Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kiinnostaako lihaksikas ja hyväkroppainen?

Vierailija
06.12.2016 |

Tykkäätkö kun mies on lihaksikkaampi ja isokokoisempi kuin itse olet?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia kiinnosta lihakset

T. lihaksikas mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tykkäävät, mutta harva tykkää liian bodatusta.

Vierailija
4/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi kroppa ei kiinnosta, saisi olla lihaksia vähän ja muutenkin massaa ja n. 15 cm mua pitempi.

Vierailija
5/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostavat älykkäät ja hauskat miehet, mitä niillä lihaksilla tekee jos miehen kanssa ei voi puhua? Kaikkein paras on iso ja lämmin mies, joka saa minut nauramaan. Saa olla lihavakin, kunhan on lämmin, koska olen itse aina viluinen.

Vierailija
6/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset ovat vain bonusta, luonne on se jonka kanssa joko on hyvä tai huono olla. Eli jos sinulla veemäinen luonne, niin varmasti sinun pitää yrittää naisille täällä av:lla huudella, mutta jos luonteesi on upea, on sinulla varmasti seuraa ja ystäviä.

Vierailija
7/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ja tälläisen löysin 25v sitten,lisäksi ihana luonnekkin

8/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tykkään. Mutta se ei ole parinvalinnassa se merkityksellisin seikka. Se 170cm pienellä kaljamahalla varustettu mies voi olla huomattavasti haluttavampi - luonteensa, ajatustensa ja käytöksensä perusteella. 

Vierailija
9/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hieman pehmeyttä kuin kisakireä bodari. :) Toki minusta on mukavaa että mies  on minua isompi, tulee naisellinen olo.

Vierailija
10/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos googlettaa "male dream body", tulee tuloksiin makuuni aivan liian lihaksikkaita miehiä. Eniten tykkään laihemmanpuoleisesta perusvartalosta. http://www.8asians.com/wp-content/uploads/2012/02/s-300x301.jpg

Vierailija
11/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset tykkäävät, mutta harva tykkää liian bodatusta.

Älä puhu kaikkien naisten puolesta. Mulla on toisenlainen miesmaku.

Vierailija
12/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Enemmän kiinnostaa mietiskelevät, kreatiiviset symppikset. 

Vierailija
13/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mitä on korvien välissä ratkaisee kumminkin sen kiihottavuuden, ei lihakset.

Vierailija
14/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Totta kai tykkään. Mutta se ei ole parinvalinnassa se merkityksellisin seikka. Se 170cm pienellä kaljamahalla varustettu mies voi olla huomattavasti haluttavampi - luonteensa, ajatustensa ja käytöksensä perusteella. 

Niin, ei sillä kropalla ainakaan sinulle tainnut niin väliä olla kunhan miehellä oli isot kädet... 

Vierailija
15/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, etenkin omasta lihaskimpusta <3

Vierailija
16/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksilla pullistelijat on aina homoja ja vähä-älyisiä.

Vierailija
17/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen, en pikkupoikaa jolta on jäänyt murrosikä väliin.

18/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Niin, ei sillä kropalla ainakaan sinulle tainnut niin väliä olla kunhan miehellä oli isot kädet... 

Mitä? Kyllä, miehelläni on isot kädet - varmaan koska on iso mies muutenkin...? Jotenkin arvostan kuitenkin tuota 8-packia enemmän kuin isoja käsiä. 

19/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aika täydellinen miehen vartalo, jos pelkästä vartalosta puhutaan, eikä esim. luonteesta:

https://pbs.twimg.com/profile_images/3041169727/97e48bd2ef943330164d5cf…

Vierailija
20/36 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mitä? Kyllä, miehelläni on isot kädet - varmaan koska on iso mies muutenkin...? Jotenkin arvostan kuitenkin tuota 8-packia enemmän kuin isoja käsiä. 

No tiedät varmaan mitä sanotaan miehistä joilla on isot kädet. Minkä kanssa se korreloikaan? Mistä miehesi tunnettiinkaan palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan