20-vuotias ei vielä ymmärrä, että seksiin painostaminen tai suostuttelu ei ole ok
Tuon ikäinen on niin helppo kohde hyväksikäyttäjälle, koska ei uskalla sanoa ei.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen on niin helppo kohde hyväksikäyttäjälle, koska ei uskalla sanoa ei.
Tuo on niin totta. Oma vaimoni vietteli minut ja pakotti naimisiin 20 vuotiaana. Pakotti vielä tekemään pari lasta.
Miten jälkeenjäänyt sä oikein olet ollut parikymppisenä?
No haloo. Ymmärtää tai sitten on pelkkää sahanpurua päässä. : D
Ikis vaan ei ymmärrä että aika on ajanut Ikiksestä ohi eikä täällä mesoaminen muuta yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskalsin sano ei jo 14-vuotiaana. Jos sinä itse et uskaltanut niin älä kuvittele etteivät muut uskaltaisi.
Minä olen aina uskaltanut sanoa jos ei kiinnosta. Älä jankkaa niitä omia nuoruustraumojasi täällä.
IKIS, IKIS, I can see your pussy!
Ikis joutuu keksimään koko ajan uusia tapoja lähestyä hänelle niin tärkeää aihetta...
Painostaminen ja suostuttelu on kaksi ihan täysin eri asiaa, pöljä!
Ikis avohoidossa itsenäisyyspäivän kunniaksi.
'Ikis 'taas kaksikymppisten ihmisten henkilökohtaisena "lastensuojelutätinä" täällä kaitsemassa ja ohjaamassa kaidalle polulle ja suojelemassa viettelyltä ja viettelyksiltä ....
Hanki ikäerohullu tappava tauti! :)
Juu nyt ku mietin niin ois pitäny odotella vähintää 18 vuotiaaks asti mut poikaystävä painosti 13 vuotiaana jo menee sänkyy ja suostuin koska pelkäsin et jättää mut. Ois pitäny jättää se ja todeta et hae pillus muualta..
Nähdään Ikis töissä. Me tykätään susta.
Tuon ikäiset yleensä ovat niitä aktiivisia osapuolia.
Mitäs siihen sanot?