X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Milloin tulos selviää? Tietääkö anybody?
Simon wtf:" I love the fact that you look good"?? Siis mattille sanoi.
Matt sai esittää oikean finaalikappaleen. Mutta ei kovin erikoinen, vahva tai hyvä ääni. Tuomareiden kommentit on ennalta kirjoitettu, latteuksia. Harmi että tätä ei voiteta osaamisella. Matt hymyilee itkee ja omaa kotikenttäedun. Jos parempi saa voittaa, Saara voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Alfa-Simon kehui Saaraa siihen malliin, että winner = Matt
Nicole kyynelehtii ja höpertelee ihan sekaisin....
Siis kehui MATTIA...
Vierailija kirjoitti:
Voi kakka jos Saara laulaa ekana. Vika jää aina paremmin mieleen.
On vain reilua, että Matt saa laulaa viimeisenä, kun Saarakin on saanut useita kertoja.
Kyllä biisivalinta oli Mattille edukseen. Esitys oli parempi kuin Saaralla äänen kannalta + Saara esiintyi ensimmäisenä. Taitaa Matt viedä voiton.
Saara on esiintyjänä loistava, viihdyttäjä niinkuin tuomaristo sanoi, Matt on mun mielestä sellainen "perus".
No on toi Matt kyllä liikuttava. Voitti kumpi vaan niin ei kyllä mene väärään osotteseen!
Vierailija kirjoitti:
Simon wtf:" I love the fact that you look good"?? Siis mattille sanoi.
The $$$ factor
Miten ihmeessä Saara menee laulamaan tuollaisen biisin NYT?! Ei herranjestas. Luulen, että yrittää tarkoituksella tulla kakkoseksi jos itse valitsi biisin.
Matt vei ekan kierroksen, koska Mattin kappale oli parempi. Ja joo, Nicole on huumattu lähetyksen ajaksi :( Suuressa show busineksessä on viidakon lait.
Nicole on vissiin höyryissä? Polttanut jointin ennen esitystä?
Laulaako Matt ja Saara duettoa tänään keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Heii mistä tää biisi on tuttu, Sanokaa? Ollut jossain leffassa ehkä, missä? Häiritseee.
Dancer in the dark.
Vierailija kirjoitti:
Ja nicole itkee.. ja matt itkee..
Vain elämää UK
Ihana känni-itkuavautuminen Nicolelta. <3
Alfa-Simon kehui Saaraa siihen malliin, että winner = Matt
Nicole kyynelehtii ja höpertelee ihan sekaisin....