Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näille holtittomasti lisääntyville sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
04.12.2016 |

Ehkä ainoa ilo heille elämässä on lapset.Jos ei pärjää koulussa ja pääse työelämään niin mitä sitten pitäisi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on "holtiton määrä" lapsia? Lasketaanko tähän lestadiolaiset mukaan?  Entä jos on 8 lasta, mutta on työelämässä, onko holtiton?

On holtiton. Oma yritys voi mennä konkkaan ja työpaikka perseen alta milloin tahansa. Kukaan ei "tarvitse" 8 lasta! Uskonto ei saa suoda joillekin eri vapauksia! Tai sitten määritellään heille omat lait ja pykälät. Eli omalla vastuulla vaan nusuttelemaan!

Juurihan tuli erilaiset perheet- sarjassa jakso jossa pentuja oli se 8 eikä niitä paljoa naurattanut kun ukolta oli työt alta menneet.

Kannatan sterilisaatiota kaikille toisen lapsen jälkeen.

Vierailija
22/22 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ainoa ilo heille elämässä on lapset.Jos ei pärjää koulussa ja pääse työelämään niin mitä sitten pitäisi tehdä?

Entä mitä iloa niiden lasten elämässä on? Haluaisitko itse syntyä vanhemmille, jotka eivät pärjänneet koulussa eivätkä päässeet työelämään ja joiden ainoa ilo on lapsitehtailu? 

Mä olen syntynyt ja myös lapseni on syntyneet samaan tilanteeseen joku ilo sitä köyhän ja tyhmänkin elämässä on oltava.

Tarkoitatko, että sinusta oli ilo syntyä "köyhille ja tyhmille" vanhemmille? Ja ajattelet, että lapsesi ovat iloisia synnyttyään samaan tilanteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan