Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies pettämään tai lyömään?

Vierailija
03.12.2016 |

Että olisi hyvä syy ottaa ero.
Parhaat vinkit nyt tähän!
Vuosien pihtaaminen ei ole saanut pettämään, joten siitä ei apua. Joku muu keino?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain oma itsesi.

Vierailija
2/14 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi ettet ole itse lähtenyt? Kuinka tyhmä oikein ole? Parisuhteessa olo  on aina vapaaehtoista ja oma valinta.

Vierailija
4/14 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain oma itsesi.

Ei näytä auttavan.

Ap.

Vierailija
5/14 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyysi ettet ole itse lähtenyt? Kuinka tyhmä oikein ole? Parisuhteessa olo  on aina vapaaehtoista ja oma valinta.

En halua olla se "pahis". Ja olen liian raukka. Tarvin siihen kunnon syyn, minkä sanoa suvulle ja kaikille.

Ap.

Vierailija
6/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suvulle ja kaikille ettei suhteenne toiminut, ettekä olleet onnellisia. Ettei vaan toiminut. That's it, ketään ei voi syyllistää eron aiheuttajaksi ja molempien maine säilyy.

Tai sitten sanot ettei teidän parisuhteenne loppu kuulu muille kuin teille asianomaisille, kuten asia oikeastikin on.

Vierailija
7/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla se "pahis". Ja olen liian raukka. Tarvin siihen kunnon syyn, minkä sanoa suvulle ja kaikille.

Ap.

Ymmärrän sinua ap. Saisitko miehellesi aikaan vaikkapa alkoholi- tai huumeriippuvuuden? Yksikin huumelöytö voisi riittää ja voisit erota huutaen suureen ääneen että narkkarin kanssa et aio elää. Tai jos joku syyttäisi miestäsi raiskauksesta? Tietysti pitää varoa, ettet jää itse tällaisista järjestelyistä kiinni.

Vierailija
8/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi muslimimies on hyvä. Heidän velvollisuutensa on lyödä naista opettavaisesti. Tosin se eroaminen voi olla hankalaa.

Vierailija
9/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Olet todellakin liian raukka ja pelkuri ja tyhmäkin sen lisäksi. Ei sun tarvitse selitellä kenellekään mitään. Sanot vaan ettei et kommentoi.

Vierailija
10/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 20 vuotta: kiusasi, syyllistin, manipuloin,provosoin. Mies oli kunnollinen ja vastuullinen, hoiti työnsä hyvin, tekee kotitöitä enemmän kuin minä, on lasten kanssa, kuskaa harrastuksiin. Minä oon epävakaa ja tunnekylmä tyyppi. Kiusaamiseni kohdistan jopa välillisesti lasten kautta mieheen ja heikensi lasten hyvinvointia. Kerran sitten tunteja kestäneen harjoittamani henkisen väkivallan myötä hylkäsin miehen kimppuun fyysisesti ja mies heitti lattialle ja kuristi ja sain olkapäämurtuman ja sairauskertomusdokumentin, jossa nuo vammat ja niiden syntymekanismi todetaan. Edelleen ollaan yhdessä. Ei erottu. En pärjäisi yksin. Kaikki myötätunto mun miehelle.

Vierailija
11/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni 20 vuotta: kiusasi, syyllistin, manipuloin,provosoin. Mies oli kunnollinen ja vastuullinen, hoiti työnsä hyvin, tekee kotitöitä enemmän kuin minä, on lasten kanssa, kuskaa harrastuksiin. Minä oon epävakaa ja tunnekylmä tyyppi. Kiusaamiseni kohdistan jopa välillisesti lasten kautta mieheen ja heikensi lasten hyvinvointia. Kerran sitten tunteja kestäneen harjoittamani henkisen väkivallan myötä hylkäsin miehen kimppuun fyysisesti ja mies heitti lattialle ja kuristi ja sain olkapäämurtuman ja sairauskertomusdokumentin, jossa nuo vammat ja niiden syntymekanismi todetaan. Edelleen ollaan yhdessä. Ei erottu. En pärjäisi yksin. Kaikki myötätunto mun miehelle.

Mee hoitoon!

Vierailija
12/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus, mitätöinti, lyttääminen, mitä näitä nyt onkaan. Saattaa se mies jättää sut ennen kuin ehtii pettääkään... Lisäboonuksena itsensä siiderivalaksi lihottaminen. Joo! Ryyppääminen! Ryhdy juopoksi niin se ei sua enää jaksa kauaa kattoo. Kyl sä tästä kunnon kombon saat aikaiseksi! Go girl!

Vierailija
13/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sory vaan rakas eukkoni.  En aio tehdä kumpaakaan.  En kiusallanikaan.  Yrityksesi on aivan liian läpinäkyvää.  Minä en suostu ottamaan moisia rasitteita ja syitä itselleni.  Jos haluat eron, niin hae sitä.  Ja kerro sukulaisillesi todellinen syy:  oma itsekkyytesi ja omahyväisyytesi.

Vierailija
14/14 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on aivot, ei se tollasii kysy edes mihinkään. Suolaa mikäli seurailee ja häiriköi. Kun naikkonen muuta väittää ja kiertelee, asiaa ei ole edes olemassa (vain hallusinaationsa)

Muuten, laitetaanko twiitti että ulisan mailistä päästiin eroon ja jatkossa sopimukset tehdää muualle. Vastuuyksiköiden pomo voi soitella organisaation ympäri ja tivata vastauksia, miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi