Inhokkijoululaulusi?
Minä aloitan:
1. Heinillä härkien kaukalon- tylsyyden multihuipennus
2. Tonttu-niin pitkä ettei jaksa edes kuunnella
3. Sydämeeni joulun teen-puhki soitettu
Kommentit (24)
Varpunen jouluaamuna.
ruikutiruikuti
tämä on jostain syystä ihan kamala
Kaikki tekopirteä joulupoppi. Mariah Careyn All I want for Christmas saa erikoismaininnan kauheudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tekopirteä joulupoppi. Mariah Careyn All I want for Christmas saa erikoismaininnan kauheudestaan.
Yksi mun suosikeista. En jaksa yhtään surumielisiä joulunyyhkyjä :) Näin me olemme erilaisia ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
tämä on jostain syystä ihan kamala
Ja inhoan itse sitä, että on vain linkki, eikä nimeä, ja nyt tein niin. Siis laulu on Aavistus
Loirin esittämä Varpunen jouluaamuna.👹😡☠️💀👎👎🖕🖕
Se "ei itkeä saa, ei meluta saa.."
Inhosin sitä lapsena jo ja siitä syystä että joulupukki suukon sai 😃 Se ajatus oli jotenkin niin ällö.
Heh, en tykkää melkein mistään joululauluista joten valinnanvaraa riittää :D Jouluyö juhlayö on pitkästyttävää laahausta että taidan valita sen, en ole tykännyt siitä lapsena enkä nyt aikuisenakaan.
Se perkeleen Sylvian joululaulu.
Paras on Joulupukki matkaan jo käy 😝
Mun mielestä on hassua peukutta toisten mielipiteitä. Olisi tosi tylsää, jos kaikki tykkäisivät vain samoista asioista. Miksi siitä pitää harmistua, jos joku ei tykkää samasta kuin itse.
Minä vaan bassoa pomputtelen ... kyllä me tontut tanssitaan ... Tai jotain sinne päin. Rämpyti, rämpyti, rämpyn, rämpyn. Joulun sanomasta ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaan bassoa pomputtelen ... kyllä me tontut tanssitaan ... Tai jotain sinne päin. Rämpyti, rämpyti, rämpyn, rämpyn. Joulun sanomasta ei tietoakaan.
Mun hoitolasteni suosikki :D
Soita kitaraa rämpyttele, kyllä me tontut tanssitaan
Kaikki joulupukki- ja tonttuilulaulut! Tonttuja näkee arkielämässä - myös uutisissa! - ihan tarpeeksi!!! Meidän jouluumme ei kuulu minkäänlaiset tontut. Tulleet tonttukortitkin laitan eri paikkaan kuin muut.
Pukinkuvatukset ja muu satuilu eivät kuulu joulun päähenkilön Jeesuksen syntymää juhlivan elämään!
Mun suosikkeja ovat kaikki hengelliset joululaulut, ja mitä suorempi Jeesuksen syntymään liittyvä sanoma, sitä rakkaampi!
Jaetulle ykkössijalle pääsevät:
-Kulkuset, kulkuset
-Heinillä härkien kaukalon
-Sydämeeni joulun teen.
Kaikki vuoden 1980 jälkeen tehnyt uusiorenkutukset.Varsinkin jenkkiversiot joissa ääni avataan skaaloilla vasta äänitysvaiheessa.
Itseasiassa kaikki on niin jo puhkisoitettuja etten jaksa kuunnella ainuttakaan joululaulua
Tulkoon joulu, muistaakseni. No kuitenkin se, jossa paasataan vankien vapauttamisesta vankiloista.
Sika pitäis kieltää lailla ja tunti turpaan niille jotka sitä soittaa.
Kulkuset (niin monotoninen kertosäe! Tosi tylsää laulaa)
On hanget korkeat nietokset (vaikeroiva ja apaattinen melodia)
Hei tonttu-ukot hyppikää (outo valssirytmi, ei ole mukaansatempaava)
Porstaita äidin oomme kaikki (jotenkin vulgääri ja ällöttävä laulu, ja taas tämä sama outo valssirytmi)
Sylvian joululaulu ainakin menee ykkössijalle.
Tästä tulee taatusti marinaa mutta niin se nyt vaan on.