X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on ilmiömäinen kyky saada vau fiilis tai olla mauton tai jopa vähän ärsyttävä. Hänestä ei ikinä tiedä etukäteen, kumpi fiilis hänen esityksestä tulee. Riskejä hän tykkää ottaa, ehkä vähän liikaa, mutta toisaalta ottaessaan riskejä, hän voi yllättää myös positiivisesti.
Tän syksyn aikana olen päättämällä päättänyt tykätä hänestä. Joidenkin esitysten jälkeen olen ollut ihan hurmioitunut, joidenkin (se Japani-juttu) jälkeen tyrmistynyt.
Nyt olen taas ärsyyntynyt siitä koe-esitys-haastattelusta, jossa hän tyylikkään omahyväisesti vertaa itseään Celine Dioniin, Elton Johniin ja Sarah Brightmaniin. Siis mikä omahyväisyys! Jestas.
Sitten taas siellä Senaatintorilla yllätti minut toiseen suuntaan.
Mistä tuon haastattelun voi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jota hirvittää tuo Bohemian Rhapsodyn valinta finaalibiisiksi? Se on niitä biisejä, joissa epäonnistuminen on paljon todennäköisempää, kuin onnistuminen. Se kappale mielletään niin vahvasti juuri Freddie Mercuryyn ja sen lisäksi se on melkoinen sillisalaatti rakenteeltaan ja vielä kun se täytyy leikellä lyhyemmäksi, niin aika hankalaksi menee. Se on biisi jolla saadaan luotua älytön hype ja suuret ennakko-odotukset, joiden täyttäminen on lähes mahdotonta.
Jos tuotanto haluaa Mattin voittavan, ovat varmaan olleet innoissaan tästä valinnasta Saaralle. Toisaalta, onnistuessaan tämä voi räjäyttää pankin, mutta epäonnistuessaan voi olla täydellinen pannukakku ja se on lopulta se joka tästä kisasta helposti jää mieleen. Liian suuri riski minun mielestäni. Finaali ei minusta ole oikea paikka toteuttaa mitään älyttömiä unelmia, vaan pitäisi keskittyä siihen mikä on kilpailun kannalta fiksuinta.
Samaa itse mietin. Olisi kannattanut valita "turvallisempi" Queenin biisi. Jopa maailmantähdet ovat saaneet kuraa niskaansa esitettyään tuon.Tuo voi olla täysi pannukakku tai eeppinen, se on juuri niitä kappaleita. Huolestuttaa erityisesti X Factorin pätkitty versio. Saaralla on kyllä paineet, koska tässä biisissä epäonnistuminen finaalissa jää kyllä helposti ihmisten mieleen. Onneksi on Adam duettokaverina, toivottavasti Saara ei jää seinäruusuksi.
Saara uskaltaa ottaa riskejä ja on parhaimmillaan tiukoissa paikoissa esim. singoffeissa on laulanut kappaleet paremmin kuin alkuperäiset artistit. Se pelaa, joka ei pelkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on ilmiömäinen kyky saada vau fiilis tai olla mauton tai jopa vähän ärsyttävä. Hänestä ei ikinä tiedä etukäteen, kumpi fiilis hänen esityksestä tulee. Riskejä hän tykkää ottaa, ehkä vähän liikaa, mutta toisaalta ottaessaan riskejä, hän voi yllättää myös positiivisesti.
Tän syksyn aikana olen päättämällä päättänyt tykätä hänestä. Joidenkin esitysten jälkeen olen ollut ihan hurmioitunut, joidenkin (se Japani-juttu) jälkeen tyrmistynyt.
Nyt olen taas ärsyyntynyt siitä koe-esitys-haastattelusta, jossa hän tyylikkään omahyväisesti vertaa itseään Celine Dioniin, Elton Johniin ja Sarah Brightmaniin. Siis mikä omahyväisyys! Jestas.
Facebookon X Factor -sivuilla. Se on siis kuvattu siellä ekassa koelaulussa.
Vierailija kirjoitti:
Rise like a phoenix sopisi kyllä Saaralle tosi hyvin, sopivan teatraalinen
Pikemminkin sopivan Bondimainen. Jos ottaa riskin niin esittää kappaleensa You Had My Heart.
Jos jostain syystä se yksi biisi olisikin euroviisu ja huhu olisi totta, toivoisin sen olevan Rise like a Phoenix tai Euphoria. No Fearia on jotkut euroviisufanit toivoneet, mutta sen esittäminen tuntuisi hullulta coverbiisikisassa.
Jos se olisi kasaria niin jonkun ehdottamat Kate Bushin biisi tai Shakespeares sisterin biisi voisi olla aika hyviä valintoja Saaralle. Se olisi kumminkin joku Madonnan Like a prayer :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tuota ärsytystä. Siis jos sulta kysytään, että minkä tyylistä laulajaa edustat eniten, niin eikö tuollaiseen yleensä vastata tunnettujen nimien avulla? Vai mitä tuollaiseen kysymykseen pitäisi heittää? Selvästi Saara nimittäin vastaa kysyttyyn kysymykseen tuossa videolla.
Toivottavasti Matt ei liukastele näillä kengillä viikonloppuna. Näyttävät kyllä niin liukkailta. 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hän on sisäistänyt ettei maailmalle kannata mennä itseään vähätellen. Suomalaiset ovat ärsyttävän itseään vähätteleviä ja vaatimattomia sekä tyhmääkin rehellisiä. Ulkomaalaiset sanovat puhuvansa jotain vierasta kieltä sujuvasti jos osaavat tavalliset kohteliaisuusfraasit. Suomalainen sanoo osaavansa alkeet vaikka olisi päntännyt kieltä yhdeksän vuotta koulun penkillä.
Aina ei kannata kärvistellä lakki kourassa siellä tuvan nurkassa vaan mennä mieluummin keskelle lattiaa ja kertoa missä on hyvä ja missä voi kehittyä vielä paremmaksi.
Siis ihan aikuisten oikeesti?!, täällä povataan Saaran nostavan suomen johonkin maailman suurimpiin tähtiin ja sitä kautta maailman menestykseen? Niitähän on jo! van Saara suurfanit ei ole vielä niitä bongannu, kannattas laajeentaa sitä mussiikki makua...
https://mobile.twitter.com/TheXFactor/status/806852087044673536/video/1
Täällä on se "haastattelu"
Osa pudonneiden keikoista on (ainakin aikasempina kausina) vaikuttanut siltä, että ovat liittyneet ohjelmaan (on esim. mainostettu että pudonnut tulee esiintymään tietyssä tapahtumassa / yökerhossa, vaikka sitä kuka putoaa ei vielä tiedettykään).
Tuo tuleva kiertue, ja erityisesti juuri kiertueen jälkeinen aika on ehkä se kaikista kriittisin aika mihin suuntaan ura jatkuu. En tiedä onko tälläkin kaudella se sama juttu, että tietyn aikaa kilpailijat ovat niin sanotusti "varattuja Simonin yhtiölle" , eli tänä aikana Simonin yhtiöllä on etuoikeus levytyssopimukseen kilpailijan kanssa. (Eivät käsittääkseni saa tehdä siis muualle levytyssopimuksia tänä aikana kuin Simonin yhtiöön). Tämä aika on tainnut umpeutua juurikin joskus kiertueen alkaessa/aikana. (Voittajan sopimus on tainnut ainakin aiemmin olla automaattisesti Simonin yhtiöön).
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/292640-x-factor-2016-…
Joku yksi fani löi 10000 puntaa vetoa Saaran voitolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hän on sisäistänyt ettei maailmalle kannata mennä itseään vähätellen. Suomalaiset ovat ärsyttävän itseään vähätteleviä ja vaatimattomia sekä tyhmääkin rehellisiä. Ulkomaalaiset sanovat puhuvansa jotain vierasta kieltä sujuvasti jos osaavat tavalliset kohteliaisuusfraasit. Suomalainen sanoo osaavansa alkeet vaikka olisi päntännyt kieltä yhdeksän vuotta koulun penkillä.
Aina ei kannata kärvistellä lakki kourassa siellä tuvan nurkassa vaan mennä mieluummin keskelle lattiaa ja kertoa missä on hyvä ja missä voi kehittyä vielä paremmaksi.
Ymmärrän mutta ei tuo toimi yhtään Englannissa. Just tuohan sielläkin on saanut ihmiset ärsyyntymään häneen...
Onko siitä Ed Sheeranin säveltämästä kappaleesta tihkunut lisätietoja?
Mua ei jännitä Bohemian rhapsodyn onnistuminen, koska Adam on treenannut sitä biisiä tietenkin, koska on Queenille laulanut. Saara puolestaan osaa yllättää positiivisesti. Juuri jotain vaativaa ja näyttävää vetoa tarvitaan, koska onnistuessaan se on parempi kuin jokin varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/292640-x-factor-2016-…
Joku yksi fani löi 10000 puntaa vetoa Saaran voitolle.
Ei kai Merillä ole niin paljon rahaa
Eikö Sillänpääki uskaltautunnut laulamaan tän siinä jossain kisassa minkä voitti?
Tellymixissä julkaistu tällaiset tiedot lauantain kappaleista:
X Factor 2016 song choices - Week 10 - THE FINAL songlist
Matt Terry
Solo song: Take Me Home - Jess Glynne
Duet: TBC (Rumoured to be with Nicole Scherzinger)
5 After Midnight
Solo song: Crazy in Love - Beyonce
Duet: TBC
Saara Aalto
Solo song: Everybody Wants to Rule The World - Tears For Fears
Duet: **RUMOURED** Bohemian Rhapsody - Queen with Adam Lambert **RUMOURED**
Hiukan yllättävä Saaralle tuo Everybody Wants to Rule the World, mutta mikäs siinä. Tuossa myös sanotaan "Queen with Adam Lambert" eli nähdäänkö sittenkin Queenin ukkelit myös lavalla?
Rise like a phoenix sopisi kyllä Saaralle tosi hyvin, sopivan teatraalinen