Ketään ei kiinosta se joulukortti (miten sen nyt lähetätkään) jossa on tenavasi, tai pussailet miehesi kanssa.
Kommentit (26)
.... eikä edellisen yhdistelmä. Myöskin kuvan koko suvustasi voit unohtaa.
Hei, sä et ap oo huomannut kysyä multa. Ilmeisesti kaikilta muilta oot kysynyt. Eli mä ainakin tykkään ton tyyppisistä joulukorteista! Tänne vaan! Kaikki kortit on kivoja, paitsi ehkä sellaiset itsetehdyt kortit, joissa on hirveästi kimalletta, joka leviää joka puolelle kun korttia ottaa kuoresta.
Olen samis ap. Tykkään vanhanaikaisista kotimaisista joulukorteista. Niistä, joissa on piirretyt kuvat. En valokuvista, joissa kynttilä tai kaksi.
Aivan. Se hyvä sanoa tässä. Kukaan ei vaan kehtaa sanoa sitä.
Sitten vielä lähettäjä soittaa ja tarkistaa että varmasti saitte sen ja pitää lässyttää kuinka sulonen se oli.
Miksi ne sitten kehuu niitä? (En ole pyytänyt kehuja tai ottanut kortteja itse puheeksi – miksi ottaisin?) Miksi monella on meidän lasten kuvalla varustetut kortit ympäri vuoden esillä?
Minä ainakin tykkään paljon enemmän sellaisista joulukorteista, jossa on kuva lähettäjän lapsista tai perheestä kuin niistä piirretyistä, jotka ovat kaikki suunnilleen samanlaisia.
Mua ei kiinnosta joulukortit ylipäätään, mutta mun äiti ainakin rakastaa kun saa kortteja isosiskoni lapsien kuvilla.
Mua kyllä kiinnostaa ja lähetän itsekin lapsista ja lemmikeistä otetun joulukorttikuvan. Joulua viettämättömillekin kavereille lähetän kortin, mutta ilman jouluteemaa ja jouluntoivotuksia.
Ainut mikä ärsyttää on sellaiset joulukorttikuvat, joiden eteen ei ole nähty mitään vaivaa. Tyyliin lapset ihan tavisvaatteissa ilman mitään rekvisiittaa riviin seisomaan keinovalossa, näpsäistään millä lie perunalla kuva ja ensimmäinen otos lähtee sitten joulukortteihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sitten kehuu niitä? (En ole pyytänyt kehuja tai ottanut kortteja itse puheeksi – miksi ottaisin?) Miksi monella on meidän lasten kuvalla varustetut kortit ympäri vuoden esillä?
Ovat joulufriikkejä tai tyjkkäävät lapsistasi?
Minusta kans ne teidän kultamussukoiden hellyttävät kuvat ei välttämättä ole minun minun mielestä niin ihmeellisiä. Ihan tavallinen joulukortti mulle kiitos.
Ne on kivoja. Valitettavan harvoin niitä vaan tulee postissa. Lähettäkää niitä enemmän. Semmoset ihme räpellys askartelut on karmeita, ne ees mitään esitä.
Mä tykkään, ovat ainoita kortteja joita säästän. On kiva, kun esim. Serkkujeni lapsista on kokoelma joulukuvia jo kymmenen vuoden ajalta. Näkee miten kasvavat ja väki lisääntyy.
Te, jotka haluatte saada vain tietynlaisia joulukortteja – kai kerrotte tämän niille, jotka teille kortteja lähettävät?
Höpöhöpö. Kyllä minusta - ja monesta muustakin - on kiva saada kuva lapsesta tjsp. Puhu vain omasta puolestasi.
Ei kiinnosta myöskään joulukortti, missä lähettäjän kissa tai koira on puettu tonttulakkiin.
Jos nyt joulukortteja lähettää niin mieluummin omilla kuvilla kuin jostain halpahallin telineestä.
Kiinnostaa siinä vaiheessa, kun on itsellä samanikäisiä lapsia ja kun kortit ovat sukulaisilta. (Serkkujen lapsia ei tapaa juuri koskaan, niin on kiintoisaa nähdä niiden kuvat)
mitä mauttomampi kortti sitä parempi, ihan parasta hupia nauraa niille!
Mua kyllä kiinnostaa