Missä kaikki Imatra-keskustelut?
Kommentit (20)
Taas oli niin laadukasta "keskustelua", että sai häipyäkin.
No keskustelu on tietenkin ylilaudalla. Siellä on ampujan naama/nimi ollut jo klo. 4.00 aamulla.
Ihmetyttää kyllä poistoherkkyys, tekijä oli kuitenkin kantasuomalainen.
Jep, ampujan kuva ja tekstit asiasta löytyy MV lehden sivulta. Seuraan edm lehden sivuja päivittäin, olen kyllästynyt valtamedian tiedotuksen rajoittuneisuuteen ja yksipuolisuuteen. Minua ei kiinnosta Kim Kardashian ahterin/tissien koko ym joutavuudet
Täytyy olla nopea lukija, että pysyy kärryillä.
Noh, jutellaan sit Sipilästä.
Uutta ketjua kehiin aina vaan. Sensuurille ei saa antaa mahdollisuutta onnistua!
Pyh kirjoitti:
Jep, ampujan kuva ja tekstit asiasta löytyy MV lehden sivulta. Seuraan edm lehden sivuja päivittäin, olen kyllästynyt valtamedian tiedotuksen rajoittuneisuuteen ja yksipuolisuuteen. Minua ei kiinnosta Kim Kardashian ahterin/tissien koko ym joutavuudet
Vähät siis laista! Suomessahan ei ole tapana julkaista epäiltyjen nimiä ja kuvia, ellei epäilty ole etsintäkuulutettu. Siinä kun on se vaara, että tieto onkin väärä ja sellainen ihminen joutuu mustamaalatuksi, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Mutta ei kai MV:n lukijakunnalta nyt voi tällaisten asioiden ymmärtämistä odottaakaan, kun tärkeintä on päästä mässäilemään asioilla.
Vierailija kirjoitti:
No keskustelu on tietenkin ylilaudalla. Siellä on ampujan naama/nimi ollut jo klo. 4.00 aamulla.
Ja väärää tietoa kaikesta asiaan liittyvästä. Minulla oli aamulla ihan eri käsitys tapahtumista ja uhreista siksi että luin ylilaudan juttuja.
Oliko kuolleet toimittajat Sanoman leivissä?
Silloin, kun aletaan iloitsemaan kuolemista, on aikakin poistaa keskustelut.
Ampuja on kuulemma suomi ensin ryhmän jäsen
Vierailija kirjoitti:
Ampuja on kuulemma suomi ensin ryhmän jäsen
Linkki puuttuu
tekijä on suomalainen, joten yhden oikeistolaisen puolueen kannattajille, tämä tapaus on yhtentekevä asia. sen takia, he eivät tee isoja määriä aloituksia aiheesta tällä palstalla.
Ihmetyttää, mikä kiire poliisilla oli mennä julistamaan, että ampuja valitsi uhrinsa sattumanvaraisesti. Kuitenkin poliisi sanoi, että ampujaa ei ole vielä kuulusteltu. Uhreina kuitenkin kaksi toimittajaa ja vasemmistolainen poliitikko. Poliisin mukaan ampuminen oli tapahtunut lähietäisyydeltä päähän.
Ei kai tässä nyt poliisi yritä suojella mahdolisesti äärioikeistolaista ampujaa?
Vierailija kirjoitti:
tsuvaqqi delas.
http://www.imatralainen.fi/artikkeli/330216-tiina-wilen-jappinen-valtuu…
Tiina Wilén-Jäppinen toivoo, että osa turvapaikanhakijoista jäisi Suomeen. – Jo perimän kannalta toivon näin, että Suomi saa uutta verta.
Tämän kaltaisten uhria halveksivien kommenttien vuoksi ketjut poistuu. Ei asian sinänsä.
Ampuja vaikenee. Siksi poliisilla ei ole uutta tiedotettavaa.
Justiinsa yhden ammutun kuva löytyy netistä, (Pyh viestin vastaajalle). Hän ei ole osallinen mutta kuva löytyy??? Revi siitä nettisikakautena. Onko tuo tapana Suomessa, hmmm ei sitä voi estääkkään, joten sananvapaudelle liputan edelleen lukemalla MV lehteä nn krt/vrk
Ja vielä, kaikenlainen kommentointi netissä ilman faktatietoa on sananvapautta. Asiasta toiseen Sipilä yrittää suitsia sananvapautta sulkemalla kansallisen (veronmaksajien ylläpitämä) Ylen sananvapautta. Tuo suitsimisuutinen on julkaistu BBC :ssä.
Ainakin kolmesti jo kielletty.