Vihdoin Saara pääsee näyttämään kiusaajilleen ja haukkujilleen!
Olen puoltanut Saaraa alusta asti. Karma is good or bitch- ihminen joka on nöyrä ja jakaa positiivista energiaa ympärilleen, ennenpitkää palkitaan ja pärjää elämässään.
Negatiiviset ilkeät ihmiset taas kohtaavat kaiken sen pahan, mitä ovat muita ihmisiä kohtaan mananneet ja se kääntyykin itseään kohtaan.
Kommentit (90)
Kunhan vaan ei Saaralla nouse neste hattuun kaikesta tuosta yhtäkkisestä suosiosta.
Kuka sitä on kiusannut ja haukkunut? Nekö, jotka ei tykkää sen musiikista? Saara on hyvä laulamaan, mutta ei kai siitä kaikkien oo pakko digata. Miksei vastaavia ketjuja tehdä esim. Cheekistä tai Antti Tuiskusta, että vihdoin ne pääsee näyttämään loppuunmyydyillä areenoilla ja hittibiiseillään kiusaajilleen ja haukkujilleen.
Sellaista artistia ei taida ollakkaan, joka ei jaa mielipiteitä, mut harva niistä kokee sen kiusaamisena tai haukkumisena.
Saara on muuttunut tosi paljon tuolla Briteissä. Ihan ulkoisestikin. Hymy ei ole enää sellainen kireä. Ja lauluissa on todellakin tunnetta. Hienoa ja upeeta. Musta on tullut hänen ihailijansa. Mutta täytyy sanoa, että jos hän ei olisi vapautunut kilpailun aikana, niin en olisi nyt fani.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä on kiusannut ja haukkunut? Nekö, jotka ei tykkää sen musiikista? Saara on hyvä laulamaan, mutta ei kai siitä kaikkien oo pakko digata. Miksei vastaavia ketjuja tehdä esim. Cheekistä tai Antti Tuiskusta, että vihdoin ne pääsee näyttämään loppuunmyydyillä areenoilla ja hittibiiseillään kiusaajilleen ja haukkujilleen.
Koska palstan naiset ovat kateellisia naisille, jotka ovat kauniita ja lahjakkaita.
Mua ei juurikaan kiinnosta missä laulukilpailuissa kukakin on menestynyt. Jos en tykkää hänen äänestään tai tavastaan laulaa tai genrestä jota hän edustaa, en vaan tykkää. Saara osaa laulaa joo, jotkut biisit ihan ok, mutta tää Chandelier kuulostaa joka kerta aivan hirveältä. youtubesta katsoin jonkun videon, jossa se lauloi monella kielellä, se kuulosti hyvältä. Silti Saara ei vaan iske mun musamakuun ollenkaan. Näitä mahtuu 13 tusinaan.
Muutokset tuulet puhaltaa, ja ne jotka ei muutu ovat lopullisesti luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen puoltanut Saaraa alusta asti. Karma is good or bitch- ihminen joka on nöyrä ja jakaa positiivista energiaa ympärilleen, ennenpitkää palkitaan ja pärjää elämässään.
Negatiiviset ilkeät ihmiset taas kohtaavat kaiken sen pahan, mitä ovat muita ihmisiä kohtaan mananneet ja se kääntyykin itseään kohtaan.
Saara-ulisija avautuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan naiset ovat kateellisia naisille, jotka ovat kauniita ja lahjakkaita.
Ai tää Saara-viha onkin vaan täällä vauvapalstalla. Luulin että on kyse jostain koko suomen kattavasta ilmiöstä, kun Saara itsekin on valittanu haastatteluissa kuinka suomalaiset ei hänestä tykkää. Mut se onkin vaan vauvapalsta. Ok! En tekis kovin laajoja johtopäätöksiä tän palstan mielipiteistä.
Tuotantoryhmän ja managerijoogalentäjän pyörittämä tyttörukka Saara on. Toivottavasti löytää fiksummat kaverit tulevaisuudessa.
Psykofani on taas linjoilla :D Anna jo olla.
Miten aikuiset? naiset voivat käyttäytyä kuin pikkutytöt fanittaessaan jotain roskajulkkista? Jos muut ei tykkää niin et saa niitä tykkäämään ulisemalla ja haukkumalla kateellisiksi.
Mitä pahaa Saara on tehnyt, kun on saanut riesakseen noin hullun fanin. Oikeasti, kånkenhullu ja jännämiesjankkaaja vaikuttavat fiksuilta tuon yhden tosifanin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Negatiiviset, ilkeät ihmiset ylipäätään ovat hyvin onnettomia, sen takiahan ne on negatiivisia! Siinä se on, se karma!! Itse luovat sen!
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu jo hoitoon. Tuo jatkuva jankkaaminen ja toisten mollaaminen ei ole enää normaalia.
Ainoa joka tässäkin ketjussa levittää negatiivisuutta ympärilleen on ap.
Vierailija kirjoitti:
Vain tissit näytti, alapää oliisi saanut liikaa viimaa
Meni vilpill'ä kisaan, mollaa Suomea ja on pervo
😂😂😂Mä olen samallalailla sanaton kun Sharon Saaran esityksen jälkeen lauantaina. En tosin liikutuksesta mutta kai tää joku positiivinen fiilis on koska mua naurattaa! Kyllä on lyhyt ja ytimekäs viesti. Hullua porukkaa..
Edelleen Saara on nähty briteissä pelkästään coverbiisejä laulamassa. Vielä on pitkä matka sen oman uran luomiseen.
Hei psykofania arvaa mitä? Mun mielestä Saara laulaa hyvin, mutta on aivan liian KARISMATON tähdeksi. Mitäs nyt sanot? Alatko hyperventiloimaan?
Niinpä. Kuivia vuosia tiedossa av mammoille.