Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 161 cm, 60 kg, vatsa 93 cm..

Vatsa
04.12.2016 |

Onko muita joilla tällainen epäsuhta??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin mä. En ole tukeva mutta pömppö kyllä.

Vierailija
22/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isolta kuulostaa. Minulla oli samoilla pituudella ja painolla vyötärö 68 cm. Nyt olen päässyt lihomaan ja painan 76 kg, mutta vyötäröni on 79 cm eli onneksi vielä riskirajan alla. Tuollaiset lukemat, vaikka ylipainoa ei olekaan, kertovat jonkinlaisesta terveysongelmasta. Voisiko sinulla olla laktoosi-intoleranssin tai keliakian aiheuttamia kaasuvaivoja tai munuaisten toimintaongelmista seuraavaa nesteturvotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt, joten tuossa 60kg:ssa on 10kg liikaa. Kun itellä oli painoa 55kg, vyötärö oli 95cm. Laihduttamalla se sunkin vatsa lähtee.

T:155cm/43kg + vyötärö 67cm

Vierailija
24/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lyhyt, joten tuossa 60kg:ssa on 10kg liikaa. Kun itellä oli painoa 55kg, vyötärö oli 95cm. Laihduttamalla se sunkin vatsa lähtee.

Ei noin saa sanoa! AP on BMI uskovainen ja kun sen mukaan hänen laardi kehonsa on normaalipainoinen, niin läskistä ei voi olla kyse, vaikka turhaa läskiä hänellä on yli 10 kg.

Laihdutus ei voi olla ratkaisu, jos on BMI:n mukaan normaalipainossa. Se 10+ kg ylimääräistä ja turhaa läskiä on normaalia.

Vierailija
25/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt vyötärön kapeimmalta kohdalta mitata, se on mulla heti rintojen alla. Tai voi kai mitata mistä huvittaa, mutta mulla navan kohdalla on tuo 93 cm , ei vaikutusta onko aamu vai ilta. Se on masentavaa.

ap

Niin, normaalivartaloisellahan se vyötärö on se kapein kohta, keskivartalolihavalla näin ei kuitenkaan ole. Eikö sulla näy vyötärö edes edestäpäin katsoen? Onko vain suoraa linjaa?

Vyötärö sijaitsee navan yläpuolella, ei sen kohdalla.

http://imgbox.com/0P1k7VhJ

Vierailija
26/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä oudon mallinen. Mä olen 157cm ja 57 kg. Ry 94, vy 70 ja ly 94. Oon tosin jo aikas vanha ja nahistunut:)

Vierailija
27/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Ap on selvästi omenatyyppi, ja hänelle tuo paino voi hyvin olla liikaa, mutta samat säännöt eivät päde kaikkiin. Minulla saman pituisena ja painoisena kuin Ap oli sama vyötärönympärys kuin sinulla melkein 20 kg kevyempänä, ja tosiaan edes nyt ylipainoisena vyötäröni ei ole lähellekään tuota sinun 55 kg:n vyötärölukemaa.

Terv. 22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän