Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisi pitänyt sanoa, ettei kaveri olisi loukkaantunut?

Vierailija
06.12.2016 |

Siis oltiin viihteellä tyttöporukalla, yksi alkoi juopuneena valittelemaan kilojaan ja läskiyttään. Hän ei siis ole mikään läski, mutta ei hoikkakaan ja samanlaisia keski-ikää lähestyviä normaalipainoisia patukoita ollaan kaikki tässä koko porukka.
Sanoin hänelle, että no höpsistä nyt tuollaiset puheet, ihan normaali olet etkä mikään läski. Hän suuttui minulle sanasta 'normaali', kun koska kukaan ei halua kuulla olevansa 'tavallinen, arkinen, ihan ok' ja minun pitäisi tuntea hänet niin hyvin etten sanoisi häntä normaaliksi ja hänestä normaali oli loukkaavasti sanottu, koska normaali kuulostaa siltä että pidän häntä lohavana. Lopulta hän kaatoi juomani syliini ja käveli raivoissaan tiehensä. Myöhemmin laittoi vielä jotain whatsuppeja miten hän ei olisi uskonut minusta tällaista.
En tiedä mitä olisi pitänyt sanoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suuttuu ihan syyttä, on se hänen ongelmansa, eikä sinun. Jokainen on vastuussa omista reaktioistaan. Et voi elää elämääsi yrittämällä miellyttää jokaista mielensäpahoittajaa. Elä se niin että itse voit seistä tekojesi ja sanojesi takana, niin silloin sinun ei tarvitse miettiä muiden miellyttämistä.

Vierailija
2/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaverisi veti herneen nenään omaa hölmöyttään tai sitten et kertonut ihan kaikkea ihan niin kuin se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida paljoa olla tyttökavereita? Olisit voinut jotain nättiä sanoa. Toisella kriisi ja sä vielä lyöt lisää löylyä. Tosin juoman kaataminen oli jo liikaa. Itse varmaan olisin jo todennut kaverin olevan läski ja normaali oli kohteliaisuus...

Vierailija
4/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille pesulalasku.

Vierailija
5/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida paljoa olla tyttökavereita? Olisit voinut jotain nättiä sanoa. Toisella kriisi ja sä vielä lyöt lisää löylyä. Tosin juoman kaataminen oli jo liikaa. Itse varmaan olisin jo todennut kaverin olevan läski ja normaali oli kohteliaisuus...

Jos keski-ikää lähestyvä emäntä käyttäytyy kuin pahainen teinityttö ja kärttää "etkä oo, oot kaunis <3 " kommentteja, niin ansaitsee kyllä kaiken pahan. "Normaali" on tuossa tilanteessa erittäin neutraalisti sanottu, ja se on vaan voivoi, jos pönäkkä täti kuvittelee olevansa jotain muuta kuin on, ja loukkaantuu totuudesta.

Vierailija
6/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pahasti sanottu vaan ihan normaalisti. :) oikeasti. Kaverisi tuossa hölmöili ja hänen pitäisi pyytää anteeksi, ei sinun. Yritit sanoa jotain neutraalia ja rauhoittavaa, minkä teit. En ymmärrä lainkaan, miten painosta puhuttaessa normaali olisi loukkaava sana.

Vierailija
7/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni loukkaantui myös sanasta tavallinen. Hänellä on puolen kymmentä lasta ja jokaisen nimi ja aivan kaikki etunimet siis myös toinen ja kolmas etunimi löytyy lapsen syntymävuoden kymmenen kärjestä nimistä. Sisko kertoi kerran että taas oli paljon samannimisiä lapsia ollut jossain tapahtumassa tms. Sanoin ihan neutraalisti että onhan niitä kun on tavalliset nimet. Sisko toisti sanan tavallinen ja lähti saman tien lapsineen kotiin.

Vierailija
8/8 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniääliö, välttäisin biletystä ko. tyypin seurassa. Jos joku pyytää anteeksi niin tietenkin tämä riehuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän