Introvertit erityisherkät, kuinka lumihiutaleena ajattelette
Mikael Gabrielin? Diippii taikaponishittii asteikolla 1-10? Kai katsoitte jo dokkarin ja kuuntelette sitä ku mutsi ja faija eros ysäril?
Kommentit (21)
Mitä horiset urpo? Mulla on erityisherkkä oikea suora.
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset urpo? Mulla on erityisherkkä oikea suora.
Mulla vasemmassa kädessä täyskäsi, kumpi noista voittaa?
Oot Pin tosi ihanan näkönen ;)
M26
Olepas nyt naalin näköinen otus hiljaa
Introvertit saisi työntää kaikki ruputustuoliin ja karhun syliin.
Käyttäjä2492 kirjoitti:
Olepas nyt naalin näköinen otus hiljaa
Pin on tozi kaunis :) taidat itse olla intro vertti ja väjemmäb hehkeö!
Käyttäjä3018 kirjoitti:
Introvertit saisi työntää kaikki ruputustuoliin ja karhun syliin.
Miks? Olen yllättynyt siitä, miten vihamielisiä meitä kohtaan ollaan. Luulin, etten häiritse ketään, koska en häiritse ketään olemalla huomaamaton ja hiljaa. Olen aina pyrkinyt olemaan pois toisten tieltä ja pitämään suuni kiinnni.
Mulla on neurologinen vamma joka aiheuttaa sen että tietynlaiset hajut, äänet, maut ja tekstuurit aiheuttavat sietämättömän olon, jopa fyysista pahoinvointia. Lisäksi väsyn nopeasti hälinässä joten lienen introvertti.
En siedä suomiräppiä joten ei tulisi mieleenikään katsoa mitään dokkaria aiheesta. En arvosta siis pätkääkään. Mikä hiton lumihiutale?
Pin on vetänyt enemmän huumeita kuin Jere Karalahti koko uransa aikana.
Miten jotkut kehtaa omalla naamallaan paljastaa tyhmyytensä.
Pin kirjoitti:
Mikael Gabrielin? Diippii taikaponishittii asteikolla 1-10? Kai katsoitte jo dokkarin ja kuuntelette sitä ku mutsi ja faija eros ysäril?
Sä oot outo ja kusipää. Mahdat olla ylpee itestäs. :-)
Oikola Tauno kirjoitti:
Oot Pin tosi ihanan näkönen ;)
M26
Tykkäisitköhän hänen lapsistaankin?
Pin kirjoitti:
Sulla on mummonaama ja viivahuulet. Oikein perinteinen suomalainen rumilus harmaa hiiri. Harmittaaks ku oot noin basic ugly bitch?
Minä en pidä voimakkaista äänistä. Tai ihan asunnon ilmanvaihdon suhina saa minut joskus öisin laittamaan sulakkeet pois päältä. Sitten on hiljaista nukkua ja en pidä siitä miten aikaisin aamulla auraustraktori auraa tuota katua missä asuntoni sijaitsee. Kun asun maantasalla niin auratessa asuntoni ikkunat sekä lämpöpatterit resonoi sillä puolella missä auraus tapahtuu.
En myöskään saa rauhaa jos kellot käyvät eri aikaa eli sekuntiviisarin napse ei ole samanaikaista.
Kaupassa käydessä jos edellä oleva asiakas pakkaa ostoksen laittamalla kevyet pohjalle ja raskaat päälle niin minulla on voimakas halu/tarve mennä laittamaan ne tavarat oikein! No en tietenkään tee niin.
Mutta silti minä ole introvertti tai muu pertti.
Vaan normaali ihminen, joka ei hae erikoisoikeuksia tai huomiota.
pyh