Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
881/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viettämässä grilli-iltaa kavereiden kanssa nuorina (18-19v) isäni omakotitalossa. Isäni naisystävä oli jättänyt itselleen aamuksi mansikoita sulamaan keittiöön pieneen kippoon. Ystäväni oli ottanut mukaan silloisen poikaystävänsä joka oli mennyt sitten käymään vessassa ja takaisintullessa toikin sitten keittiöstä mansikkakipon ja söi niitä käsin ilman että olisi kysynyt mitään lupaa. 

Vierailija
882/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle: mä nussin kanssa kylppärissä pesukoneen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun argumenteistasi en tiedä, mutta KUKAAN ei ensin maista samppanjaa ja sitten laita avattua pulloa jemmaan odottamaan "parempia aikoja" :D

Kyllä minä ainakin olen MONESTI avannut samppanja ym kuohari pullon ja saattanut ottaa lasillisen ja sitten laittanut pullon pois. Tosin onhan se aika "hapotonta" yms sen jälkeen, mutta ei haittaa. Joten ei pidä yleistää että kukaan ei muka tekisi noin.

Päiväksi, pariksi sen pullon kyllä voi jättää jääkaappiin korkattuna, mutta ei sen pidemmäksi...

Vierailija
884/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani kävi ekaa kertaa luonani. Hän meni katsomaan jääkaappiini ja pakastimeeni, että mitäs täällä on. Okei... Oltiin ostettu matkalta syömistä joten ei ollut tarvetta hakea syötävää kaapista. Hän vain halusi katsoa, mitä mulla on siellä..

Äitini käy meilläkin vessassa ovi auki, kun aina kotonakin käy. Sanon asiasta joka kerta, ei auta. Hän on myös opettanut lapselleni, ettei vessaa tarvitse vetää joka kerta. Tosi kiva.

Vierailtiin kälyn luona 200 km päässä. Kun oltiin jo 5 min päässä heiltä, hän laittoi viestiä, että jos haluatte syödä niin hakekaa jotain kaupasta. No haettiin sitten jotain. Mutta eikö vois ajatella, että jos ajetaan 2 tuntia niin ehkä haluttaisiin vierailun aikana syödä jotain? Tuon jälkeen olen aina vienyt sinne omat ruoat mukanani. Itse kyllä tarjoan aina kauempaa tuleville vieraille jotain.

Vierailija
885/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma vieras koskaan ollut mutta anoppilassa käy vähän väliä naapuriperhe kylässä ja monesti itsekkin olen ollut siellä samaanaikaan. Yleensä heillä on 3 vuotias lapsi mukana jonka perään he ei katso yhtään. Istuu sohvalla ja tuijottaa telkkaria, ei edes juttele. Lapsi on kuriton ja jatkuvasti tekemässä tuhoja. Viimeksi hän otti ilman lupaa mehua jääkaapista ja oli antamassa sitä meidän vuoden ikäiselle taaperolle, joka ei ole vielä koskaan mehua juonut ja vältän jatkossaki sen antamista. Minä ja anoppi olimme tuona aikana eri huoneessa ja jotenkin oletimme että tämä naapuri katsoisi oman mukulansa perään mutta kun ei.

Heillä on myös vanhempi poika joka yhtenään on myös mukana. Hän menee ilman lupaa jääkaapille ottamaan ruokaa ja ei syö edes pieniä määriä vaa ku hevonen. Useamman kerran ku he ovat ruoka-aikaan tulleet nii poika menee ja ottaa ekana lautasen täyteen ja muut saa hiiriannoksen ja ovat nälissään.

Tämmöiselle hevoselle voisi keittää kattilan perunoita ja lisukkeet kaataa päälle niin eiköhän nälkä lähtisi jos et kerran kehtaa kieltää syömästä.

Vierailija
886/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja rakas ystäväni omaa ikävän tavan yytsiä kaikki kaapit läpi. Tylsä tapa ja tekee sitä aivan avoimesti.

mulla on kylppärissä avohyllyt niin heti näkee. ei tarvi kaappeja availla

Vierailija
887/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiö, jossa olohuone ja makuuhuone?? Ei suomessa/suomeksi.

Ainakin täällä UK:ssa lasketaan vain makuuhuoneet, eli 3-bed flat on kolme makuuhuonetta + muut huoneet mitä nyt sattuu olemaan. Tulee itselläkin monesti sanottua että asun kolmiossa, vaikka pitäisi sanoa neljä huonetta jne. jne.

Vierailija
888/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apina7777 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskon uusi miesystävä vaati, että meidän kaksi koiraa tulee laittaa laittaa pihalle siksi aikaa kun vierailevat meillä, syynä se että koirien paikka ei ole samassa asunnossa ihmisten kanssa, ukko lensi pihalle lähes niskaperse otteella ja häntä puolusteleva siskoni meni perässä.

Tuota minä en usko. Kunhan jupisitte nurkan takana, mutta taatusti ette heittäneet ulos millään niskapersotteella.

Uskomattomampaa kuin ulos heittäminen pitäisi olla, että miesystävä kehtasi sanoa, että koirien paikka ei ole samassa asunnossa ihmisten kanssa. Toisaalta nykyään se ei ole mitenkään epätavallista. Ihmisten ulos heittäminen tällaisen musujulistuksen sattuessa pitäisi olla itsestäänselvyys. Toki siskolle olisi pitänyt sanoa jo aiemmin ennen kuin tämä koirapeppukipu tuli esiin. Ei ketä tahansa kannata kutsua kotiinsa.

No johan tämäkinnäkökulma saatiin keskusteluun mukaan. Oliko tuskaisaa näin pitkään pidätellä?

No, miksei asiasta saa keskustella? Älyvapaa asenne. Ei kai ihmiset nyt niin herkkätunteisia ole. Vanha totuus sanoo, ettei vieraaseen luostariin tulla omat säännöt mukanaan.

Ei kukaan ole keskustelua kieltänyt, ihmetellyt vain miten tuon uskontonäkökulman saakin väännettyä mukaan joka keskusteluun. Herkkätunteista tuntuu siellä luostarissa olevan, joo.

Vierailija
889/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi naapuri on aika hauska, joskaan ei törkeä vieras. Naapuri on viisikymppinen perheenäiti. Hänellä on tapana pistäytyä meillä melko usein, yleensä hän vain pyörähtää hetkisen istumassa ja vaihtamassa kuulumisia. Mukava tapa minun mielestäni, koskaan ei ole pelkoa että hän jäisi koko illaksi istumaan.

Sellainen erikoisuus hänellä on, että joka ikinen kerta kun hän pölähtää sisään, hän on jotain vailla saman tien. Yleensä hän ei ehdi edes potkaista kenkiä jalastaan ensin. Useimmiten pyyntö on jotain pientä syötävää, joskus kosmetiikkaa tms. Naapuri siis tupsahtaa ovesta sisälle, ja saman tien kailottaa että voisiko saada voileivän, olisi vähän nälkä. Tai löytyisikö pähkinöitä, nyt tekisi mieli pähkinöitä. Tai lasillista kuohuviiniä. Koluan aina kaapista mitä pyydetään, eikä sitä paljoa kulu, 1 voileipä tai vajaa kourallinen pähkinöitä (jos siis nämä oli kyseessä). Joskus ovesta tultua tarvitaan välittömästi terveyssidettä, tai hiuslakkaa tai ripsiväriä. Joskus  pyyntönä on ollut soittaa heti Spotifysta tietty biisi.

Huomasin tämän kuvion jo vuosia sitten, ja ryhdyin huvittuneena seuraamaan sitä. Kertaakaan naapuri ei ole pettänyt.

Pyynnöt ovat aina pieniä ja kohtuullisia. Muutenkin kyseessä on kaikin puolin hyvä naapuri, minulla ei ole mitään syytä hikeentyä tuosta. Olen vain ihmetellyt mielessäni tuota tapaa.

Voisiko olla, että hän ei kehtaa tulla kylään muuten vaan, vaan tulee ikään kuin jotain asiaa toimittamaan?

Vierailija
890/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 30 vuotta sitten kun oltiin mieheni kanssa aika äskettäin menty naimisiin, hänen tosi outo kaverinsa tuli meille kylään. Juotiin kahvit ja syötiin pullat, ja ennen lähtöään kaveri sanoi käyvänsä vielä vessassa. Eihän siinä mitään, mutta oli siellä tosi kauan ja kumman kauan myös vessaperitelineen rullaamisääni kuului....ulos tultuaan huomattiin että oli vedelly vessapaperimme paitansa sisään, sieltä repsotti vähäsen (ja täysi rullallinen oli vessassa kutistunut muutamaan palaan) . Ei raaskittu sanoa mitään....meni kai tarpeeseen. 

Asiaan voi löytyä täysin luonnollinen selitys. Kaveri ajeli teillä rintakarvansa, sai pieniä haavoja ja laittoi niihin vessapaperia. Miksi aina epäillään pahinta skenaariota?

Ja tämä on sellainen mukavampi skenaario?!

Vierailija
891/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, eräs vieraamme (lähisukulainen) tuo joka kerta meillä kyläillessäni itselleen ja vain itselleen tarjottavaa. Viimeisimpänä ilmoitti tuovansa itselleen hampurilaisaterian. Ei kysynyt, voisiko tuoda jotain meille samalla. Olemme siis vauvaperhe, jolla ei mitään tukiverkostoa (no lukuunottamatta ko henkilöä ...) minkä vuoksi kahveja kummempi kestittäminen ei onnistu. Tekisi mieli perua koko kyläily... asiasta kun on aiemmin jo puhuttu ja olen suoraan toivonut edes pientä apua. :/

Vauvan takia ette pääse kauppaan tai hampurilaisravintolaan? No nyt olen kuullut kaiken. Kyllä mä osasin laittaa vieraille tarjottavaa vaikka oli vauva eikä hoitoapua. Miksi sen sukulaisen pitäisi ruokkia teitä?

Saako se vauvakaan ikinä ruokaa kun muu kuin kahvit ei onnistu? Tai vanhemmat? Aika avutonta touhua.

Outoa että käydään mäkkärillä tms eikä tuoda mukana tarpeeksi teillekin ruokaa. Vähintään sen kahvi- ja keksipaketin tuon jos jonnekin olen menossa - ja tarpeeksi kaikille joiden oletan olevan kotona. Eihän kylään mennä omia eväitä syömään...

Vierailija
892/2728 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään kaverin käytös vähän naurattaa välillä. Kerran tuli kylään ja toi keksejä ja mehua ja kertoi tulleensa tuliaisten kanssa. Meillä kuitenkin oli tarjottavat jo pöydässä. Kaveri laittoi ne pöydälle,josta oli ottanut ne vaivihkaa kassiinsa takaisin ennen lähtöä 😂 Olisin toki sanonut, että voi viedä mennessään, jos olisi kysynyt.

😂 Uskomatonta...tai siis... Yksi kavereistani (50-v nainen) ei yleensä juo viiniä sanojensa mukaan, mutta yllättäen hänellä menee ne pari viinipullollista kurkusta alas kun istutaan iltaa ja sitten vasta korkkaa tuomansa vodkapullon, josta ei sitten minulle tarjota. Eli nykyään kun ollaan juotu kuoharipullo alkajaisiksi, nostan snapsilasin esille... Ja tasan tarkkaan hän vie sen vähän vodkan ja kokiksen yms mukanaan mitä on illan jälkeen jäänyt. Ruoat nyt menee tasan, eli minä maksan ruoat kun hän on täällä ja hän sitten minun ruoat kun olen hänen luonaan iltaa istumassa. Rahoista hänellä ei ole pulaa - tienaa tuplasti sen mitä minä...

Vierailija
893/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rachelberry kirjoitti:

Itellä jääny elävästi mieleen [ olin 16 vuotias ] kun meille tuli kylään sellainen perhe jonka tytär oli about 6 vuotias ja leikki pikkusiskoni kanssa. Muistan että tämä lapsi oli aivan HIRVEÄ. Siis niin kamala ja todella lellitty ja sisareni oli saanut paria viikkoa aikaisemmin hienon nuken isovanhemmiltamme jotka olivat tuoneet sen Espanjasta tuliaiseksi. Noh tämä tyttö halusi sen nuken ja sisko itki ja sanoi "Ei" ja tämä tyttö huusi ja parkui, polki lattiaa jalallaan ja meni raivoomaan mun vanhemmille ja omille vanhemmilleen että hän haluaa sen saamarin nuken. Ei annettu periksi vaikka hänen vanhempansa kysyi äidiltäni että paljon se nukke maksaa ja sanottiin että ei myydä ja tää tyttö sit kuuli sen ja vieläkin muistan sen 'pirullisen' ilmeen joka sillä oli kun se meni parvekkeelle ja heitti sen nuken alas ja tottahan toki se meni rikki kun kumminkin oli jotain posliinia tms sen nuken naama :/

Kuulostaa ihan tulevalta psykopaaatilta tai sosiopaatilta tuommoinen pentu. Onnea vaan hänen tulevalle miehelleen.....

Vierailija
894/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi naapuri on aika hauska, joskaan ei törkeä vieras. Naapuri on viisikymppinen perheenäiti. Hänellä on tapana pistäytyä meillä melko usein, yleensä hän vain pyörähtää hetkisen istumassa ja vaihtamassa kuulumisia. Mukava tapa minun mielestäni, koskaan ei ole pelkoa että hän jäisi koko illaksi istumaan.

Sellainen erikoisuus hänellä on, että joka ikinen kerta kun hän pölähtää sisään, hän on jotain vailla saman tien. Yleensä hän ei ehdi edes potkaista kenkiä jalastaan ensin. Useimmiten pyyntö on jotain pientä syötävää, joskus kosmetiikkaa tms. Naapuri siis tupsahtaa ovesta sisälle, ja saman tien kailottaa että voisiko saada voileivän, olisi vähän nälkä. Tai löytyisikö pähkinöitä, nyt tekisi mieli pähkinöitä. Tai lasillista kuohuviiniä. Koluan aina kaapista mitä pyydetään, eikä sitä paljoa kulu, 1 voileipä tai vajaa kourallinen pähkinöitä (jos siis nämä oli kyseessä). Joskus ovesta tultua tarvitaan välittömästi terveyssidettä, tai hiuslakkaa tai ripsiväriä. Joskus  pyyntönä on ollut soittaa heti Spotifysta tietty biisi.

Huomasin tämän kuvion jo vuosia sitten, ja ryhdyin huvittuneena seuraamaan sitä. Kertaakaan naapuri ei ole pettänyt.

Pyynnöt ovat aina pieniä ja kohtuullisia. Muutenkin kyseessä on kaikin puolin hyvä naapuri, minulla ei ole mitään syytä hikeentyä tuosta. Olen vain ihmetellyt mielessäni tuota tapaa.

Miten käy, jos sinulla ei juuri hänen haluamaansa tarjottavaa satu olemaan?

Vierailija
895/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin juurikin estää sellaisen vierailun josta olisi saanut kirjoittaa tähän keskusteluun.

Lukiokaveri 20 v takaa lähetti viestiä Facebookin kautta että ovat kaveriporukalla tulossa festareille asuinpaikkakunnalleni ja kaikki hotellit ovat täynnä. Että varmaankin voisivat yöpyä luonani.

Ensinnäkin, emme ole koskaan olleet ystäviä/kavereita tuon miehen kanssa (olen itse nainen), ainoastaan samassa lukiossa. Emme ole pitäneet mitään yhteyttä vuosien varrella. Toiseksi, vaikka asia ei minun ongelmani olekaan, ei Tampereelta taatusti ole kaikki maksullinen majoitustila loppu yksien festareiden vuoksi. Ajatteli vain löytää itselleen ja kolmelle muulle (!!!) miespuoliselle kaverilleen ilmaisen majapaikan.

Vastasin lähettämällä linkin muutamaan majoituspaikkaan missä on tilaa. Eivät muuten edes pyytäneet minua mukaan festareille vaan halusivat vain yöpyä luonani. Juu, tervetuloa vaan kaikki tuntemattomat miehet meille...

Tuohan olisi kätevää! Ilmainen majoitus, varmaan sapuskoineen päivineen ja jos sattuisivat onnistumaan iskemään naiset, olisi kutupaikka valmiina ja jos eivät sattuisi onnistumaan, olisit sinä valmiina heitä odottamassa. Jospa mies on kuvitellut sinun olleen häneen ihastunut lukiossa ja nyt hän tulisi taivaan lahjana?

Vierailija
896/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että hän ei kehtaa tulla kylään muuten vaan, vaan tulee ikään kuin jotain asiaa toimittamaan?

Joo, olen ajatellut samaa. Saattaa ollakin. Mutta sama "ronkkuminen" tapahtuu myös silloin jos ollaan kutsuttu hänet, tai koko heidän perhe meille kahville/syömään/iltaa istumaan. Myös jos meillä on vaikkapa jotkut juhlat ja muitakin vieraita.

Kerran oltiin pihahommissa miehen kanssa, kun naapuri tupsahti katsomaan mitä teemme. Ja saman tien teki mielensä voileipää. Sanoin että ilman muuta mutta sillä ehdolla, että käy itse tekemässä jääkaapista, minulla on nyt maalista likaiset kädet. Niin hän sitten kävi keittiössä tekemässä yhden juustoleivän itselleen.

Vierailija
897/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käy, jos sinulla ei juuri hänen haluamaansa tarjottavaa satu olemaan?

Ei mitenkään. Naapuri sanoo vain huolettomasti että okei. Yleensä itse ehdotan tilalle jotain vastaavaa, vaikka jos pyyntönä on ollut lasillinen kuoharia, sanon ettei sitä nyt ole mutta käviskö valkkari, jääkaapissa on avattu pönikkä. Ja sehän käy aina mainiosti. Tämä pyytäminen on aina kohteliasta eikä mitenkään vaativaan sävyyn esitettyä, sellainen jonkun sorttinen kepeä seurustelukuvio.

Vierailija
898/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin vieras kävi meillä kylässä ollessani alta kouluikäinen. Jommankumman vanhemman (en muista kumman) työkaveri tuli kutsuttuna kahville oman poikansa (3-4 v) kanssa. Poika otti päällysvaatteet pois ja sanoi päivää, sekä samaan hengenvetoon tiedusteli että missä teidän viemärit on. Kävi tutkimassa sekä keittiön että vessan putkistot ja ihaili suihkua. Poika teki siis tätä tyyliin joka paikassa ja kotonakin lempipaikka oli vessa. Viemäri-Ville jäi elävästi pikkulapsenkin mieleen. 

Vierailija
899/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "vieraita" ei sisään päästetty mutta törkeäksi laskisin pelkän yrityksenkin. Olin ekalla luokalla ja siihen maailmanaikaan koulupäivän jälkeen itsekseen kotona. Ovikello soi ja menin avaamaan. Oven takana oli kaksi vanhempaa naista, jotka kyselivät että jos he tulisivat kahville ja keskustelemaan Jeesuksesta. Sanoin että ei, ei meillä ole ketään muuta kotona. Tämä tieto ei tätejä haitannut lainkaan vaan siitähän oikein ilahtuivat. Lievästi sanoen pelästyin kun toinen oikein nappasi ovesta kiinni ja oli änkeämässä sisään. Sen verran kovaan ääneen kailotin kaikuvassa rappukäytävässä vastalauseita että tajusivat päästää irti ovesta ja läimäytin oven kiinni. Postiluukusta laittoivat vielä luettavaa siunauksien saattelemana.

Kun kerroin vanhempien kotiuduttua tapahtuneesta, nostettiin eteiseen mua varten jakkara että näkisin aina jatkossa ovisilmän kautta kuka ovella on ja vain kavereille voin oven avata. Tuo kyseinen kaksikko jatkoi ovella käymistä jonkun aikaa ennen kuin sattui äitipuoli olemaan vapaapäivällä kotona ja antoi sellaista palautetta etteivät enää palanneet. En muuten tänäpäivänäkään avaa ovea jehoville, onneksi rivareiden ovia tulevat harvemmin kolkuttelemaan.

Vierailija
900/2728 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin juurikin estää sellaisen vierailun josta olisi saanut kirjoittaa tähän keskusteluun.

Lukiokaveri 20 v takaa lähetti viestiä Facebookin kautta että ovat kaveriporukalla tulossa festareille asuinpaikkakunnalleni ja kaikki hotellit ovat täynnä. Että varmaankin voisivat yöpyä luonani.

Ensinnäkin, emme ole koskaan olleet ystäviä/kavereita tuon miehen kanssa (olen itse nainen), ainoastaan samassa lukiossa. Emme ole pitäneet mitään yhteyttä vuosien varrella. Toiseksi, vaikka asia ei minun ongelmani olekaan, ei Tampereelta taatusti ole kaikki maksullinen majoitustila loppu yksien festareiden vuoksi. Ajatteli vain löytää itselleen ja kolmelle muulle (!!!) miespuoliselle kaverilleen ilmaisen majapaikan.

Vastasin lähettämällä linkin muutamaan majoituspaikkaan missä on tilaa. Eivät muuten edes pyytäneet minua mukaan festareille vaan halusivat vain yöpyä luonani. Juu, tervetuloa vaan kaikki tuntemattomat miehet meille...

Tuohan olisi kätevää! Ilmainen majoitus, varmaan sapuskoineen päivineen ja jos sattuisivat onnistumaan iskemään naiset, olisi kutupaikka valmiina ja jos eivät sattuisi onnistumaan, olisit sinä valmiina heitä odottamassa. Jospa mies on kuvitellut sinun olleen häneen ihastunut lukiossa ja nyt hän tulisi taivaan lahjana?

Siitä ei varmastikaan ollut kyse että olisi luullut minun ihastuneen, hädin tuskin oltiin koskaan vaihdettu edes paria sanaa. Itse seurustelin lukiossa ja tämä tyyppi oli sitä kaliiberia joka leikkii yhä pikkuautoilla salaa. Enkä asu yksin vaan mieheni kanssa. Varmaankin etsi Facebookista että kuka puolituttu asuisi paikkakunnalla että pääsisi loisimaan. Mutta joo, todennäköisesti oletus oli että ruokahuoltokin pelaa. Yök, kaikenlaisia sitä onkin ja pahintahan on että tuollaisella röyhkeydellä voi edetä jos hyväksikäytön kohde ei kehtaa kieltäytyä.