Kylläpäs nyt jotenkin palstalla pahoinvointi rehottaa!
Onko niin, että suurin osa ei-syrjäytyneistä ihmisistä on nyt jossain muualla kuin palstalla? Ajattelin, että tulen tänne hetkeksi viettämään aikaa lounaan jälkeen, mutta eihän tässä etusivulla ole yhtään keskustelua, johon voisi osallistua!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ihmiset joilla on elämä pitää neljän päivän loman ja syrjäytyneet (miehet) riehuu täällä.
En mä sano, etteikö täällä aina olisi ollut sitä likaviemäritasoa, on ollut (ainakin sinä aikana, kun minä olen käynyt täällä, eli kohta kahdeksan vuotta. Mutta just tällä hetkellä tuntuu, että etusivulla on lähinnä natsivouhkausta ja Ulin ulinaa. Mä käyn täällä ilmeisesti enää tavan vuoksi, tosi harvoin täällä saa enää mistään keskustelusta mitään irti. Ihan ihme meininkiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin. Ihmiset joilla on elämä pitää neljän päivän loman ja syrjäytyneet (miehet) riehuu täällä.
Miehet? Vähän aikaa sitten oli ketju, jossa henkilö kertoi itsemurha-aikeistaan. En siitä ainakaan saanut selville oliko kyseessä mies vai nainen.
Mutta joo, ainakin itsellä nämä arkipyhät lisäävät yksinäisyyden tunnetta, voi olla että muillakin sama fiilis. En ole kuitenkaan näiden typerien aloitusten takana vaikka melko syrjäytynyt mies olenkin.
Joulu lähestyy, ei ole rahaa, tai kaikki menee heti mitä tuleekin, illalla esitellään pukuja ja hyvinvointia, katkeruus ja paha olo purkautuu sitten täällä. Tosi törkeitä aloituksia. Onneksi on poistomahdollisuus.
Mukavaa iltaa kuitenkin!
Saman havainnut. Erehdyin tekemään tänne ihan tavallisen aloituksen, niin alettiin ruotimaan karkein ilmaisuin (ihan näkemättä)mieheni oletettua ylipainoa, ikää ja alapään toimintaa :(
En ole huomannut mitään eroa tavalliseen.
Juu kävin treeneissä ja lenkillä, niin täällä tapahtu sillä aikaa joku räjähdys :D
No antaa nyt pikkuisten lutuisten natsien ja trollien purkaa tämä päivä pahaa oloaan, niin Jouluna voivat sitten keskittyä kenties vähän mukavampiin asioihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Vähän aikaa sitten oli ketju, jossa henkilö kertoi itsemurha-aikeistaan. En siitä ainakaan saanut selville oliko kyseessä mies vai nainen.
Mutta joo, ainakin itsellä nämä arkipyhät lisäävät yksinäisyyden tunnetta, voi olla että muillakin sama fiilis. En ole kuitenkaan näiden typerien aloitusten takana vaikka melko syrjäytynyt mies olenkin.
Ikävää kuulla, että olet syrjäytynyt ja yksinäinen. En avauksellani tarkoittanut sitä, ettäkö automaattisesti syrjäytyneet ihmiset olisivat jotenkin pahoja tai syypäitä siihen, tähän, tai tuohon, mutta ainakin minun mielestäni nämä avaukset kertovat pahoinvoinnista, ja sitä syrjäytyneisyys aiheuttaa. Mitä mieltä itse olet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missäs sä ite sitten oot?
Kauheita aloituksia taas, ja palstarasistit käy Hommalaisten kanssa peukuttamassa toistensa oksennuksia.
Ollaan me fiksumpia ja vietetään itsenäisyyspäivää ylevämmällä mielellä - poissa täältä!
Vierailija kirjoitti:
Juu kävin treeneissä ja lenkillä, niin täällä tapahtu sillä aikaa joku räjähdys :D
No antaa nyt pikkuisten lutuisten natsien ja trollien purkaa tämä päivä pahaa oloaan, niin Jouluna voivat sitten keskittyä kenties vähän mukavampiin asioihin :)
Mä en usko, että se "pahan olon purkaminen" johtaa kenenkään kohdalla mihinkään positiiviseen. Ei niiden kohdalla, jotka purkavat, eikä niiden kohdalla, jotka joutuvat ottamaan purkauksen vastaan.
Ap
Hirveätä lapsivihaa tossa Senaatintorilla langassa. Just se hetki kun lapsi tuhisee päikkäreillä ja ajatteli hetken palstailla.
Karmeinta että nämä yksinäiset syyttää muita omasta osastaan, vaikka jokaisella on samat mahdollisuudet osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Hirveätä lapsivihaa tossa Senaatintorilla langassa. Just se hetki kun lapsi tuhisee päikkäreillä ja ajatteli hetken palstailla.
Mä en ole tainnut avata kahta ketjua enempää, koska tuntuu, ettei palstalla oikein ole nyt muuta tarjottavaa kuin pahaa mieltä. Tuo lapsiviha on kyllä jotenkin niin läpitunkevaa täällä, tuntuu, ettei missään ketjussa oikein saa olla siltä rauhassa.
Ap
Kylläpä nyt suojatyöpaikkainen Ap potee mojovaa hybristä ja tuskailee tylsistyneenä. Oi ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt suojatyöpaikkainen Ap potee mojovaa hybristä ja tuskailee tylsistyneenä. Oi ja voi.
Tunnistit itsesi otsikosta! Olen muuten yrittäjä, eli mulla ei ole suoja- tai muunlaista työpaikkaa, vaan ihan itse joudun joka pennin eteen tekemään töitä (eikä mulla ole sellaisia ylellisyyksiä kuin sairasloma, palkattu loma tai vaikkapa lomaraha). Ap
En tiedä mutta jotenkin tosi paskat aiheet tällä hetkellä.
Tylsiä.
Minä taas olen avannut ja vastannut oman mielipiteeni ja peukuttanut omien mielipiteiden mukaisesti. Aina kannattaa tuoda se vastakkainenkin mielipide esiin, kun helposti muuten ihmisille tulee vääristymä enemmistön mielipiteestä. Tässä ketjussa selvisikin että miksi niin suuri määrä peukutti rasistisisesti, ihmettelinkin juuri sitä.
Suurin osa noista on kuitenkin vai trolleja, hyödyntävät tilanteen kun saavat muilta trolleilta trollaustukea ja yllyttävät toinen toisiaan :) Tiedän, kun itsekkin teininä trollasin, tuttu kaava, varsinkin jos pääsi porukkaan mukaan, niin kyllähän sitä tunsi itsensä tärkeäksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen avannut ja vastannut oman mielipiteeni ja peukuttanut omien mielipiteiden mukaisesti. Aina kannattaa tuoda se vastakkainenkin mielipide esiin, kun helposti muuten ihmisille tulee vääristymä enemmistön mielipiteestä. Tässä ketjussa selvisikin että miksi niin suuri määrä peukutti rasistisisesti, ihmettelinkin juuri sitä.
Suurin osa noista on kuitenkin vai trolleja, hyödyntävät tilanteen kun saavat muilta trolleilta trollaustukea ja yllyttävät toinen toisiaan :) Tiedän, kun itsekkin teininä trollasin, tuttu kaava, varsinkin jos pääsi porukkaan mukaan, niin kyllähän sitä tunsi itsensä tärkeäksi ;)
Mä olen huomannut, että jos alkaa tuoda niihin ketjuihin niitä vastakkaisia mielipiteitä, natsit ilmoittavat ketjut asiattomiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut mitään eroa tavalliseen.