Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 161 cm, 60 kg, vatsa 93 cm..

Vatsa
04.12.2016 |

Onko muita joilla tällainen epäsuhta??

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään epäsuhtaa ole, jos on yli 10 kg ylipainoa. Jossainhan se laardi sitten on ja 20 voipakettia on aika iso läjä.

Vierailija
2/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vyötärö 73 cm vaikka painan 90 kg... onko muilla näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 10 kg ylipainoa? Painoindeksini on 23. Normaali paino on 19-25. Lievän ylipainon raja on 25..

Vierailija
4/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, melkein kuin minä. Tosin maha on noin iso vain turvonneena, mutta ibsin takia se on aika usein turvonnut. 

Vierailija
5/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pönppis. Lähetkö mukaan kävelylle?

M

Vierailija
6/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa kirjoitti:

Miten niin 10 kg ylipainoa? Painoindeksini on 23. Normaali paino on 19-25. Lievän ylipainon raja on 25..

Totta. Pitänee korjata, eli kysessää ei ole painoindeksinmukainen ylipaino, vaan ihan silkka läski. AP:lla on yli 10 kg turhaa läskiä matkassa ja jossaihan se läjä siten on oltava.

Vierailija
7/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ei ole mitään sairautta... Lapsen synnytin yli vuosi sitten jolloin ongelmaa ei ollut. Käyn jumpassa 2 x vko ja syön normaalisti (en rasvaisia ruokia). Leipää pari palaa päivässä, ruokana kerran päivässä usein salaatin tai esim. lihapullia ja perunaa tai muuta normaalia ruokaa. Silloin tällöin jos kylässä käy niin kakkua tai mitä tarjolla, muuta herkkuja kotona en. Karkkia tosin pari kertaa viikossa jonkun suklaapatukan tai lakritsipatukan. Aina olen syönyt noin. Jätin karkit kuukaudeksi pois, ei ollut vaikutusta vatsan ympärykseen.

ap

Vierailija
8/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mitannut... Sama paino ja mitta kuin sulla. En muista edes raskauden ajalta..

Vierailija
9/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus on vaarallista, kyllä tuosta luvusta pitäisi ainakin 10cm saada pois.

Vierailija
10/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohdasta mittaat? Onko ympärysmitassa iso ero aamulla/illalla mitattaessa? Jos kyse ei ole turvotuksesta tai alavatsan pömpötyksestä esim. huonojen vatsalihasten vuoksi, sittenhän mitta kertoo sisäelinten ympärillä olevasta rasvasta, mikä on terveydelle vaarallista. Tiedät sen varmasti itsekin.

Vierailija
11/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pituus ja paino mut vatsan ympärys (lienee sama kuin vyötärö?) on 76cm. Mulla on b-kupin rinnatkin että kaipa se mun läski on takalistossa 😂

Vierailija
12/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun kysyä asiasta lääkäriltä? Olen koittanut laihduttaa ruokavaliolla mutta olin koko ajan nälkäinen. Ja mielestäni en siis syö paljoa muutenkaan. Lapsen kanssa en ehdi useammin reenaamaan ja lapsen päiväunien aikaan en jaksa kävelylle lähteä, pitää muutakin tehdä kotona (vaikka nyt koneella istunkin). Ja välillä siis pakko saada aikaa olla vaan, lapsen kanssa kuormittavaa koko ajan viettää aikansa.

Vierailija
13/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun ry ja vy on?

Vierailija
14/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaan vatsan leveimmältä kohdalta, se on navan kohdalla.

ap

Vierailija
15/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan ympärys on 92 ja lantio 102.

Vierailija
16/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittaan vatsan leveimmältä kohdalta, se on navan kohdalla.

ap

Tarkoitus olisi mitata vyötärön kapeimmalta kohdalta, yleensä se on jonkun verran navan yläpuolella.

Vierailija
17/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan ympärys on 92 ja lantio 102.

ap

Vierailija
18/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm paino alta 55kg ja vyötärön ympärys n 60cm. Ja syön kuin hevonen, mässäilen yöllä. Aamupalaa syön ko 16 jälkeen. Harrastan erittäin raskasta kontaktilajia ja olen tuore äippä n. vuoden vanhalle esikoiselleni. Raskaus arpia tuli vain pyllyyn kun paino nousi raskauden aikana 45kg aina 70+kg. Itse tykkäisin painosta 65 ja vyöyärön ympäryksestä 69cm. Onko lihoitus vinkkejä? Ja ei toimi mikään syö päivittäin raxissa. Pieraisen kerran ja taas nälkä. Annokseni koko vaihtelee normaalista annoksesta kolmeen lautaseen.

Vierailija
19/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt vyötärön kapeimmalta kohdalta mitata, se on mulla heti rintojen alla. Tai voi kai mitata mistä huvittaa, mutta mulla navan kohdalla on tuo 93 cm , ei vaikutusta onko aamu vai ilta. Se on masentavaa.

ap

Vierailija
20/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt vyötärön kapeimmalta kohdalta mitata, se on mulla heti rintojen alla. Tai voi kai mitata mistä huvittaa, mutta mulla navan kohdalla on tuo 93 cm , ei vaikutusta onko aamu vai ilta. Se on masentavaa.

ap

Ei vyötärö rintojen alla sijaitse vaan vyötäröllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi