Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauroi tyhmyydelleni

Vierailija
05.12.2016 |

Olen tyhmä kuin saapas tiedän sen. Harmittaa ja paha mieli.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nauroi? Oliko sillein: "HAHAHAHAHAHA", "TSHII TSHII HI HI HI" vai "AAAAAA AAAAAAA  AAAAAHAHHAAAA AAAAAAAA AAAAAA AAAAAHAHHAAAAAAAA"?

Vierailija
2/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millaisesta asiasta oli kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko sinulle nauraneen miehen?

Vierailija
4/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt yhtä asiaa ja sitä se nauroi. Sanoi että musta tulisi hyvä stand up koomikko kun olen niin tyhmä.

Vierailija
5/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt yhtä asiaa ja sitä se nauroi. Sanoi että musta tulisi hyvä stand up koomikko kun olen niin tyhmä.

Koomikot ovat yleensä aika älykkäitä.

Vierailija
6/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö oikeasti olemaan parisuhteessa missä toinen ei kunnioita sinua yhtään?

Vierailija
7/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomikot ovat yleensä aika älykkäitä.

Niin siksi mä en siihen sovikkaan. Tarkoitti sitä että mulla jatkuvasti tuollaisia juttuja kun olen niin tyhmä.

Vierailija
8/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö oikeasti olemaan parisuhteessa missä toinen ei kunnioita sinua yhtään?

Pakko en lasten kanssa pärjäisi yksinkään.

Vierailija
9/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee röihin.

Vierailija
10/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee röihin.

Ei löydy ketään kuka haluaisi palkata.

Vierailija
11/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa nauraa itsellesi?

Vierailija
12/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen oikeesti tosi typerä ja mä vihaan sitä. Itse asiassa olen myös aika käytännön idiootti. Ja häpeän välillä tätä. Joskus, jos on joku uusi juttu mitä en ole käyttänyt koskaan, ja mun pitää tehdä sillä jotain enkä osaa, mies luo muhun sen yhden katseen, mikä tarkoittaa että "et sä voi olla noin vitun tyhmä" ja hörähtää päälle. Olen vielä äärimmäisen herkkä itkemään, joten nuo tilanteet johtaa yleensä siihen, että pidättelen itkua koko loppupäivän koska hävettää että olen typerä :( enkä mahda mitään että olen tällainen

Vierailija
13/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa nauraa itsellesi?

Osaan toki mutta tuo tilanne vaan oli sellainen että oli tarkoitettu mun loukkaamiseksi.

Vierailija
14/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen oikeesti tosi typerä ja mä vihaan sitä. Itse asiassa olen myös aika käytännön idiootti. Ja häpeän välillä tätä. Joskus, jos on joku uusi juttu mitä en ole käyttänyt koskaan, ja mun pitää tehdä sillä jotain enkä osaa, mies luo muhun sen yhden katseen, mikä tarkoittaa että "et sä voi olla noin vitun tyhmä" ja hörähtää päälle. Olen vielä äärimmäisen herkkä itkemään, joten nuo tilanteet johtaa yleensä siihen, että pidättelen itkua koko loppupäivän koska hävettää että olen typerä :( enkä mahda mitään että olen tällainen

Joo minäkin taas yritän elää normaalisti tämän päivän mutta huono mielihän tästä taas jäi.

Vierailija
15/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epäilyttävästi ammattivalittajalta. Toinen tuleminen?

Vierailija
16/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat ystävät. Viisaus on hankittu ja hankittava ominaisuus. Eli jos oma  tyhmyys harmittaa, hankkiutukaa eroon siitä. Alkakaa lukea lehtiä, kirjoja ja asiallisempia nettisivuja, katsoa asiaohjelmia ja dokkareita telkusta ja kuunnella radiosta. youtube ja podcast maailma on pullollaan valistavaa kuunneltavaa.

Tässä on esim historiasarja, jossa asiat on tehty helpoiksi. https://soundcloud.com/radio_moreeni/sets/ajasta-ikuisuuteen-tusina-1 radio moreenilta löytyy Tampereen yliopiston popularisointiohjelmia, yleltä myös kaikkea jännää.

Vierailija
17/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat ystävät. Älkää hävetkö itseänne tai ns. tyhmyyttänne. OIkeasti tyhmät ihmiset ei todellakaan tajua omaa tyhmyyttään. Se, ettei osaa jotain laitetta esimerkiksi käyttää heti, ei tee ihmisestä tyhmää. Myöskään tietämättömyys ei suoraan tarkoita tyhmää. Pistäkää kampoihin noille ylenkatseellisille miehillenne. Tuskinpa nekään kaikkea tietää ja osaa, vaikka ehkä niin antavatkin ymmärtää.

Vierailija
18/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te helmet löytäneet miehiksi..

Vierailija
19/19 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa et tiennyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi