Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Käyneet vessassa kakkaamassa.
Tästä on aikaa lähes 20 vuotta, mutta meillä oli kotona pienen porukan bileet ja täysin vieras nainen tuli kuokkimaan. Hän meni parvekkeelle, missä saunan jälkeen istuivat minun avomieheni ja hänen veljensä pyyhkeet ympärillään. Se vieras nainen alkoi antaa sylitanssia ja hinkkasi itseään molempia miehiä vasten. Kävin ovella sanomassa, että nyt on varmaan aika lähteä kotia kohti. Avomieheni veli yritti pidellä pyyhettä ympärillä ja toisella kädellä työntää sitä vierasta naisvierasta pois kimpustaan. Ai että me naurettiin vedet silmissä kun se oli lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani on outo tapa linnoittautua 1-2h asuntoni ainoaan vessaan. En tiedä mitä puuhailee, mutta ei vessaa käytä. Ärsyttävää...
Ajelee alapäätään ja masturboi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi oletti saavansa 3 ruokalajin illallisen ja englantilaisen aamiaisen munakokkelilla ja pekonilla tietty kauniisti katettuna ja palveltuna. Hän sanoi vitsaillen useinkin et haluais palvelusväen itselleen, tai henkilökunnan. Just joo. Tämä sama henkilö myös huomautteli ihan jostain tosi pikkujutuista kotonani, tyyliin jääkaapin ovessa sisäpuolella pieni tippa maustekastiketta tai kahvitahra keittiön lattialla tai vasta pesemässäni parvekelaseissa oli pieni viiva jäänyt jonnekin reunaan kuivauslastasta. Vit...u mikä narsisti.
Vai että ihan narsisti...
Eihän suurin osa ihmisistä edes tiedä mikä narsisti on mutta siitä huolimatta kutsuvat kaikkia sellaisiksi joista eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisen pienehkön kakun kun tuttavaperhe kävi, perheen isä otti ison palan, ahne kun on. Hyvä että lapsille jäi. Normaali mies sanoisi ettei välitä, jätä lapsille.
Normaali nainen taas olisi ottanut koko kakun. Hyvä, että mies ehti ottaa ennen kuin nainen pääsi kakun kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
kommentit luettuani voin todeta, että oikeistolaisuus on sairaus.
Ei kuitenkaan niin paha sairaus kuin vasemmistolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aikaa lähes 20 vuotta, mutta meillä oli kotona pienen porukan bileet ja täysin vieras nainen tuli kuokkimaan. Hän meni parvekkeelle, missä saunan jälkeen istuivat minun avomieheni ja hänen veljensä pyyhkeet ympärillään. Se vieras nainen alkoi antaa sylitanssia ja hinkkasi itseään molempia miehiä vasten. Kävin ovella sanomassa, että nyt on varmaan aika lähteä kotia kohti. Avomieheni veli yritti pidellä pyyhettä ympärillä ja toisella kädellä työntää sitä vierasta naisvierasta pois kimpustaan. Ai että me naurettiin vedet silmissä kun se oli lähtenyt.
Juu, aivan varmasti noin tapahtui.
Meillä ei ollut varsinaisesti kutsuttu vieras, vaan naapuri samasta rapusta, joka teki kaikenlaista. Kerran tyttöni oli tullut koulusta kotiin, oli silloin 2. luokalla koulussa. Naapuri tuli tytön mukana meille ja oli penkonut minun vaatekaapin läpi. Sain selityksen, että hän oli nähnyt minun päälläni hänen neuletakkinsa, vai oliko se neulepusero, joka oli viety taloyhtiön kuivaushuoneesta. Tietenkään minulla ei ollut hänen neulettaan eikä ole tapana kulkea varastamassa naapuruston vaatteita kuivaushuoneesta.
Toisella kertaa hän kävi vaatimassa rahaa, koska oli tuonut meidän oven taakse muovikassin, jossa oli banaaneja ja maitoa ja jotain muuta pientä. Minä sanoin, että en maksa mitään ruuasta, jota en ole pyytänyt. Joka tapauksessa kuljetin sen ruokapussin jo aiemmin sinä päivänä roskikseen, kun en tiennyt, mikä pussi se oli. Ja kuka edes uskaltaisi alkaa juoda jotain tuntikausia rappukäytävässä olleita maitoja. Sanoin, että älä enää ikinä tuo meidän ovelle ruokaa. Hän sanoi, että on kuullut, kuinka meillä yskitään ja ollaan flunssassa, joten halusi vain auttaa. Tottahan se olikin, että oltiin oltu flunssassa, mutta tuo on ihan sairasta kuunnella rappukäytävässä, missä asunnossa yskitään. Me ei asuttu edes samassa kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on tapahtunut tuo ihan sama, muttei omassa kodissa, ja se sylitanssin antaja oli eräs julkisuudestakin tuttu keski-ikäinen nainen. Hämmästys oli suuri, kun luin jostain juorulehdestä, että sama ihminen oli toistanut sylitanssitempauksen toisten vieraiden miesten kanssa julkisella paikalla. Ties montako kertaa on piinannut humalassa ihmisiä samoilla tempuilla.
Meillä oli vieras, joka jätti meille koiransa. Pieni ja kiltti koira kyllä, mutta on se kumma, jos ei voi koiraa kuljettaa mukanaan. Parin päivän päästä oli saanut kyydin, jolla kävi hakemassa koiran kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessään ruikulla ollut vieras jätti varpusparvet siivoomatta pytyn yläosasta, mihin huuhtelu ei riitä. Meinasi oksennus tulla siivotessa.
Kuka käy kakalla päivällä? Luonnollisen rytmin mukaan suoli toimii aamulla herättyä. Joka aamu. Ei kuulu kakkia kaverilla, töissä, kaupungilla. Ihme porukkaa!!!
Paskalla käydään, kun sattuu paskattamaan. Mitään luonnollista rytmiä ei ole. Jos vatsa on ruikulla, ei siinä ehdi seuraavaa aamua odottamaan.
Jaa, olen varmaan jokin oikku kun minulla on " rytmi", ainoastaan aamuisin, aina....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on tapahtunut tuo ihan sama, muttei omassa kodissa, ja se sylitanssin antaja oli eräs julkisuudestakin tuttu keski-ikäinen nainen. Hämmästys oli suuri, kun luin jostain juorulehdestä, että sama ihmin
JTuk?
Ei ehkä törkeää, mutta omituista... Kun tapasin tulevan vaimoni, hän eli tiukassa sympioosissa parin naispuolisen kaverinsa kanssa. Olivat olleet joskus opiskeluaikoina kämppiksiä ja sama meno jatkui vuosia myöhemmin vaikka olivat yli 30v ja asuivat omissa kodeissaan. Tulivat ja menivät toistensa kodeissa ilman mitään rajoja. Kaikki oli yhteistä jääkaapista vaatekaappiin. Kavereita saattoi vain kävellä sisään 24/7 mihin vuorokauden aikaan tahansa. Noloimpia hetkiä oli kun tuli esim. suihkusta pelkän pyyhkeen kanssa, ja suihkun aikana sohvalle ilmestynyt naisystävän kaveri vain moikkailee. Tai kun olemme harrastamassa seksiä, sisään kävelevä kaveri moikkaa iloisesti ja huikkaa "älkää antako mun häiritä", mihin naisytäväni vastaa iloisesti tervehtien. Olin pari kertaa yksin naisytävän luona kun joku kavereista vain poikkesi lainaamassa mekon ts. Tai vain katsomassa onko naisytäväni kotona. Kerran kun tultiin leffasta illalla, kaverit löytyviät naisystävän sohvalta katsomassa telkkua ja juomassa viiniä... Meno oli aivan päätöntä. Ja se muuttui vasta kun muutimme naisystävän kanssa yhteen ja ostimme yhteisen asunnon. Toki pari näistä kavereista käy edelleen meillä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin sellaisen pienehkön kakun kun tuttavaperhe kävi, perheen isä otti ison palan, ahne kun on. Hyvä että lapsille jäi. Normaali mies sanoisi ettei välitä, jätä lapsille.
Oli varmaan Kokoomuslainen isä.
Kristityt sanovat että mikä on minun on myös sinun, vasemmisto sanoo, että mikä on sinun , on myös minun.
Lapsen kaveri meni aina itsekseen jääkaapille, pummasi ruokaa ja herkkuja. Ei oo enää nykyään meille tervetullut, kun ei sanominen riittänyt.
Kaverini sanoi vuoden ikäistä vauvaani läskiksi ja alkoi ottaa margariinia vauvan leipäpalan päältä pois. Needless to say, ei olla enää kovin tiiviisti yhteydessä, vaikka kaverisuhde ei heti tän tapauksen jälkeen loppunutkaan. Kyseinen kaveri on töissä lasten parissa, tällä hetkellä päiväkodissa hoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä tulevat, niin annospalat lautasille. Viimeksi ojennetaan isäpapalle. Näkkäriä lisäksi, jos erehtyisi valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtiessään ruikulla ollut vieras jätti varpusparvet siivoomatta pytyn yläosasta, mihin huuhtelu ei riitä. Meinasi oksennus tulla siivotessa.
Kuka käy kakalla päivällä? Luonnollisen rytmin mukaan suoli toimii aamulla herättyä. Joka aamu. Ei kuulu kakkia kaverilla, töissä, kaupungilla. Ihme porukkaa!!!
Paskalla käydään, kun sattuu paskattamaan. Mitään luonnollista rytmiä ei ole. Jos vatsa on ruikulla, ei siinä ehdi seuraavaa aamua odottamaan.Jaa, olen varmaan jokin oikku kun minulla on " rytmi", ainoastaan aamuisin, aina....
No, kaikilla ei ole ja ruikuli ( joku pöpö, jännittäminen tms.) voi yllättää, vaikka kävisikin aamulla vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille kävi samalla lailla, kun siskon perhe kävi. Siskon mies oikein ylpeili suuriruokaisuudellaan, kun hän otti kakkua ison palan ja kehotti lapsiaankaan ottamaan ja annosteli heille niin, ettei muille vieraille jäänyt kuin vähän kermavaahtoa.Toinen jo mainitunkaltainen tapaus oli, kun pidettiin muutaman työkaverin kanssa saunailtaa mökillä ja porukka jäi yöksi. Heräsin ensimmäisenä ja vaihdoin telineeseen uuden vessapaperirullan. Pari tyyppiä kävi vessassa ( on siisti sisävessa), kolmas totesi, että paperi on loppu. Minä siihen, että älä valehtele, vasta vaihdoin rullan. Telineessä oli tyhjä hylsy. Ei sillä, taloudellisestikaan tuo nyt ei paljoa maksa, mutta ihmettelen tyyppi
Vieras sulloi taskuihinsa - kun kotona sitä aina kuluu...
Vierailija kirjoitti:
Miten hän pääsi sisään, asutte todennäköisesti kerrostalossa, koska on parveke? Nythän oli Levillä ollut vastaavanlainen tapaus uutena vuotena. Nainen oli vielä juonut mökillä mökkeilijöiden alkoholeja ja kieltäytynyt lähtemästä eikä ollut ollut ulkovaatteita mukana, joten ei häntä voitu puhalletaan heittää. Poliisi oli pitänyt kutsua.
Minun anoppini on ollut välillä ihan uskomaton vieras, eikä moni edes usko, kun kerron, mitä kaikkea puuhaillut.
Ensinnäkin yhtenä keväänä, kun esikoispoika oli pieni, noin 1,5 v., anoppi tarjoutui tulemaan meille lapsenvahdiksi pariksi päivää, että saan haravoitua ja tehtyä pihatyöt. Otin mielelläni tarjotun hoitoavun vastaan. Heti ensimmäisenä päivänä hain anopin junalta, tarjosin ruuan ja menin haravoimaan takapihan puolelle. Yhtäkkiä meidän poika (se 1,5-vuotias pikkutenava) käveli naapurin pihalta meidän takapihaa kohti. Kyllä säikähdin, koska meidän pihan perällä on syvä oja, ja poika kulki alle metrin päässä ojasta hoippuvin askelin. Anoppia ei näkynyt. Nappasin pikkumiehen kainaloon ja lähdin viemään etuovelle. Siellä anoppi istui aurinkotuolissa ja puhui kovalla äänellä kännykkään! Ei kyllä enää tehnyt mieli ottaa vastaan lapsenvahdinta-apua, jos ei älyä vahtia 1,5-vuotiasta, vastikään kävelytaidon oppinutta tenavaa.
Toisella kertaa anoppi oli vaihtanut meille verhot. Ihan mitään lupaa kysymättä. Hän oli tullut aiemmalla junalla ja ajanut taksilla pihaan. Tiesi missä meillä on vara-avain. Tulin töistä kotiin ja meidän kodin ikkunoissa roikkui anopin vanhat verhot! Nyt ei puhuta mistään hienoista verhoista, vaan jotain kulunutta polyesteriä olohuoneen ja keittiön sekä ruokailutilan ikkunoissa. Mitään muuta selitystä en saanut kuin että hän oli ostanut kotiinsa uudet verhot ja toi meille entiset, ettei jää turhan pantiksi. Ei tullut mieleen edes kysyä, halutaanko me hänen kuluneet verhonsa, eikä hän ollut miettinyt sitäkään, että ehkä minä olisin mieluummin halunnut pitää ikkunoissa ne itse ostamani,