Miehelleni sopisi toiselainen nainen kuin minä
Sellainen tosi,tosi vaatimaton mutta ei sellaista ole olemassa. Tykkäätkö sinä köyhästä ja tosi vaatimattomasta elämästä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miten päättelet, ettei vaatimattomia naisia ole olemassa?
Harva varmaan jaksaa juosta ulkovessassa,lämmittää puilla yms
Mä tykkään, parhaillaankin lämmitän puuhellaa että ruoka kypsyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Haetko veden kaivosta,tiskaatko käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä haen veden kaivosta, väälillä käytän hanavettä. Tottakai tiskaan, ei meidän 20-luvun talon keittiössä ole sijaa astianpesukoneelle. :)
Puilla lämmittäminen on hienoa, olen lämmittänyt niin koko ikäni. Muutaman vuoden asuin kaupungissa kerrostalossa ja ilmanlaatu oli hirveä.
Ulkovessoista en tykkää, kädet pitää pystyä pesemään heti, eikä kiinnostaisi palella yöllä vessassa juostessa.
Tiskikone löytyy, mutta ei siellä voi pestä läheskään kaikkea.
(paistinpannut, puiset kapustat, veitset jne)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä haen veden kaivosta, väälillä käytän hanavettä. Tottakai tiskaan, ei meidän 20-luvun talon keittiössä ole sijaa astianpesukoneelle. :)
Meidän 20-luvun talon keittiöön sopii tiskikone oikein hyvin :)
t: 6
Minä oon aika vaatimaton, pärjään vähällä ja olen tyytyväinen. En hingu merkkilaukkuja, en käy kampaajalla, viihdyn kotona ja omissa oloissani, teen asioita itse ja todellakin tiskaan käsin enkä aio muuta.
Mieheltä varsinkaan en odota mitään materialismia, huolehdin itse omista asioistani ja odotan mieheltä samaa. Muu on pelkkää bonusta. Pihejä miehiä ja valittelijoita en jaksa kuitenkaan viitsiä, tai että joku olisi minun kuvioitani arvostelemassa. Jotkut kun valittaa kaikesta, esim. bussimatkan ja kahvikupillisen hinnasta / toisaalta haluavat jatkuvasti seuraa matkoille luksuskohteisiin yms.
En silti ole kovin alkeellinen / maalainen/ juntti tmv. Prioriteetit on vaan muualla. Yksikseni olen saanut elellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon aika vaatimaton, pärjään vähällä ja olen tyytyväinen. En hingu merkkilaukkuja, en käy kampaajalla, viihdyn kotona ja omissa oloissani, teen asioita itse ja todellakin tiskaan käsin enkä aio muuta.
Mieheltä varsinkaan en odota mitään materialismia, huolehdin itse omista asioistani ja odotan mieheltä samaa. Muu on pelkkää bonusta. Pihejä miehiä ja valittelijoita en jaksa kuitenkaan viitsiä, tai että joku olisi minun kuvioitani arvostelemassa. Jotkut kun valittaa kaikesta, esim. bussimatkan ja kahvikupillisen hinnasta / toisaalta haluavat jatkuvasti seuraa matkoille luksuskohteisiin yms.
En silti ole kovin alkeellinen / maalainen/ juntti tmv. Prioriteetit on vaan muualla. Yksikseni olen saanut elellä.
Aamen. Olen tuollainen myös, mutta nyt sitten menin sekaantumaan pihiin valittajaan, joka ei vain pysty lopettamaan arvostelemista, on myös maalaisjuntti. Tämä alkaa olla jo minullekin liikaa vaadittu.
Hah, tuttu kokemus! Onneksi jo melkein unohtunut :) Parempi yksin kuin huonossa seurassa - mot.
t. 8
Miten päättelet, ettei vaatimattomia naisia ole olemassa?