Joko odotat innolla Linnanjuhlia ja niiden seurantaa? Mitä kaikkea aiot varata syötäväksi?:)
Pukukaunetta taas odotettavissa. Flopit ja onnistujat :)
Kommentit (23)
Maailman tylsin ohjelma. Ihan oikeasti, katson formulaa tai jotain Vaaralliken Rakkaus -roskadokkaria mieluummin.
5 min enempää en ole ikinä katsonut. Mikä siinä kiehtoo?
N24
Odotan!
Syötäväksi persimonviipaleita.
Vierailija kirjoitti:
Maailman tylsin ohjelma. Ihan oikeasti, katson formulaa tai jotain Vaaralliken Rakkaus -roskadokkaria mieluummin.
N24
Jos on joskus ollut mukana tai tuntee paljon ihmisiä jotka paikalla, niin kyllähän se kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
N24
Ainakin some ja Twitter räjähtää kommenttivyörystä :)
Odotan, enkä taida olla ainut suomalainen, joka sen katsoo. Hannes Hynönen on kyllä ollut mun suosikkini kaikista linnan vieraista. Ja viime vuoden veteraanien lauluesitys oli todella koskettava.
En aio katsoa tänä vuonna. V*tuttaa katsoa kun Sipilä vetää muina miehinä prenikka rinnassa.
Odotan. Leivon ehkä kasvispiirakkaa ja korkkaan pikkupullon skumppaa.
Ei kiinnosta tippaakaan katsella kun korruptoituneet poliitikot ja virkamiehet kättelevät vanhaa äijää ja hänen 30 vuotta nuorempaa trophy wife-emäntää.
En odota, en aio katsoa joten en varaa syötävää ja evvk.
Tänne taas kaikki "en ikinä katso" kerääntyi ilmaisemaan olevansa parempia ihmisiä :D
En odota mitenkään erityisemmin, vaikka itsekin olen kerran ollut paikalla. En aio varata mitään syötävää.
Tottakai katsotaan, konvehteja ja kuoharia!
Kyllä, odotan linnanjuhlia ja itsenäisyyspäivää yleensäkin. Syön ehkä Wiener-nougattia ja jotain hyvää ruokaa. En ole vielä päättänyt, mitä kokkaan. Mies toivoi riisipuuroa, joten sitä ainakin täytyy siinä aamulla keittää. Sitten vielä kynttilöitä palamaan ja sellaista. :)
Vain juon. Ajattelin ottaa terveys- ja sosiaaliministerin kanssa yhtäaikaa perskännit (olen siis hengessä mukana).
Katson.
Ketäs julkkiksii (ei poliitikkoja) siellä tänä vuonna on?
Aion katsoa, viimeisimmät vuodet jääneet näkemättä.
Lähinnä pukujen ja kampausten vuoksi katson.
Kahvit varmaan keitän, syömisistä en vielä tiedä.
Boring, boring, boring. En aio katsoa sekunttiakaan enkä klikata seuraavana päivänä lehtien sivuille. Ei voisi kiinnostaa vähempää millaisia pukuja porukalla on.. ja kättelyt sun muut. Aion herkutella, katsoa netflixiä ja pelata.
Vierailija kirjoitti:
Katson.
Ketäs julkkiksii (ei poliitikkoja) siellä tänä vuonna on?
Robin (ja eriparikengät, vai onko?)
Ei ole tapana syödä teeveetä katsellessa. Ehkä juon maustekafeeta jos alkaa väsyttämään.
En odota. Luultavasti olen silloin baarissa, joten en syö vaan juon 😋