Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Se on vähän omituista jos tullaan ihan eri aikaan mistä ollaan sovittu. On sekin jos ollaan sovittu että olen tulossa sitten huomenna juhliin ja muut olivatkin menneet naapurille juhlimaan eikä kukaan avannut tietenkään siitä osoitteesta mikä oli sovittu. Yksi kaveri oli kerran yö kylässä enkä sen jälkeen löytänyt enää mistään uusia farkkujani, että kai ne oli sinne sit lähteneet mukaan. Mun tuliaiset ei ole aina olleet yhdelle suklaa laafuista tarkalle olleet ihan hänen mielestä kaikki kohdallaan vaan niitä on laitettu joitain jatkoon minun nähden. Sisko ei ole kutsunut käymään ehkä kymmeneen vuoteen mutta meillä on muutenkin sen verran tuloeroja ettei ehkä niin suuria yhteisiä jutun juuria ole kun mulla ei ole just lähimatkailuakaan tai sitäkin hyvin vähän niin ei niitä kaukomatkoja jaksa ehkä niin kuunnella koko aikaa. On hieman epäkohteliasta alkaa nilittää että pitäisi juoda alkoholia kun kerta minulla on vatsa kipeä ollut nyt jo jonkun aikaa vähän pitempään ja oireita on, niin en väkisin kyllä ala alkoholia pelkän juopumisen takia juomaan kun kuitenkin osaan hauskuuttaa itseäni ja muita ilman alkoholiakin, olen lievässä syntymähumalassa voisi sanoa.
venyyyy kirjoitti:
Se on vähän omituista jos tullaan ihan eri aikaan mistä ollaan sovittu. On sekin jos ollaan sovittu että olen tulossa sitten huomenna juhliin ja muut olivatkin menneet naapurille juhlimaan eikä kukaan avannut tietenkään siitä osoitteesta mikä oli sovittu. Yksi kaveri oli kerran yö kylässä enkä sen jälkeen löytänyt enää mistään uusia farkkujani, että kai ne oli sinne sit lähteneet mukaan. Mun tuliaiset ei ole aina olleet yhdelle suklaa laafuista tarkalle olleet ihan hänen mielestä kaikki kohdallaan vaan niitä on laitettu joitain jatkoon minun nähden. Sisko ei ole kutsunut käymään ehkä kymmeneen vuoteen mutta meillä on muutenkin sen verran tuloeroja ettei ehkä niin suuria yhteisiä jutun juuria ole kun mulla ei ole just lähimatkailuakaan tai sitäkin hyvin vähän niin ei niitä kaukomatkoja jaksa ehkä niin kuunnella koko aikaa. On hieman epäkohteliasta alkaa nilittää että pitäisi juoda alkoholia kun kerta minulla on vatsa kipeä ollut nyt jo jonkun aikaa vähän pitempään ja oireita on, niin en väkisin kyllä ala alkoholia pelkän juopumisen takia juomaan kun kuitenkin osaan hauskuuttaa itseäni ja muita ilman alkoholiakin, olen lievässä syntymähumalassa voisi sanoa.
Nyt oli vaikeaselkoista. Opettele kirjoittamaan suomea ja kappalejaoin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
venyyyy kirjoitti:
Nyt oli vaikeaselkoista. Opettele kirjoittamaan suomea ja kappalejaoin, kiitos.
Hän selkeästi siinä syntymähumalassa. Eikä ihan lievässä.
Olin vastaamassa sähköpostiin, kun mieheni veli tuli yllätyskäynnille. Käväisin keittämässä kahvit ja tulin takaisin, niin veli oli ottanut läppärini haltuunsa ja surffaili siellä omiaan. Olisin toki halunnut kirjoittaa postin loppuun ja lähettää sen ensin, enkä välttämättä halunnut hänen menevän sivuilleni muutenkaan. Minusta hänen olisi pitänyt kysyä, voiko käyttää konettani. (Hänellä on toki oma älypuhelinkin)
Vierailija kirjoitti:
No tämä ei vieraan tekosia..miehen poika isiviikonloppuna. Joulukuun käynnillä oli napsinu minun lapsen joulukalenterista suklaata, kun oli aamulla ekana herännyt. Ja ikä tosiaan jo seitsemän.. ettei se nyt enää mene pikkulasten ajattemattomuuden piikkiin. Meteli siitä nousi, mutta minkä sille voi enää..kun suklaata pyyhitään suupielistä😵
Olikos tälle "jo" seitsemänvuotiaalle hommattu suklaakalenteria isänsä luo?
Vai eikö ton ikäsellä enää suklaa maistu?
Paha homma jos söi ensin omansa ja sitten pienemmän suklaat. Tosin ymmärrän paremmin jos oli jätetty ilman kalenteria.
Siis oikeasti - ennen tätä kesää, mulla ei ollut mitään kokemusta törkeistä vieraista, mutta nyt kyllä...
Yksi tuttu perheineen tuli pidemmältä käymään ja sovittiin, että tulevat meille yhdeksi yöksi, saunotaan, jutellaan, jne. Eli sellaista mukavaa tekemistä.
Pamahtivat paikalle sovittuna aikana. Kaikki ok.
Kaupassa pitäs käydä, kun meillä ei ollut mitään tarjota ja pitkät työpäivät takana. Tämän tuttuni kanssa lähdin käymään kaupassa ja hänen miehensä lapsineen jäi meille mieheni kanssa. Jouduin maksamaan koko kauppareissun, eikä tämä tuttuni tehnyt elettäkään, että olisi esim. puolet maksanut.
Saunottiin ja saunan sotkivat likaisilla jaloillaan. Luojan kiitos ne saa sentään puhtaaksi.
Perheen lapset heittivät roskia meidän pihalle. Lelut, mitkä ottivat, jättivät niille sijoilleen - samoin pyörät, potkulaudat, kaikki - pitkin pihaa.
Kävelivät kengät jalassa sisällä, vaikka sanottiin, että meille on just asennettu puulankku lattiaan. Siitä piti jo sanoa, että ei, ei näin.
Jääkaapin söivät tyhjäksi - varmistivat vielä aamupalalla, että varmasti kaikki tulee syödyksi, vaikka se olin minä, joka maksoin kaikki ruoat ja juomat. Veivät mukanaan ne, mitä eivät ehtineet syömään/juomaan.
Lapset olivat nirsoja, koko ajan vaatimassa ja valittamassa, että mitä haluavat, mitä eivät halua, jne. Hyi.
Olivat matkallaan käyneet tallinnassa ja joivat niitä ostamiansa juomia sitten meillä. Meille eivät mitään tarjonneet.
Aamusella sitten läksivät ja huokasin syvään. Olivat unohtaneet keittiöön olutlaatikon, jossa oli kaksi olutta jäljellä. Ajattelin, että no, saadaan siitä miehen kanssa illan saunaoluet sitten ns. palkaksi ilmaisesta yösijasta ja ruoasta sille perheelle. Mutta eipä… palasivat takaisin (!!), että "se olutlaatikko jäi" ja piti vielä kiertää koko asunto, ulkosauna ja piha, etteivät enää varmasti mitään unohtaneet. Siinä vaiheessa toivon, että olen saanut pidettyä ilmeeni peruslukemilla!
Luulisi, että tämä olisi vitsi, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti - ennen tätä kesää, mulla ei ollut mitään kokemusta törkeistä vieraista, mutta nyt kyllä...
Yksi tuttu perheineen tuli pidemmältä käymään ja sovittiin, että tulevat meille yhdeksi yöksi, saunotaan, jutellaan, jne. Eli sellaista mukavaa tekemistä.
Pamahtivat paikalle sovittuna aikana. Kaikki ok.
Kaupassa pitäs käydä, kun meillä ei ollut mitään tarjota ja pitkät työpäivät takana. Tämän tuttuni kanssa lähdin käymään kaupassa ja hänen miehensä lapsineen jäi meille mieheni kanssa. Jouduin maksamaan koko kauppareissun, eikä tämä tuttuni tehnyt elettäkään, että olisi esim. puolet maksanut.
Saunottiin ja saunan sotkivat likaisilla jaloillaan. Luojan kiitos ne saa sentään puhtaaksi.
Perheen lapset heittivät roskia meidän pihalle. Lelut, mitkä ottivat, jättivät niille sijoilleen - samoin pyörät, potkulaudat, kaikki - pitkin pihaa.
Kävelivät kengät jalassa sisällä, vaikka sanottiin, että meille on just asennettu puulankku lattiaan. Siitä piti jo sanoa, että ei, ei näin.
Jääkaapin söivät tyhjäksi - varmistivat vielä aamupalalla, että varmasti kaikki tulee syödyksi, vaikka se olin minä, joka maksoin kaikki ruoat ja juomat. Veivät mukanaan ne, mitä eivät ehtineet syömään/juomaan.
Lapset olivat nirsoja, koko ajan vaatimassa ja valittamassa, että mitä haluavat, mitä eivät halua, jne. Hyi.
Olivat matkallaan käyneet tallinnassa ja joivat niitä ostamiansa juomia sitten meillä. Meille eivät mitään tarjonneet.
Aamusella sitten läksivät ja huokasin syvään. Olivat unohtaneet keittiöön olutlaatikon, jossa oli kaksi olutta jäljellä. Ajattelin, että no, saadaan siitä miehen kanssa illan saunaoluet sitten ns. palkaksi ilmaisesta yösijasta ja ruoasta sille perheelle. Mutta eipä… palasivat takaisin (!!), että "se olutlaatikko jäi" ja piti vielä kiertää koko asunto, ulkosauna ja piha, etteivät enää varmasti mitään unohtaneet. Siinä vaiheessa toivon, että olen saanut pidettyä ilmeeni peruslukemilla!Luulisi, että tämä olisi vitsi, mutta ei.
Ai niin, sieltä saunatuvasta löytyi yksi avaamaton oluttölkki ja sen veivät mukanaan myös :D
Olimme mieheni ja ystäviemme kanssa mökillä juhannuksen vietossa pienellä paikkakunnalla. Ennen mökille menoa kävimme aina tutussa kyläkaupassa, jossa kauppiaat ja heidän lapsensa (aikuisia) olivat meille jo ihan tuttuja.
Kauppareissulla kauppiaan vanhin poika oli töissä ja harmitteli, kun ei töiden vuoksi voinut lähteä kavereidensa kanssa viettämään juhannusta muualle. Kohteliaina sanoimme, että voi töidensä jälkeen tulla mökillemme viettämään juhannusta meidän kanssa hyvän ruuan ja juoman merkeissä.
Ilta tuli ja sanotaan vaikka Matti saapui mökille, mukanaan alkoholijuomia ja tietenkin grillattavaa. ilta sujui hyvin ja meillä oli erittäin mukavaa kaikin puoli. Jossain vaiheessa aamun tunneilla lähdimme kaikki nukkumaan ja laitoimme tietenkin petipaikan tälle Matillekkin, koska ei tietenkään ollut enää ajokunnossa. Aamulla herätessäni huomasin, että Matti ei ollut nukkumassa enää vaan oli juomassa muiden juomia salaa mökin nurkalla. Annoin asian olla ja menin tekemään kaikille aamupalaa ihan omissa ajatuksissani.
Myöhemmin muutkin heräsivät ja kaverini tuli kysymään olinko nähnyt hänen lompakkoaan ja hämmästelin, että eikö se ole samassa paikassa kuin minunkin tavarani eli mökin nukkumakammarissa. Lähdimme yhdessä katsomaan tavaramme läpi ja kaikilta oli lompakot hukassa ja muitakin henkilökohtaisia tavaroita. Myöhemmin sanoin miehelleni, että olisiko Matti voinut ottaa ne, koska miksi olisimme ottaneet toistemme tavarat. Mieheni sanoi, että ei todellakaan, että matti on rikkaasta perheestä eikä heillä ole kyllä pikkurahasta puutetta muutenkaan.
No päivä kului ja vietimme mukavan päivän mökillä ajattelematta asiaa. Illalla olimme kaikki pihalla istumassa ja syömässä, kun huomasin Matin ottavan mieheni sikariaskin nenäni edestä ja laittavan sen taskuun. Ihmettelin ja kysyin Matilta mitä hän sillä tekee, jos ei edes polta. Matti katsoi minua ja sanoi, että nyt höpötät omia, että hän ei ole mitään ottanut. No pyysin mieheni syrjemmälle ja sanoin asiasta ja he voisivat keskustella Matin kanssa ja tarkastaa olisiko hänellä tavaramme. Mattihan raivostui tästä ja alkoi huutaman, että yritän sabotoida mieheni ja hänen kaverisuhdettaan, jonka jälkeen ystäväni meni katsomaan Matin autosta sisältä olisiko tavart siellä. No siellähän ne oli. Lomakot, sikarit, keittiövaaka (joka oli jo hieman outoa), mieheni vaatteita sekä asuntovaunun kaasupullo (mökin pihalla on vaunu).
Yritimme kysyä Matilta, että miksi ihmeessä yritti varastaa nämö tavarat, mutta kuulemma syytimme häntä turhasta ja minä olisin muka sabotoinut hänet. Matti sai lähteä ja vikkelään mökiltä, kun mieheni raivoistui hänelle niin suunnattomasti. Tämän jälkeen ei ole Matista kuulunut tai edes näkynyt, kun olemme käyneet kyläkaupalla asioimassa.
Siskollani on asperger ja jonkinlainen sosiaalisten tilanteiden pelko, joka kohdistuu erityisesti vieraisiin miehiin. Tämän takia aina meillä käydessään puhuu vain minulle, ei katso edes miestäni päin vaikka olisimme kaikki samassa huoneessa. Tämä siitä huolimatta että mies ja minä olemme olleet yhdessä 7v. Tällaisenaan tilanne olisi ihan ok mutta sisko kuitenkin tykkää pyytää mieheltäni minun kauttani kaikenlaista:D Ehkä huvittavinta oli kun kerran mies tuli kanssamme olkkariin ja söi samalla jotain ostamaansa eineslasagnea tms. Siskoni kääntyi minua päin ja kysyi "saanks mäkin tota Matin ruokaa". Saattaa myös jutella minulle miehestäni ihan kuin mies ei olisi paikalla tyyliin "Matti on kyllä ihan mukavan oloinen", vaikka mies istuisi 10cm päässä. Ei sentään mitään ikävää puhu onneksi.
Pari kaveria tuli kylään, ilta meni ihan kivasti ja vieraat poistuivat.
Kas kummaa, huomasin hetken päästä että eteisen lipaston päältä oli tupakat ja rahat lähteneet kävelemään :D rahaa nyt ei ollut kuin muutama hassu euro, ei varmaan edes vitosta mutta raastoi silti. Minä otan heidät kotiini ja kun tilaisuus koittaa niin otetaan vähän matkamuistoja mukaan. Soitin perään kysyäkseni että onkohan joku mahdollisesti vahingossa ottanut minun askini mukaansa. Ennen kuin kerkesin avaamaan suutani niin taustalta kuului huuto "MÄ EN OO OTTANU MITÄÄN EN OO OTTANU TURHA MUA SYYTTÄÄ!". Menetys ei ollut suuri mutta periaatteesta korpesi, ei ollut enää mitään asiaa meille sen jälkeen sillä akalla.
Ei nyt tuu mitään kauhean törkeää mieleen. Itse nukun yleensä jonnekin 8 aamulla. Minulla on yksi ystävä, joka ennen heräsi kukon p*erun aikaan ja oli mahdollisimman äänekäs, että minäkin heräisin ja kysyi sitten "ai sinäkin heräsit jo!". Nykyään muuttanut tapansa, onneksi. Ehkä huomasi, ettei kaikki muut ole niin hyvää seuraa aamulla, jos eivät saa nukkua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olimme mieheni ja ystäviemme kanssa mökillä juhannuksen vietossa pienellä paikkakunnalla. Ennen mökille menoa kävimme aina tutussa kyläkaupassa, jossa kauppiaat ja heidän lapsensa (aikuisia) olivat meille jo ihan tuttuja.
Kauppareissulla kauppiaan vanhin poika oli töissä ja harmitteli, kun ei töiden vuoksi voinut lähteä kavereidensa kanssa viettämään juhannusta muualle. Kohteliaina sanoimme, että voi töidensä jälkeen tulla mökillemme viettämään juhannusta meidän kanssa hyvän ruuan ja juoman merkeissä.
Ilta tuli ja sanotaan vaikka Matti saapui mökille, mukanaan alkoholijuomia ja tietenkin grillattavaa. ilta sujui hyvin ja meillä oli erittäin mukavaa kaikin puoli. Jossain vaiheessa aamun tunneilla lähdimme kaikki nukkumaan ja laitoimme tietenkin petipaikan tälle Matillekkin, koska ei tietenkään ollut enää ajokunnossa. Aamulla herätessäni huomasin, että Matti ei ollut nukkumassa enää vaan oli juomassa muiden juomia salaa mökin nurkalla. Annoin asian olla ja menin tekemään kaikille aamupalaa ihan omissa ajatuksissani.
Myöhemmin muutkin heräsivät ja kaverini tuli kysymään olinko nähnyt hänen lompakkoaan ja hämmästelin, että eikö se ole samassa paikassa kuin minunkin tavarani eli mökin nukkumakammarissa. Lähdimme yhdessä katsomaan tavaramme läpi ja kaikilta oli lompakot hukassa ja muitakin henkilökohtaisia tavaroita. Myöhemmin sanoin miehelleni, että olisiko Matti voinut ottaa ne, koska miksi olisimme ottaneet toistemme tavarat. Mieheni sanoi, että ei todellakaan, että matti on rikkaasta perheestä eikä heillä ole kyllä pikkurahasta puutetta muutenkaan.
No päivä kului ja vietimme mukavan päivän mökillä ajattelematta asiaa. Illalla olimme kaikki pihalla istumassa ja syömässä, kun huomasin Matin ottavan mieheni sikariaskin nenäni edestä ja laittavan sen taskuun. Ihmettelin ja kysyin Matilta mitä hän sillä tekee, jos ei edes polta. Matti katsoi minua ja sanoi, että nyt höpötät omia, että hän ei ole mitään ottanut. No pyysin mieheni syrjemmälle ja sanoin asiasta ja he voisivat keskustella Matin kanssa ja tarkastaa olisiko hänellä tavaramme. Mattihan raivostui tästä ja alkoi huutaman, että yritän sabotoida mieheni ja hänen kaverisuhdettaan, jonka jälkeen ystäväni meni katsomaan Matin autosta sisältä olisiko tavart siellä. No siellähän ne oli. Lomakot, sikarit, keittiövaaka (joka oli jo hieman outoa), mieheni vaatteita sekä asuntovaunun kaasupullo (mökin pihalla on vaunu).
Yritimme kysyä Matilta, että miksi ihmeessä yritti varastaa nämö tavarat, mutta kuulemma syytimme häntä turhasta ja minä olisin muka sabotoinut hänet. Matti sai lähteä ja vikkelään mökiltä, kun mieheni raivoistui hänelle niin suunnattomasti. Tämän jälkeen ei ole Matista kuulunut tai edes näkynyt, kun olemme käyneet kyläkaupalla asioimassa.
Stressiä ja elämäänsä turhautumista jotkut purkavat kleptomanialla.
Eräs nigerialainen puolituttavuus pyysi bileistä kotiin kävellessämme päästä käymään mun luona vessassa. Lorotteli vessanovi selällään ja sitten ilmaantui sieltä sepalus ja vyö auki vonkaamaan seksiä. Ei yllättäen herunut.
Meillä oli ennen tuttavaperhe, joka tuli luoksemme mökille. Meillä oli tuolloin kaksi leikki-ikäistä lasta ja heillä vauva.
Olivat palanneet mukaan jätesäkkejä ja teippejä, jotta voivat tarvittaessa laittaa ikkunaan mikäli meillä ei ole verhoja, ja vauva ei saa nukuttua valoisassa. Kaikkien piti myös kuiskaili vauvan mentyä nukkumaan, jopa ulkona ollessa terassilla.
Toisen kerran tämä nainen tuli luokseni kylään vuoden vanhan lapsensa kanssa.
Hänelle piti ostaa vaippapaketti valmiiksi kun ei saanut itse kannettua. Lisäksi oli hyvin tarkat ohjeet, koska rouva pitää noutaa juna-asemalta, että tämä lapsi pääsee päiväuniaikaan kotonani unille. Mieleen ei tullut, että meilläkin on kaksi nukkuvaa lasta päivällä.
Meillä ollessaan 2 v lapseni sai itku-uhmakohtauksen jolloin nainen ottaa oman vauvan syliin, pitelee käsiään tämän korvilla ja menee asunnon perimmäiseen nurkkaan.
Siis ihan sairasta meininkiä.
Mitään ei vierailun aikana tehnyt, korjannut astioita, tehnyt ruokaa yms.
Ei olla ystäviä enää.
Omituiset ja törkeät vieraat kirjoitti:
- Yllätyskyläilijät: Ajetaan toiselta puolelta Suomea, pamahdetaan yllättäen pihaan ja rimputetaan ovikelloa. Kuvitellaan, että yllätysvieraille tarjotaan kahvia, ruokaa ja ilmainen majoitus. Laita rajat - älä avaa ovea. Yllätysvieraatkin oppivat eivätkä tule montaa kertaa. Tai mene vastavuoroisesti yllätyskylään heille perheesi kanssa ja tarkkaile isäntäväen reaktioita.
- Matkailukohteiden lähellä asuvien luontaisetu: Sukulaiset ja kumminkaimat pyrkivät kylään, koska ilmainen kahvi, ruoka ja majoitus. Näin he siis kuvittelevat. Ohjeista: Ajakaa ohi - ravintolat ja hotellit on keksitty!
- On tultu "kylään" ympäripäissään ja juovuksissa, niin että ovenkarmit paukkuivat. Lapsilla oli kavereita kylässä. Kyllä hävetti - sekä meitä vanhempia että lapsia. Lapset pelkäsivät humalaisia. Humalaiset eivät tule enää, laitoimme porttikiellon
- Pamahdettiin ovelle klo 6.30 aamulla ja klo 22.30 illalla, lapsiperheeseen. Lapset nukkumassa. Ei ole mukavaa, kun aamulla olet juuri herännyt tai illalla olet menossa nukkumaan ja yllättäen tuleekin muutama "tyyppi" käväisemään. Laitoimme porttikiellon.
- Aikuiset ihmiset vetelehtivät monta päivää kylässä, röhnöttivät sohvalla pe##eensä päällä eivätkä auttaneet kotitöissä.
- Ketjutupakoivat ihmiset heittelivät tupakantumppeja pihaamme. Olemme savuton perhe ja meillä ei tupakoida sisällä eikä ulkona. Inhoan tupakointia!
- Kylään tulleella lapsella (kouluikäinen) ei ollut alkeellisiakaan käytöstapoja (kiitos, ole hyvä, anteeksi, huomenta, saisinko jne.). Lapsi lähti kesken ruokailun pöydästä, haistatteli, kiroili ja puhui rumia (vi##u, pe##ele, sa##ana jne.), heitteli roskia lattioille, ilkeili ja kiusasi meidän lapsia. Vanhemmat hoidattaneet lapsensa mummoloissa ja rajat laittamatta. Meillä lapsi narisi vastaan, kun hänelle laitettiin rajat. Muutama päivä koulutettiin lasta tavoille, alkoi oppia. Kun vanhemmat tulivat hakemaan, mankuminen ja kitinä alkoi heti.
- Sukulainen tuuppasi lapsiaan meille kylään moneksi päiväksi koulun kesälomalla, syyslomalla, joululomalla ja hiihtolomalla. Kehtasi olettaa, että me kustannamme heidän lapsilleen kaikki pääsyliput ja huvipuistorannekkeet matkailukohteisiin. Antoi lapsilleen rahaa mukaan tasan 0€.
- Wc-käynnin jälkeen ei pestä käsiä (koskee lapsia ja aikuisia). Vessasta likaisilla käpälillä suoraan ruokapöytään. Hyi helvetti!
- Naama norsunv##ulla olijat, narisijat, valittajat, luonnehäiriöiset narsistit, päälle puhujat, juoruilijat ja laiskat vetelehtijät.
- Epäsiistit ja likaiset ihmiset, jotka haisevat kestohielle, vanhalle viinalle, tupakalle ja virtsalle. Käynti suihkussa auttaa.
- Sukulaisiaan (mm. vanhuksia) taloudellisesti hyväksikäyttävät ihmiset.
On teillä kyllä melkoinen ja omalaatuinen ystävä- sukulaispiiri, jos nämä kaikki ovat itsekoettuja juttuja.
Olin kyllä huono vieras kun olin kaverilla pari viikkoa kylässä. Vähän venähti kun ei ollu muuta elämää.
"palasivat takaisin (!!), että "se olutlaatikko jäi" ja piti vielä kiertää koko asunto, ulkosauna ja piha, etteivät enää varmasti mitään unohtaneet."
Miten surkea olet oikeasti kirjoittamaan? Tuliko mieleen, että asian voi sanoa normaalisti?
Palasivat takaisin ja sanoivat, että se olutlaatikko unohtui ottaa mukaan. Kiersivät vielä koko asunnon, ulkosaunan ja pihan varmistaakseen, etteivät varmasti unohtaneet enää mitään.
OLE HYVÄ, siinä sinulle suomeksi kirjoitettu viesti -_-
No ensinnäkin juhlavieraat, jotka saapuvat 4h myöhässä kutsusta kun muut tekevät lähtöä.
Lisäksi sukulaiseni, joka totesi uuden asuntomme olevan varma yläkerran vesivahinkoläävä, koska keittiön katossa näkyi hieman murtuneet rappausjäljet remontin jälkeen. Kerroin, että siinä kohdassa oli ennen liesituuletin. Etsi muutenkin kaikkia mahdollisia huomautettavia jälkiä. Tosi kiva vierailu 200k vuodessa tienaavalta.
Vierailija kirjoitti:
"palasivat takaisin (!!), että "se olutlaatikko jäi" ja piti vielä kiertää koko asunto, ulkosauna ja piha, etteivät enää varmasti mitään unohtaneet."
Miten surkea olet oikeasti kirjoittamaan? Tuliko mieleen, että asian voi sanoa normaalisti?
Palasivat takaisin ja sanoivat, että se olutlaatikko unohtui ottaa mukaan. Kiersivät vielä koko asunnon, ulkosaunan ja pihan varmistaakseen, etteivät varmasti unohtaneet enää mitään.
OLE HYVÄ, siinä sinulle suomeksi kirjoitettu viesti -_-
Minulla ei ollut suuria vaikeuksia ymmärtää alkuperäistä kirjoitusta mutta toki ymmärrän teitä erityisherkkiä. Ota Histec OLE HYVÄ.
-Tullaan likaisilla raksavaatteilla röhnöttämään sohvalle hieltä haisten
- eräs tuttu hikoili kuin porsas meidän vaalealla kangassohvalla uudet siniset farkut jalassa niin, että ne laskivat kaikki värinsä sohvaan ja päälliset menivät uusiksi, toki minun piikkiin
- tullaan saunomaan ilman, että mukana on mitään omia tarvikkeita joka kerta. Ison porukan kohdalla olen parhaimmillaan pessyt pelkästään pyyhkeitä 3 koneellista saunareissun jälkeen. Samoin ei ikinä mukana mitään pesuaineita tai saunan jälkee siistiytymisvälineitä kuten deodorantti ym.
- kävellään hiekkaisilla märillä kengillä sisällä niin, että menee matot ja lattiat pesuun