Nainen kiinnostaako lihaksikas ja hyväkroppainen?
Tykkäätkö kun mies on lihaksikkaampi ja isokokoisempi kuin itse olet?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö kun mies on lihaksikkaampi ja isokokoisempi kuin itse olet?
Ei jaksa miestä joka viettää peilin eessä enempi aikaa ja jolla on luultavasti alempi äo kuin mulla. Eihän sen kanssa voi keskustella muusta kuin herajauheista.Ei siis jatkoon.
Naista kiinnostaa se, että hän on pienempi kuin mies. Ei ole niin tarkkaa, että tuleeko se läskistä vai lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Naista kiinnostaa se, että hän on pienempi kuin mies. Ei ole niin tarkkaa, että tuleeko se läskistä vai lihaksista.
Ja paskat.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Totta kai tykkään. Mutta se ei ole parinvalinnassa se merkityksellisin seikka. Se 170cm pienellä kaljamahalla varustettu mies voi olla huomattavasti haluttavampi - luonteensa, ajatustensa ja käytöksensä perusteella.
Niin, ei sillä kropalla ainakaan sinulle tainnut niin väliä olla kunhan miehellä oli isot kädet...
Mitä? Kyllä, miehelläni on isot kädet - varmaan koska on iso mies muutenkin...? Jotenkin arvostan kuitenkin tuota 8-packia enemmän kuin isoja käsiä.
No tiedät varmaan mitä sanotaan miehistä joilla on isot kädet. Minkä kanssa se korreloikaan? Mistä miehesi tunnettiinkaan palstalla?
No jos moiset epätieteelliset ja vääräksi todistetut väitteet jotain viehättävät. Mutta täytyyhän sen olla totta, koska miehelläni on suuret kädet ja kengän koko 11!
Mutta joo, toki ensisijainen valintani olisi komea, sopivasti lihaksikas, sopivan pitkä mies, jolla on rakastaa ja haluaa minua, jolla on ihana luonne ja joka olisi kotona minun kanssani 95% ajastaan ja jolla olisi iso kalu. Joistain asioista vain on luovuttava, koska kukaan ei ole täydellinen. Omien ihastumisieni perusteella minulle on tärkeintä toisen luonne, sitten ulkonäkö, sitten varmaan tulee seksi (en ole kovin monen ihastukseni kanssa päässyt sänkyyn).
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostavat älykkäät ja hauskat miehet, mitä niillä lihaksilla tekee jos miehen kanssa ei voi puhua? Kaikkein paras on iso ja lämmin mies, joka saa minut nauramaan. Saa olla lihavakin, kunhan on lämmin, koska olen itse aina viluinen.
Naistennaurattajia riittää
Aika harvassa on miehet jotka eivät olisi lihaksikkaampia ja isokokoisempia kuin minä. N157/45
Kuka muka ei mielellään katselisi hyvännäköistä miesvartaloa? Aviomieheksi valitaan kuitenkin mies, jolla on muitakin ominaisuuksia!
On kyllä huvittavaa, että ihan pokalla väitetään lihaksikkaan vartalon olevan ei kiinnostava tai toivottava ominaisuus. Ja nyt puhutaan lihaksikkaasta sellaisena perusurheilijana eikä tarkoiteta mitään bullmentulaa tai muuta roidimörköä. Eihän lihaksikkaalla/sporttisella kropalla ole mitään huonoja puolia. Vaatteet päällä niitä lihaksia ei edes huomaa. Tyyppi näyttää vaan hyväkuntoiselta. Vaatteet pois niin näyttää siltä, että on käynyt vähän salilla joskus.
Ja lihaksikkuus sporttisuus ei tietenkään ole mistään muista ominaisuuksista pois. Mielummin sporttinen tyyppi jolla miellyttävä luonne kuin kaljamaha/laihaläski ja miellyttävä luonne. Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää? Ellei sitten vituta se, että mies on itseä paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huvittavaa, että ihan pokalla väitetään lihaksikkaan vartalon olevan ei kiinnostava tai toivottava ominaisuus. Ja nyt puhutaan lihaksikkaasta sellaisena perusurheilijana eikä tarkoiteta mitään bullmentulaa tai muuta roidimörköä. Eihän lihaksikkaalla/sporttisella kropalla ole mitään huonoja puolia. Vaatteet päällä niitä lihaksia ei edes huomaa. Tyyppi näyttää vaan hyväkuntoiselta. Vaatteet pois niin näyttää siltä, että on käynyt vähän salilla joskus.
Ja lihaksikkuus sporttisuus ei tietenkään ole mistään muista ominaisuuksista pois. Mielummin sporttinen tyyppi jolla miellyttävä luonne kuin kaljamaha/laihaläski ja miellyttävä luonne. Mikä tässä on niin vaikeaa myöntää? Ellei sitten vituta se, että mies on itseä paremmassa kunnossa.
Niin jos haluaa olettaa, että kaikki urheiluun ja ruokavaliokikkailuun käytetty aika ei ole pois jostain muusta. Lähinnä vain opetuksena se, että jos nainen ei ole kiinnostunut miehestä laihana, ei lihasten kasvatus todennäköisesti muuta mitään
Jos siihen ei yhdisty ok naamaa, riittävästi älyä ja hyvää sydäntä, ei pelkillä lihaksilla tai kropalla tee mitään.
Kliseisesti sanoen tärkeintä ei ole ulkonäkö. Mutta jos nyt siitä puhutaan, niin itse tykkäisin itseäni vähän pidemmästä ja lihaksikkaasta, mutta ei niinkään hoikasta miehestä. Ei mitään kaljamahaakaan, mutta ei sixpackia.
En, koska harva mies treenaa sixpäkkiä vain yhtä naista varten.
Minun makuun on enempi tavallinen laihaläski tai sitten laiha kuin ongenkoukku. Kaljamahakin on parempi kuin lihakset
Kiinnostaa, mut mielummin vaikka futarin näköinen kuin Bull Mentulan. Telinevoimistelija tai uimari olis 😛. Tai rugbynpelaaja (Rion olympialaisissa kuolasin), ne on kuumia 😍. N34