalasta kahvin kanssa. No onhan se ylellistä kun kahvia kittaan leivän kanssa.
Suomessa on ihmisten pahoinvointia yllättävänkin paljon.
Osa ajelee tosin niillä sitymaastureillaan ja mättävät ostoskärryt kukkuroilleen marketeissa sekä juhlivat kaikenlaisia kissanristiäisiä kuohujuoman kanssa. Tänään me naiset -lehden mukaan itsaria.
Eipä sellainen jolla kaikki on kunnossa ja varaa kaikkeen haluamaansa, päättäjän asemassa osaa ymmärtää niiden asemaa päätöksiään tehdessään, joilla ei sysytä tai toisesta ole niin paljon maallista hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi sä sit teit aloituksesi? Oliko "levittää mielipahaa" sit enemmän oikein? Musta nää valitusaloitukset on aina jompaa kumpaa (sä tulit tänne kenties viihtymään). Keskustelunaloitus ei ole onnistunut kun kaikki lukijat syyllistetään kättelyssä siitä etteivät ne ole tarpeeksi "hyviä" aloittajan mieleen.
Kertoo enemmän omista ajatuksistasi, jos tulkitsit sen noin. Tein siksi, että ihmettelin, miten etusivulla on lähinnä vihaa ja valittamista, siis oireita pahoinvoinnista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin hyväosainen olet, että oikein lounaan syönyt tänäänKIN.
Mä en ole syönyt kuin pari leipäpalasta kahvin kanssa. No onhan se ylellistä kun kahvia kittaan leivän kanssa.
Suomessa on ihmisten pahoinvointia yllättävänkin paljon.
Osa ajelee tosin niillä sitymaastureillaan ja mättävät ostoskärryt kukkuroilleen marketeissa sekä juhlivat kaikenlaisia kissanristiäisiä kuohujuoman kanssa. Tänään me naiset -lehden mukaan itsaria.
Eipä sellainen jolla kaikki on kunnossa ja varaa kaikkeen haluamaansa, päättäjän asemassa osaa ymmärtää niiden asemaa päätöksiään tehdessään, joilla ei sysytä tai toisesta ole niin paljon maallista hyvää.
Kyllä, olen syönyt lounaan tänään ja eilenkin. En ole itse köyhä, vaan perheemme on keskituloinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kertoo enemmän omista ajatuksistasi, jos tulkitsit sen noin. Tein siksi, että ihmettelin, miten etusivulla on lähinnä vihaa ja valittamista, siis oireita pahoinvoinnista.
Ap
Hah hah. Mitäs sun avautuminen oli? Valittamista ja haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Hah hah. Mitäs sun avautuminen oli? Valittamista ja haukkumista.
Ajattele niin, jos haluat.
Ap
Joulukuu on monelle vaikeaa aikaa yleisen materialismin palvonnan, jouluhössöttämisen, yhteiskunnan hiljaisten vaatimusten takia. Jotenkin sitä kaipaisi enemmän sellaista rauhan henkeä tähän maahan ja yhteisöllisyyttä. Ei niitä jatkuvia lannistamisia, vaatimuksia, syyllistystä.
Jos ihmiset miettisivät vähän enemmän mitä minä itse voin tehdä, vonko auttaa?
Mun mielestäni on pelkästään positiivinen asia, mikäli eräässäkin keskustelussa nainen olisi halunnut miestä. Negatiivista siinä oli ehkä, ettei tuolta miesyksilöltä sitä sitten saanutkaan.
Väärä valinta miehen suhteen? Joskus käy niinkin, että kun yhden miehen matkaan lähtee, niin saa viidelä-kuudelta mieheltä, eli jopa enemmänkin kuin tarpeeksi.
Ampumisuutisista ja Sipilä-uutisoinnista tuli aika paha olo. Suomi ei ole hyvä paikka tällä hetkellä. Se auttaisi jos maan päättäjät osaisivat luoda parempaa henkeä, sellaista tulevaisuuden uskoa ja toivoa.
Ei minun mielestä pääministerin taikka liikenneministerin kuulu median edustajille tiuskia. Heidän pitäisi osata klaarata ne tilanteet ammattimaisesti. Muuten kansalaisille tulee turvaton olo.
Ei hyvinvointivaltiossa yli 700 000 kansalaisen tarvitsisi tuunata itseään mielialalääkkeillä selvitäkseen tavallisesta arjesta ja pystyäkseen sietämään toisia kanssaeläjiään.
Näkee tuon tuolla liikenteessäkin, miten on kaikenlainen häpeäntunne poistettu lääkityksillä ja melskataan kuin toisia ei olisikaan tai ainakin ne toiset kulkijat olisivat vain esteitä ja hidasteita henkilökohtaisella tasolla huippusuorituksen saavuttamiseen.
Ennen oli hullut yleensä arkoja ja muutenkin harmittomia, mutta nykylääkittynä hyvinkin kontaktihakuisia ja pahimmoillaan herkästi porovosoituvia ja agressiivisiakin.
Toki lääkityksistä on joillekin erittäin paljon apuakin ja heille erittäin tarpeellisia, mutta tuntuu välillä siltä, että saakohan niitä liian heppoisin perustein.