Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2621/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi oletti saavansa 3 ruokalajin illallisen ja englantilaisen aamiaisen munakokkelilla ja pekonilla tietty kauniisti katettuna ja palveltuna. Hän sanoi vitsaillen useinkin et haluais palvelusväen itselleen, tai henkilökunnan. Just joo. Tämä sama henkilö myös huomautteli ihan jostain tosi pikkujutuista kotonani, tyyliin jääkaapin ovessa sisäpuolella pieni tippa maustekastiketta tai kahvitahra keittiön lattialla tai vasta pesemässäni parvekelaseissa oli pieni viiva jäänyt jonnekin reunaan kuivauslastasta. Vit...u mikä narsisti.

Vai että ihan narsisti...

Voihan se olla narsisti.

Mulla on sukulainen. Siis oikeasti narsistinen tyyppi, joka on kohdistanut lähes koko aikuisikäni minuun tätä ominaisuuttaan.

Tämä sukulainen nokkii sekä julkisesti että kahden kesken. Julkisesti asioita, joiden uskoo huvittavan muita kuulijoita. Kahden kesken asioita, joita ei tahdo muiden kuulevan, koska esittää herranenkeliä. Tämä on esim. tarjoamani aterian jälkeen arvostellut laittamaani ruokaa. Ilmiselvä syy: muut pitivät siitä. Enkä todellakaan ole mikään tumpelo keittiössä. Eikä siis vieraile niin usein, että olisi mitään aihetta mennä henkilökohtaisuuksiin keittiön puolella tai muutoinkaan. Tuollainen kirjoittajan mainitsema huomauttelu "virheistä" voi kyllä kuulua narsistin repertuaariin. Kun kokee tarpeelliseksi ryhtyä lannistamaan toista ihmistä, konstit on monet.

Vierailija
2622/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani on outo tapa linnoittautua 1-2h asuntoni ainoaan vessaan. En tiedä mitä puuhailee, mutta ei vessaa käytä. Ärsyttävää... 

Tyypin tavat tuntien oveen paukutetaan 10 minsan päästä ja huudetaan, että täällä on jono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tulee lapsineen kylään eikä kiellä heitä vaikka kuinka perseilisivät, lähtiessä ei myöskään siivoa omia jälkiään saati että kehoittaisi lapsia siivoamaan sotkunsa. Kerran olivat meillä syömässä ja kesken ruokailun lapsi lähti juoksentelemaan maitomuki kädessään kaataen sitä meidän uudelle sohvalle, tähän kaveri tuumasi vain että "ei haittaa" (teki mieli kysyä että ketä ei haittaa kun hinkkasin maitotahraa irti uudesta kalliista sohvasta). Kerran taas olin siivonnut koko asunnon ennen heidän tuloaan ja kahvipöydässä oli tarjolla kakkua, jota toinen lapsista ilmeisesti oli kannellut ruokapöydästä lähtiessään pitkin asuntoa kun suklaakakun murusia pyöri pitkin vaaleaa sohvaa ja vaaleaa olohuoneen mattoa. Yhdessä vaiheessa toinen lapsista hakkasi herkästi särkyvää koriste-esinettä lattiaan ja toinen levitti samaan aikaan leluja ympäri asuntoa huutaen täyttä kurkkua, samalla kaverin ottaen rennosti ilmeenkään värähtämättä. Kun kaikki lelut oli levitetty pitkin asuntoa, olikin jo kotiinlähdön aika. Samalla kaikki omat roskat joita oli tullut lasten karkeista ja mehuista jätettiin pitkin asuntoa. Itselläni on myös lapsi jonka jäljet siivoan ja isompana aion opettaa myös siivoamaan omat jälkensä. Ainakin silloin kun ollaan suurimmassa osassa paikoista kylässä, toisissa saattaa "unohtua" siivota, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..

Vierailija
2624/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorena opiskelijana Helsingin lähiössä Hoasin soluasunnossa. Helsinkiin tulevat kaverini halusivat aina kovasti majoittua luonani, mutta samalla haukkuivat jatkuvalla syötöllä asuinaluettani ja kotiani. Olisivat nyt sitten edes hotelliin menneet. Toki itsekin olin rajaton, kun johonkin soluhuoneeseen aloin ihmisiä majoittaa.

Vierailija
2625/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely.

Vierailija
2626/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kaveri meni aina itsekseen jääkaapille, pummasi ruokaa ja herkkuja. Ei oo enää nykyään meille tervetullut, kun ei sanominen riittänyt.

Kaverini sanoi vuoden ikäistä vauvaani läskiksi ja alkoi ottaa margariinia vauvan leipäpalan päältä pois. Needless to say, ei olla enää kovin tiiviisti yhteydessä, vaikka kaverisuhde ei heti tän tapauksen jälkeen loppunutkaan. Kyseinen kaveri on töissä lasten parissa, tällä hetkellä päiväkodissa hoitajana.

Vauvalle leipää margariinilla? Oletko hullu? Lapsille ei muutenkaan saisi antaa margariinia niiden transrasvojen takia. Kuulin asiasta työterveyshoitajaltani tällä vuosituhannella.

Vierailija
2627/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin kategoriaan tämä näistä kuuluu, mutta kylään kutsuttu vieras joi itsensä humalaan ja esitteli jäykistynyttä siitintään vaimolleni. Meillä oli hauskaa, mutta vierasta ei seuraavana päivänä tilanne enää huvituttanut. 

Vierailija
2628/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika estottomia ja röyhkeitä nykyajan kakarat, mennään vieraan kodissa jääkaapille, tutkitaan kaikki kaapit,laatikostot ja varastetaan jopa käsistä tavaraa!!

Vierailija
2629/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pienen porukan juhlat ja pari kaveria oli jäämässä yöksi. Ihmettelin kun yksi miehistä oli koko ajan kaatamassa mulle lisää juotavaa ja humalluin aika nopeasti. Sanoin aviomiehelleni että menen nukkumaan ja hän tajusi että olin juonut ihan liikaa. Jollain aavistuksella mieheni oli lukinnut makuuhuoneen oven ja ottanut avaimen taskuunsa, oven saa sisäpuolelta auki. 

Yöllä heräsin mekkalaan, kun ovea revittiin ja paukutettiin, mutta sammuin takaisin. Aamulla mieheni kertoi että tämä minua juottanut tyyppi oli saanut raivarin kun ei päässytkään makuuhuoneeseen ja oli huutanut että meni viinat hukkaan jos ei pääse hommiin ja alkanut tapella kun hänelle sanottiin ettei toisten vaimoihin kosketa. Mies oli heittänyt toisen kaverin kanssa tämän juottajan pihalle ja olivat koristelleet tyypin muutamalla mustelmalla. 

Vierailija
2630/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pienen porukan juhlat ja pari kaveria oli jäämässä yöksi. Ihmettelin kun yksi miehistä oli koko ajan kaatamassa mulle lisää juotavaa ja humalluin aika nopeasti. Sanoin aviomiehelleni että menen nukkumaan ja hän tajusi että olin juonut ihan liikaa. Jollain aavistuksella mieheni oli lukinnut makuuhuoneen oven ja ottanut avaimen taskuunsa, oven saa sisäpuolelta auki. 

Yöllä heräsin mekkalaan, kun ovea revittiin ja paukutettiin, mutta sammuin takaisin. Aamulla mieheni kertoi että tämä minua juottanut tyyppi oli saanut raivarin kun ei päässytkään makuuhuoneeseen ja oli huutanut että meni viinat hukkaan jos ei pääse hommiin ja alkanut tapella kun hänelle sanottiin ettei toisten vaimoihin kosketa. Mies oli heittänyt toisen kaverin kanssa tämän juottajan pihalle ja olivat koristelleet tyypin muutamalla mustelmalla. 

Mahtavia kavereita teillä. Asutteko hesoissa vai keravalla?

Vierailija
2631/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sitä ruokaa sitten paljon ole jos lapsen jäljiltä jää muille hiiren annoksia :D 

Vierailija
2632/2728 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomattomia tarinoita. :O Mulla varmaan pahin on ollut, kun veljen avovaimo sanoi häntä nuuskimaan tulleelle koiralleni "susta mä en tykkää". Koira on siis pienikokoinen eikä todellakaan hyppinyt päälle. Haisteli vain jalkoja.

Olen itse eläinrakas ja meillä on kissa ja isokokoinen koirakin. Koiraihmiset tuntuvat joskus ottavan aika henkilökohtaisesti sen, etteivät kaikki ihmiset välitä edes siitä jalkojen nuuskimisesta. Jos sitä ei sanottu pahalla äänellä tai naamaa väännellen, niin mun mielestä tuo oli aika neutraalisti ilmaistu ja tiedoksi myös isäntäväelle, ettei kyseinen vieras ole koiraihminen.

Voi kun kaikki koiraihmiset tajuaisivat saman kuin sinä. Pelkään koiria, koska mulla on huonoja kokemuksia. En siis osaa olla rennosti vieraiden koirien kanssa. Jos koira tulee innokkaasti nuuskimaan, käyttäydyn luultavasti tavalla, joka saa sen innostumaan lisää. 

Vierailija
2633/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kaveri meni aina itsekseen jääkaapille, pummasi ruokaa ja herkkuja. Ei oo enää nykyään meille tervetullut, kun ei sanominen riittänyt.

Kaverini sanoi vuoden ikäistä vauvaani läskiksi ja alkoi ottaa margariinia vauvan leipäpalan päältä pois. Needless to say, ei olla enää kovin tiiviisti yhteydessä, vaikka kaverisuhde ei heti tän tapauksen jälkeen loppunutkaan. Kyseinen kaveri on töissä lasten parissa, tällä hetkellä päiväkodissa hoitajana.

Vauvalle leipää margariinilla? Oletko hullu? Lapsille ei muutenkaan saisi antaa margariinia niiden transrasvojen takia. Kuulin asiasta työterveyshoitajaltani tällä vuosituhannella.

Tälle lapselle neuvolatädit on neuvoneet antamaan öljyjä ruuan kanssa melkein heti kun alkoi puuroa syömään, vaikka imetinkin vajaan vuoden ikään asti ja maitoa ois riittänyt parille muullekin vauvalle. Yleensä söi välipalaksi puuroa, hedelmiä, kasviksia, jugurttia, marjoja, pähkinää tms, mutta pari kertaa viikossa myös leipää, jonka päälle laitoin 60% margariinia 😏

Ajattelisin, että omaa tai lapsensa ravintoa on täysin mahdotonta koostaa täydelliseksi, aina on joku joka valittaa ja terveellisissäkin ruuissa on haittapuolia. Transrasvoja on margariineissa aika vähän, käsittääkseni niitä saa maito- ja lihatuotteista enemmän kuin margariininökäreestä. Itse olisin enemmän huolissani niistä vauvoista, taaperoista ja lapsista (sekä vanhemmistaan), jotka syövät joko todella epäterveellisesti tai liian terveellisesti jatkuvasti kuin puuttuisin niiden lasten syömiseen, jotka syövät pääasiassa terveellisesti.

Vierailija
2634/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-avomiehen työkaveri tuli kylään, esitteli itsensä minulle ja kätteli, mutta työnsi toisen kätensä jalkoväliini.  Onneksi olin lähdössä ulos, ettei tarvinnut jäädä tämän törkimyksen kanssa samaan tilaan. Kun tulin kotiin mies oli lähdössä, mutta ehti vielä eteisessä kouraista rintaani. Sovimme exän kanssa, ettei tyyppiä enää meille kutsuta.

Rikosilmoitus.

Vierailija
2635/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni oli käymässä, oli muuttanut joku kuukausi aikasempaa. Vaatehuone vielä myllerryksessä.

Sanoin että tänne ei passaa kurkata, kun esittelin sitten muut paikat. Sanoin suoraan että on kaaos. Kahviteltii ja oli mukavaa.

Menin veskiin niin eikö heti mennyt kurkkaamaan vaatehuoneeseen.

Karjasin vessasta että pwrkele aukasitko sen oven?

Vierailija
2636/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäreni oli käymässä, oli muuttanut joku kuukausi aikasempaa. Vaatehuone vielä myllerryksessä.

Sanoin että tänne ei passaa kurkata, kun esittelin sitten muut paikat. Sanoin suoraan että on kaaos. Kahviteltii ja oli mukavaa.

Menin veskiin niin eikö heti mennyt kurkkaamaan vaatehuoneeseen.

Karjasin vessasta että pwrkele aukasitko sen oven?

Olin muuttanut

Vierailija
2637/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tulee lapsineen kylään eikä kiellä heitä vaikka kuinka perseilisivät, lähtiessä ei myöskään siivoa omia jälkiään saati että kehoittaisi lapsia siivoamaan sotkunsa. Kerran olivat meillä syömässä ja kesken ruokailun lapsi lähti juoksentelemaan maitomuki kädessään kaataen sitä meidän uudelle sohvalle, tähän kaveri tuumasi vain että "ei haittaa" (teki mieli kysyä että ketä ei haittaa kun hinkkasin maitotahraa irti uudesta kalliista sohvasta). Kerran taas olin siivonnut koko asunnon ennen heidän tuloaan ja kahvipöydässä oli tarjolla kakkua, jota toinen lapsista ilmeisesti oli kannellut ruokapöydästä lähtiessään pitkin asuntoa kun suklaakakun murusia pyöri pitkin vaaleaa sohvaa ja vaaleaa olohuoneen mattoa. Yhdessä vaiheessa toinen lapsista hakkasi herkästi särkyvää koriste-esinettä lattiaan ja toinen levitti samaan aikaan leluja ympäri asuntoa huutaen täyttä kurkkua, samalla kaverin ottaen rennosti ilmeenkään värähtämättä.

Ja kai sanoit kaverillesi asiasta? Vai tyydytkö vain valittamaan täällä? Älkää antako ihmisten käyttäytyä noin kodeissanne, sen verran itsearvostusta täytyy löytyä. Ja jos kaverisi kerta kaikkiaan ei osaa kasvattaa lapsiaan niin sopikaa tapaaminen muualle kuin sinun kotiisi. Voin kyllä kuvitella että tuollainen kaveri ei paljoa muistakaan rajoistasi välitä.

Vierailija
2638/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsee tyyppi. Esimerkillistä toimintaa mieheltäsi ja toiselta kaverilta kuitenkin. :D

Vierailija
2639/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää joku vitsipalsta jossa vammaset kehuu kavereitaaan.....

Vierailija
2640/2728 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelevä sukulaismies oli liikaa.