Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävälle lahja?? Apuja

Apuja
04.12.2016 |

Seurusteltu tytön kaa koht puoli vuotta. 19v. Tuntuu että häneltä ei oikein puutu edes mitään. Hajuvettä eikä koruja tahdo.
Ja vaatteita tai meikkejä 20v pojan varmaa turha ostaa...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukee ylppäreihin. osta jokin kiva kirja englanniksi/ruotsiksi yms. Saa samalla nauttia kirjasta ja samalla lukea ylppäreihin.

Lisäksi osta yksi ruusu. Ja lopulla rahalla viet ruotsinkielistä teatteriesitystä katsomaan. Toimii myös ylppäreihin lukemisena.

jättetråkigt, otroligt dålig ide, aldrig i livet!

Vierailija
22/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö käyttää meikkiä vähänkin tai tykkää kosmetiikasta,niin tässä muutama ehdotus josta jokainen tyttö/nainen pitäisi:

- Anastasia Beverly Hills - The original contour kit

- Urban Decay - Naked-paletti (joku niistä)

- Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray viimeistelysuihke 118 ml

Onks toi urban decay hyvä merkki? Ku hän sillee aika tarkka meikistä et hyvä laatu?

Mikä muuten on se joku joka laitetaa ihoo ennenku alkaa meikkaa? Kun hän on jstn lukenu et miesten joku kasvovoide hyvä siihen hommaan? Ostaisin sin siis jonkunihan oikean naisille tarkoitetun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joululahjani mieheltäni (silloinen poikaystäväni) oli tefloninen lättypannu opiskelijakämppääni. Paistoi minulle usein lättyjä ko. pannulla :)

Muistan vieläkin äitini ilmeen, kun näki lahjan. Hänelle ei isäni eikä minun lahjat oikein koskaan kelvanneet, etenkään keittiöön liittyvät :D

Itse pidin lahjastani, se on meillä vieläkin tallessa 30 v. myöhemmin.

Vierailija
24/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie ravintolaan syömään. Nuorille jo se, että laitatte ykköset päälle ja menette vähänkin hienompaan ravintolaan on yleensä spesiaalia. Muista kohtelias käytös, autat tytöltä takin päältä jne.

Taivas näitä juttuja :D Haluaako joku nainen oikeasti tuollaista, että mies auttaa naiselta takin päältä yms.?? Minussa on varmaan jotain vikaa, mutta minä en haluaisi. Enkä haluaisi kukkiakaan.

Vierailija
25/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikeistä ja kosmetiikasta tykkää, niin lahjakortti esim. Kicksiin tai muuhun kauppaan voisi olla mieleinen lahja. Lisäksi vaikka suklaata tai kukkia tai muuta pientä.

Musta lahjakortit on aina hyvä valinta, mutta kaikki ei tietysti niistä tykkää.

Vierailija
26/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie ravintolaan syömään. Nuorille jo se, että laitatte ykköset päälle ja menette vähänkin hienompaan ravintolaan on yleensä spesiaalia. Muista kohtelias käytös, autat tytöltä takin päältä jne.

Taivas näitä juttuja :D Haluaako joku nainen oikeasti tuollaista, että mies auttaa naiselta takin päältä yms.?? Minussa on varmaan jotain vikaa, mutta minä en haluaisi. Enkä haluaisi kukkiakaan.

En tiedä nykytytöistä, mutta kun itse olin alta parikymppinen, niin tuntui hienolta ja aikuismaiselta, kun poikaystävä käyttäytyi herrasmiesmäisesti. Siis avasi oven, auttoi takin päältä, ojensi ravintolassa tuolin. Mutta ehkä se ei sitten nykyaikana enää toimi...

Vierailija
27/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain pehmeetä ja lämpöistä, sopii talviaikaan ja näyttää että välität. Lisäksi laadukasta suklaata tai muuta hyvää mistä tykkää. 

Vierailija
28/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykytytöistä, mutta kun itse olin alta parikymppinen, niin tuntui hienolta ja aikuismaiselta, kun poikaystävä käyttäytyi herrasmiesmäisesti. Siis avasi oven, auttoi takin päältä, ojensi ravintolassa tuolin. Mutta ehkä se ei sitten nykyaikana enää toimi...

Tuokin riippuu varmaan ihmisestä. Minulle ei toimisi mutta ehkä jollekulle muulle toimii.

Vierailija
29/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö käyttää meikkiä vähänkin tai tykkää kosmetiikasta,niin tässä muutama ehdotus josta jokainen tyttö/nainen pitäisi:

Onks toi urban decay hyvä merkki? Ku hän sillee aika tarkka meikistä et hyvä laatu?

Mikä muuten on se joku joka laitetaa ihoo ennenku alkaa meikkaa? Kun hän on jstn lukenu et miesten joku kasvovoide hyvä siihen hommaan? Ostaisin sin siis jonkunihan oikean naisille tarkoitetun?

Primer-voide.

Vierailija
30/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mitään meikkijuttuja osta, kun selkeesti kyseessä tyttö jolla rahaa taustassa ja tottunut vain parhaaseen. Oisko joku dayspa lahjakortti esim. kuumakivihierontaan mitään? Ja sit vähän laadukasta, belgialaista suklaata.

Vierailija
31/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hemmotteluhommelia! Pakettiin jotain näistä: suklaata, joku hyvä siideri / viini, Lushin huulikuorinta, lahjakortti intialaiseen päähierontaan / tavalliseen hierontaan, illallinen, lahjakortti kasvohoitoon, joku ihanantuoksuinen saippua...

Vierailija
32/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat jos ostaa, niin nythän on kaikenlaisia joulumyyjäisiä, joista voi löytää uniikit.

Vierailija
33/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikä kaupunki kyseessä? Miten ois vaikka jokin hemmottelupaketti? Ainakin bodyshopissa oli valmiita tosi nättejä kittejä joissa oli suihkusaippuaa, vartalovoidettaa huulivoidetta/hiusnaamiota yms. Ja kysyit onko Urban Decay laadukasta kamaa. Ainakin luomivärit kestää pitkään ja kivoja sävyjä. Ja hintakin on siinä about 55€ eli mistään halpismeikistä ei oo kyse.

Vierailija
34/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Smashboxilla on sellanen vesiprimeri joka kiinnittää meikin. Mee kicksii kysyy (tai stockalle kysyy muitten merkkien vastaavia)

Vierailija
35/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja vinkkejä kaikilta! Intialaista päähierontaa en ehkä kuitenkaa hanki :D

Vierailija
36/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahjakortti tasokkaaseen kauneushoitolaan. Itse olen aina ilahtunut sellaisesta. Voi teettää kynnet tai ripset, tai käydä hyvässä hemmotteluhoidossa.

Vierailija
37/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille sellainen Daniel Wellingtonin kello. 

Vai joko sillä on sellainen?

Ei se kellookaa halua:D tuntuu et ihan mahoton ostaa mitää?

Oiskohan tollane cosmopolitan 6kk tilaushyvä?

En oo ihan varma et tuleeko sille sitä ja en viiti kysyykkään :D

Cosmopolitania lukevat nuoremmat kuin 19 vuotiaat

Vierailija
38/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vantaa tai Naantali lähellä? Lahjakortti Flamingoon k18 puolelle tai päiväkäynti Naantalin kylpylässä? Päiväristeily Tallinnaan ja siellä valmis pöytävaraus jossain kivassa ravintolassa? Rentouttava päivä opiskelustressin keskellä voisi olla piristävä lahja 😊

Vierailija
39/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivoja vinkkejä kaikilta! Intialaista päähierontaa en ehkä kuitenkaa hanki :D

Mikäs vika intialaisessa päähieronnassa? Ei siinä mikään kastimerkein varusteltu intialainen ole hieromassa suitsukkein varustellussa huoneessa. :D

https://www.kampspa.com/hoidot/vartalohoidot/kamp-spa-holistiset-hieron…

Vierailija
40/46 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pehmo, viiniä, suklaata, kirjoita kirje, runo...