Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks jätkien kans on aina näin vaikeeta?

Vierailija
06.12.2016 |

Hei kaikki! (ja etenkin äidit)

Toivon että voisitte antaa jotain pikaisia neuvoja, kannattaako mun lähteä tapauksen pojan kans treffeille. Oon ite vähän siinä välillä et mitä tekisin. Mulla ei vaa oo oikein ketää aikuista, jolta kysyisin.

Syksyllä siis kiinnostuin yhestä mua vuotta nuoremmasta jätkästä (ollaan siis 18- ja 17-vuotiaita. Mitään ei tapahtunu, jätkä torju mun alotteet. Kunnes..

Täytin loppusyksystä 18 vuotta. Eilen sain monien viikkojen tauon jätkältä oma-aloitteisesti viestin. Ensin vaa kyseli kuulumisia ja josko haluisin nähdä. Suostuin toki, vaikka vähän kaivertaa tää koko säätö mieltä.

Pian huomasin olevani siinä tilanteessa, että tää jätkä on tilanteessa se "johtaja" ja mä "orja". Ennemmin ku tajusinkaan suostuin,että nähää tänää ja ostan tupakkaa ja alkoholia sille. Nyt kaduttaa ihan sikana, kun en halua toimia väärin. (Oon uskossa ja mulla on sitä kautta tosi vahva oikea ja väärä -akseli.) Toisaalta en myöskään halua tuottaa pettymystä ja missata tota tapaamista, koska nii tyhmältä ku se kuulostaakin, oon tosi ihastunu.

Harmittaa silti tosi paljon tää tilanne. Ja kyllä: tiiän itekin, että tuo on vaan seksin, autokuskin ja tupakan perässä.. Mä en ees ymmärrä miten oon voinu vajota näin alas!

Mutta siis vielä kerran, jos joku teistä jakso lukea loppuun, miten itse tekisitte ja/tai miten toivoisitte lastenne tekevän? Lähtisittekö treffeille?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet? Antaisin oman prinsessan rikkoa lakia ja tulla tommoselle kusipäälle raskaaksi.. En todellakaa. Toivon vaa ettei teiä kortsut hajoa

Ite lähtisin. Nuorta miestä kiva imee ;)

Vierailija
2/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun itsekunnioitus on? Et tietenkään lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki! (ja etenkin äidit)

Toivon että voisitte antaa jotain pikaisia neuvoja, kannattaako mun lähteä tapauksen pojan kans treffeille. Oon ite vähän siinä välillä et mitä tekisin. Mulla ei vaa oo oikein ketää aikuista, jolta kysyisin.

Syksyllä siis kiinnostuin yhestä mua vuotta nuoremmasta jätkästä (ollaan siis 18- ja 17-vuotiaita. Mitään ei tapahtunu, jätkä torju mun alotteet. Kunnes..

Täytin loppusyksystä 18 vuotta. Eilen sain monien viikkojen tauon jätkältä oma-aloitteisesti viestin. Ensin vaa kyseli kuulumisia ja josko haluisin nähdä. Suostuin toki, vaikka vähän kaivertaa tää koko säätö mieltä.

Pian huomasin olevani siinä tilanteessa, että tää jätkä on tilanteessa se "johtaja" ja mä "orja". Ennemmin ku tajusinkaan suostuin,että nähää tänää ja ostan tupakkaa ja alkoholia sille. Nyt kaduttaa ihan sikana, kun en halua toimia väärin. (Oon uskossa ja mulla on sitä kautta tosi vahva oikea ja väärä -akseli.) Toisaalta en myöskään halua tuottaa pettymystä ja missata tota tapaamista, koska nii tyhmältä ku se kuulostaakin, oon tosi ihastunu.

Harmittaa silti tosi paljon tää tilanne. Ja kyllä: tiiän itekin, että tuo on vaan seksin, autokuskin ja tupakan perässä.. Mä en ees ymmärrä miten oon voinu vajota näin alas!

Mutta siis vielä kerran, jos joku teistä jakso lukea loppuun, miten itse tekisitte ja/tai miten toivoisitte lastenne tekevän? Lähtisittekö treffeille?

Huono provo

Vierailija
4/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, alaikäiselle alkoholin välitys on laissa kielletty.

Vierailija
5/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo tuosta alotusviestistä paistaa läpi selkeä hyväksikäyttö. Poika puhuu vähä pehmeitä ja yrittää sun sydämen sulattaa, jotta ostaisit sille k-18 tuotteita. Niiden avulla voi sitten esittää isoa poikaa jo kavereilleen.

Mun neuvo on, ettet lähde. Huomaan tuosta viestistä, että tilanne selkeästi on sinusta ahdistava. Oletko oikeasti ihastunut, vai haluatko vain jonkun jonka kainalossa köllötellä? Luultavasti löytyy fiksumpiakin vaihtoehtoja :)

Äläkä huolehdi siitä, että olet jo "lupautunut". Parempi vain, että jää tupakat kauppaan :).

Mulla itellä on 13v poika, joten oon ehkä vähän huono vastaamaan siihen, antaisinko oman lapsen mennä. Toki kun poika on vanhempi, toivon ettei tuolla tavalla tyttöjä kiristä!

Vierailija
6/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki ootte nuorelle tytölle noin ilkeitä? Eiköhän meillä kaikilla oo ollu omat suhdesotkumme joskus aikanaa!

Mun neuvo on, että lähde. Kiristämiseen ei tarvii kuitenkaan suostua. Istukaa ja jutelkaa asiat läpi, ni ei jää mikää hiertämää. Kyllä musta tuntuu, että poika on oikeasti kiinnostunu. Kyllä ne muualtaki päihteitä saa, ku on ennenki saanu.

Kaikkee hyvää teille!

Vierailija
7/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki ootte nuorelle tytölle noin ilkeitä? Eiköhän meillä kaikilla oo ollu omat suhdesotkumme joskus aikanaa!

Mun neuvo on, että lähde. Kiristämiseen ei tarvii kuitenkaan suostua. Istukaa ja jutelkaa asiat läpi, ni ei jää mikää hiertämää. Kyllä musta tuntuu, että poika on oikeasti kiinnostunu. Kyllä ne muualtaki päihteitä saa, ku on ennenki saanu.

Kaikkee hyvää teille!

Vierailija
8/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten tyhmiä nää teinit nykyää on. Ei oo ihme ku niitä teiniraskauksiaki tulee nykyää nii paljo..

Vitun muija, herää!

Vierailija
9/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Sen sijaan lähtisin minun kanssa treffeille. En polta, autoa osaan ajaa itse ja ostaa tarvittavat juomat

M30

Vierailija
10/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottajan pitäis vielä pari vuotta kasvaa ennen treffejä, ku tommosista asioista tulee itkemään vauvapalstalle. Sanoit, että itekin tiedät minkä perässä jäbä on. Mikä ongelma?

Vierailija
11/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lähtisin. Nuorta miestä kiva imee ;)

Tää :D

Vierailija
12/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa taas vihamielistä porukkaa täällä.. Mä lähtisin kuuntelemaan jätkän selitykset ja sit tekisin päätöksen. Päihteitä en ostais.

Sä vaikutat fiksulta likalta, paljon jaksamisia sinne!

Vierailija
13/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit mennä :) Teet niiku sydän sanoo, ei me täällä vauvapalstalla koko tilannetta tiietä :)

Vierailija
14/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menikö alottaja sinne treffeille? :D

Vierailija
15/15 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa tommosesta alkaa meiän aikuisten tappelemaan.. Mun mielestä tyttö on fiksu kun itekin tämmösisiä asioita miettii.

Mun likka on tällä hetkellä kahden pienen muksun yh-äiti. Poikien isä pahasti alkolisoitunu yli 40v mies. Monesti miettiny, että mitä mun tytön päässä liikku.

Älä mee, et halua samaa kohtaloa

M43