Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kuinka tarkkaan puhutte seksistä naisystävienne kanssa?

Vierailija
04.12.2016 |

Mistä puhutte? Kerrotko ystävällesi millainen vakituinen tai satunnainen mies on sängyssä ? Siitä millainen kalu hänellä on? Mitä sängyssä teette ja kuinka usein? Orgasmeista, asennoista , suuseksistä, peppuseksistä ? Miehen erektio-ongelmista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja siis kauan jo naimisissa ollut mies :)

Kiinnostavaa kuulla, ettei juuri puhuta.Niin arvelinkin.ettei puhuta, vaikka niin usein luullaankin miesten kesken. Kiihottavaa, että jotku jopa masturboivat yhdessä...

Minä en ole koskaan oikeastaan puhunut naisista sillä tavoin, vaimosta ainakaan....Kerran yhdessä pienessä tuttujen miesten porukassa saunaillassa yksi kaveri kysyi yllättäen kaikilta kuinka usein rakastelemme kotona. Oli pakko vastata.

Meni se muutamista oluista huolimatta vähän väkinäiseksi kerronnaksi, mutta yllättäen minulla on heistä useimmin seksiä eli pari-kolme kertaa viikossa. Muuta ei sitten seksistä puhuttu enää.

Vierailija
22/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu kenellekään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ystävän kannssa kyllä jutellaan kaikkea ja masturboidaankin yhdessä.

Toi jälkimmäinen olis mahtavaa katseltavaa 😛

Vierailija
24/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu yleensä, mutta kerran oli ihan pakko puhua hyvän ystävän kanssa yhdestä tapahtumasta, oli niin hauska ja erikoinen ja oli vaan pakko jonkun kanssa analysoida asiaa. Ei kyllä siis tulisi mieleenkään kaikesta kertoilla ystäville/kavereille.. Ei olisi minustakaan mukavaa, jos miehet juoruaisivat kaikesta seksijutuista keskenään(vai juoruileeko?)

Vierailija
25/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa naiset puhua näistä seikkaperäisemmin kuin miehet, noin yleisesti . Toki kaikki naiset ei puhu ja jotkut miehetkin ehkä puhuu.

Vierailija
26/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen parhaan ystävän kanssa puhutaan siitä kuinka usein seksiä on, mistä pidetään erityisesti tai mistä ei erityisesti pidetä, missä ollaan harrastettu seksiä tai mitä on tehty jos kyse on jostain erikoisemmasta, kerrotaan jos sattuu jokin hauska sattumus kohdalle (etenkin koskien satunnaisia sänkykumppaneita), jutellaan itsetyydytyksestä, voidaan vertailla ehkäisyjuttuja jne. Eli melko laajasti mun mielestä, mutta parisuhteessa ollessa kuitenkin pidetään tietyt rajat, jotta ei olisi liian epäkunnioittavaa toiselle osapuolelle. Muiden kavereiden kanssa taas puhun seksistä vain tosi yleisellä tasolla, sen verran henk.koht.juttu kyseessä omasta mielestä. Jotkut näistä kavereista tai jopa tutuista saattavat mulle silti tilittää yksityiskohtia omasta seksielämästään, mutta koen sen hieman vaivaannuttavaksi enkä ikinä kerro mitään takaisin päin. Koen, että seksistä puhuminen vaatii aika läheisen suhteen, jos ei siis lasketa yleisiä juttuja mitä nyt voisi periaatteessa puhua vaikka kaupan kassalle tai naapurille vaikkei käytännössä niin tule tietenkään tehtyä :D

Vierailija
27/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ystäviä, eikä seksiä.

Olet siis mies

Vierailija
28/28 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä videoin kaikki panot, mulla on lappu eteisessä, että tilassa kameravalvonta, ei ole laitonta siis. Sitten tyttöjen kanssa katotaan ja annetaan pisteet äijille. Osa-alueittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi