Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä laitat maustamattomaan jogurttiin sekaan?

Vierailija
05.12.2016 |

Ideoita, siis jotain muutakin kuin pakastettuja marjoja tai tuoreita hedelmiä? Ostin nyt tuollaisia Bonne-soseita pari tetraa, esim. omenajogurttia - onko sellaista? Toinen mikä tuli mieleen että voisikohan sitä kookoshilloa laittaa? Jam it vai mikä se merkki oli. Se Valion kookosjogurtti on ainakin ihan taivaallista! Sitruuna myös, kävisikö lemon curd?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikan

Vierailija
22/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa tyrnimehutiivistettä. On vähän liian jyrkkää mun makuun :-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania tai hunajaa.

Vierailija
24/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan myös milloin mitäkin: banaania, muita hedelmiä, marjoja, Bonnen soseita, vauvanruokasoseita (marjaa ja hedelmää), mysliä joko edellä mainittujen lisäksi tai sijasta.

Vierailija
25/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattuja marjoja, karpaloita, gojimarjoja, chian siemeniä, pellavansiemeniä, pähkinöitä, auringonkukansiemeniä, kuivattuja hedelmiä, mysliä. Näitä löytyy helposti kaapista ja nopeita ottaa esille aamiaiselle.

Vierailija
26/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan laitan maustamatonta jogurttia kebabiin.

Vierailija
27/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehen pastilleja. :)

Ja taas sen miehen pitää mennä. :(

Onneksi on jotain mitä pureskella. :)

Vierailija
28/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysliä tulee laitettua

Vierailija
29/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikainen perussetti on ollu mysliä (tai oikeastaan granolaa minkä seassa kuivattuja karpaloita), vähän maitoa, pari luumua pilkottuna, kaakaonibsejä. Ihanaa!!

Vierailija
30/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajaa. Löysin paikalliselta tuottajalta maustettuja hunajia, sitruunahunaja, päärynähunaja ja sitten mun suosikiksi noussut lakritsihunaja (tämä laku on taivaallista vaniljajätskin päällä). Sitten vielä mysliä lusikallinen. Aivan tautisen hyvää.

Juotavaa jugurttia teen siten, että kaadan vajaaseen luonnonjugurttitölkkiin mustikkamehua, siis sellaista mehumaijahöyrymehua laimentamattomana.

Vierailija
31/31 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikit on tuore ananas, persimon tai mysli. Myös itsetehty omenasose (ei lisätty sokeria) on hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan