Naapurissa asuu ujo nainen, josta olen kiinnostunut - miten lähestyä?
Eilen hän tuli pihalla vastaan, oli kissaansa ulkoiluttamassa. Tervehdin häntä iloisesti ja sanoin silmää iskien, että tekisi mieli paijata hänen mirriään, mutta nainen poistui paikalta jotenkin vaivaantuneen oloisena. Olikin yhtäkkiä kuulemma kiire kotiin. Ei taida kiinnostus olla molemminpuolista, vai?
- kissarakas mies naapurista
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pervo
Ei siis ollut soveliasta keventää tunnelmaa tuollaisella pikku vitsillä? Ap
Joo, en ihmettele,että olet ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ihmettele,että olet ilman naista.
Neuvojahan mä tässä pyytelin enkä nälvimistä. Ap
Seuraavalla kerralla kun tapaatte, voit pyytää anteeksi mautonta vitsiäsi ja sovinnon elkeenä voit pyytää häntä kämpillesi pikavisiitille ja sanoa että olisi patukkaa tarjolla. Kämpillä voit sitten ojentaa hänelle Snickersin.
Aika pahasti mokasit, en tiedä voiko tuosta enää nousta. Ehkä voisit yrittää voittaa hänen sydämensä tekemällä hänelle jonkin palveluksen. Jos hän on televisio-ohjelmien ystävä, ja sinä tekniikasta perillä oleva, niin voisit vaikka tarjoutua huoltamaan hänen toosaansa.
No ei ainakaan noin. Noin ei lähestytä itse asiassa ketään, paitsi ehkä vakioprostituoituasi joka tietää jo, että olet asiakas.
Otat kuvan jöpöttävästä pippelistäsi ja tulostat kuvasta värikuvamonisteen. Sen pudotat ko naisen postiluukusta ja jäät odottamaan. Puh numerosi tietenkin kirjoitat monisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervo
Ei siis ollut soveliasta keventää tunnelmaa tuollaisella pikku vitsillä? Ap
Jos se naapurisi tuommosia haluaa kuulla, niin olisi varmaan kissan ulkoiluttamisen sijaan ollut matkalla lähibaariin. Oikeastaan tuo iskurepla on paska jopa baarissa heitettäviin verrattuna. En ole ujo nainen, mutta jos joku naapuri minulla tuommosia heittelisi, niin en edes yrittäisi keksiä mitään tekosyytä painuakseni tilanteesta veks.
Nainen todennäköisesti kiihottui pikkutuhmasta tokaisustasi niin paljon, että tuli kiire kotiin tavaraa räpläämään.
Pervo