Brittiläinen 25 v nainen puukotettu Enontekiöllä
Kommentit (27)
Siis miten vaikeaa sitä tietoa on hakea ihan itse? Enää ei tarvitse raahautua mihinkään kirjastoon tai arkistoon, vaan naputtaa viisi sekuntia googlessa, niin johan löytyy. Silti odotetaan vain sormet ristissä, että muut tekevät sen puolesta ja aletaan huutamaan vittua, jos kehotetaan koittamaan itse. :D Aikuinen ihminen.
Minfossa tiedettiin että uhri brittiläinen, tekijä tsekkiläinen. Ja poliisihan ilmoitti ennen miehen kiinniottoa tuntomerkit: vaalea lähes keltainen tukka ja viikset. Ihonväriä ei tuntomerkeissä mainittu, joten ilmeisesti valkonaama.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4000650/British-woman-stabbed-d…
DailyMail, oli jopa aika ensimmäisten uutisten joukossa.
A police manhunt is underway for her 36-year-old Czech boyfriend
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-4000650/British-woman-stabbed-d…;
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se tappajapoikaystävä ole suomalainen vaan ulkomailta tullut kausityöntekijä (britti myös?)
Lähde?
Johan niissä alkuperäisissä uutisissa todettiin, että puukottaja on ulkomaalainen. Lue toki ne läpi.
Missä vitun "alkuperäisissä uutisissa"? Miksi tällä palstalla jaetaan linkkejä niin kitsaasti? Kaikkien pitäisi jotenkin maagisesti tietää kaikki. Koskaan ei kukaan anna mitään materiaalia, mihin tutustua.
Käykö unelman päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se tappajapoikaystävä ole suomalainen vaan ulkomailta tullut kausityöntekijä (britti myös?)
Lähde?
Johan niissä alkuperäisissä uutisissa todettiin, että puukottaja on ulkomaalainen. Lue toki ne läpi.
Missä vitun "alkuperäisissä uutisissa"? Miksi tällä palstalla jaetaan linkkejä niin kitsaasti? Kaikkien pitäisi jotenkin maagisesti tietää kaikki. Koskaan ei kukaan anna mitään materiaalia, mihin tutustua.
Käykö unelman päälle?
Taitaa käydä.
Käy tosin moderaattoreillakin. Sen verran kiireesti siivotaan kaikki epämiellyttävät raiskaus/murhalinkit täältä.
On kyllä avutonta jos ei edes valtakunnan päämedioista osaa itse etsiä.