X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Manageri-Merillä on aika huono enkku, miten saa keikat myytyä? Onneks on brittimanageri olemassa.
Ei yllättänyt. Aika laimeeta, kun Saara on noista selvästi lahjakkaampi ja Saaraa on koko ajan hehkutettu. Pöh!
Jää nähtäväksi kuullaanko mitään Mattista singlen jälkeen.
Tää on hyvä sijotus! UPEAA SAARA!!!
Arvasin :( Olen kuitenkin todella iloinen Saaran menestyksestä, ja hän itsekin näyttää olevan :)
Se oli sitten siinä. Joutuu varmaan taas tulevina viikonloppuina meneen baariin, että saa jotain sisältöä elämäänsä.
Porukka läheti jo käveleen yleisöstä :D
Sairaan hieno reissu Saaralta <3<3
Taitaa olla hyväkin että Saara ei voittanut. Toi kappale on mitäänsanomaton.
Tylsääkin tylsempi kappale. Ihme jos nousee yhtään mihinkään listoille.
Brexit tuli. Saara 'hävisi' paskojen finaalikappaleiden vuoksi.
On kyllä häpäsy että kuoropoika-Matt voittaa, kun sokea reettakin näkee, että Saara on parempi. Mutta ymmärrettävää, että britit haluavat kuitenkin brittiläisen voittajan.
Tuo voittajan sinkku on huono. Sori
No näinhän siinä kävi, eli Saara jäi ikuiseksi kakkoseksi. Mutta nyt on kisat kisailtu ja aika alkaa todella luomaan uraa.
Tämä nyt antoi ainakin hyvät pohjat yritykselle. Itse kyllä näkisin hänellä olevan parhaat mahdollisuudet musikaaleissa, vaikka hän itse onkin eri mieltä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joku hittikin osuisi vielä kohdalle. Se toki vaatisi ainakin sen, että ei enää hakkaa omilla biiseillään päätä seinään, vaan antaa sen homman kovempien ammattilaisten tehtäväksi. Tämän menestyksen myötä niitä tekijöitä varmasti löytyy ihan riittävästi.
Onnea tulevaan, oli se mitä tahansa.
Olisi ollut hienoa nähdä, että Saara olisi voittanut. Olen hieman haikea. Ja surullista ohjelmalle että ennakkosuosikki voitti. Saaran vaikeuksien kautta voittoon tarina olisi ollut mielenkiintoisempi.
Saara the winner