Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millasia tauteja on liikkeellä? Alkaako joku pelkällä kurkkukivulla?

Vierailija
04.12.2016 |

Alkaako pelkästään angiina kurkkukivulla ilman muita oireita? Kun tässä on minulla ja lapsella pelkästään kurkkukipu ollut kaksi päivää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli angiinassa heti kuumetta ja koko ajan.

Vierailija
2/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo alkaa. Pitkäkestoinen flunssa alkoi omalla perheelleni noin. Kaksi viikkoa jo nyt kestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun sain ruton ja koleran kaikki alkoi kurkkukivusta! Lääkäriin heti!!!

Sori. Vakavasti, ottaen, melkein mikä tahansa pöpö voi alkaa kurkkukivulla. Angiina, pikkuköhjä, kahden viikon influennsa, mulla on kaikki noi alkaneet kurkkukivulla.

Vierailija
4/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös. Nyt viikko mennyt. Taitaa olla influenssaa.

Vierailija
5/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös pelkkä kurkkukipu ja yhtenä iltana kuumeinen olo sitten lopulta. Kesti alöe viikon.

Vierailija
6/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös. Nyt viikko mennyt. Taitaa olla influenssaa.

Itselläni influenssa alkoi nopeasti korkealle nousevalla kuumeella. Olo oli aamulla töihin lähtiessä ihan ok, mutta jo paria tuntia myöhemmin tuli vilunväristyksiä, kuumetta oli 39 C.

Lisäksi myöhemmin tuli voimakasta lihassärkyä, olo oli ihan raato flunssaan verrattuna.

Vierailija
7/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi myös parin päivän kurkkukivulla. Sitten muutaman päivän päästä lähti ääni kokonaan. Ei kuumetta, nuhaa tai muita oireita. Ehkä vähän kuivaa yskää. Eipä siinä auttanut kuin maata viikko kotona ja odotella äänen palautumista. Diagnoosi akuutti ylähengitystieinfektio.

Vierailija
8/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ihminen ei muka tiedä, että varsin monet flunssat alkavat ihan pelkällä kurkkukivulla? Kaikkea sitä täällä täytyy kyselläkin. Flunssia on aina ns. liikkeellä eivätkä ne mitään maanlaajuisia epidemioita ole.

Influenssa alkaa nopeasti nousevalla kuumeella ja se on eri tauti kuin pelkkä tavallinen flunssa.

Vierailija
9/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo muutaman viikon ollut kurkku kipeä aamuisin kun herään ja on pitänyt yskiä ja kröhiä vihreätä limaa pois. Päivän mittaan aina helpottaa. Välillä on kuumeinen olo, mut ei oo kuumetta. Alilämpöä on välillä 35.8-36.0,mut yleensä normaali n. 37.

Vierailija
10/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Angiinassa on usein pelkkä kurkkukipu eikä muuta ole. Seuraa.

Vierailija
11/11 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä