Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue mulle sopisi

Vierailija
03.12.2016 |

On peruskristilliset lut arvot ei hihhuleja . Eli En sikäli kristillisiä. Toisaalta: en hyväksy abortteja eli sikäli ole taas kristillisten kannattaja .
Mutta haluaisin juuri kristillistä tasajakoa eli en ole kok ainakaan oikeistopolitiikankaan kannattaja.
Luontoa erityisesti suojelen mutta en voi olla vihreäkään sillä olen Nato kriittinen.
Isänmaallinen olen kovin mutta en Venäjävastainen vaan rauhan kannattaja aivoja käyttäen ei pyssyillä. Vasemmistolainen voisin toisaalta olla mutta olen hengellinen enkä materialisti pätkääkään.

Ei taida olla vielä puoluetta jolla olisi nämä arvot paketissa .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis koet Kristillisdemokraatit epäsopivaksi puolueeksi?

Vierailija
2/6 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisdemokraatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolainen voisin toisaalta olla mutta olen hengellinen enkä materialisti pätkääkään.

Jos Vasemmistoliittoa tarkoitat niin ei siellä materialismi kuulu puolueohjelmaan mitenkään. Puolueella on jäseninään mm. pappeja, ja itsekin tunnen kristittyjä vasemmistoliiton kannattajia.

Ja sitten toisaalta ei kaikki kridet ole mitään hihhuleita. Ja Vihreissä saa olla nato-kriittinen. 

Nyt kun on kuntavaalit tulossa niin varmasti joka puolueella on torilla oma koju, jossa voit käydä juttelemassa mm. juuri näistä asioista, mitkä sinua ao. puolueessa askarruttavat. 

Työläämpi menetelmä on se, että seuraat uutisista, netistä ym. millaisia ehdotuksia mikäkin puolue käytännössä tekee ja kannattaa, ja valitset sillä perusteella.

Vierailija
4/6 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolainen voisin toisaalta olla mutta olen hengellinen enkä materialisti pätkääkään.

Jos Vasemmistoliittoa tarkoitat niin ei siellä materialismi kuulu puolueohjelmaan mitenkään. Puolueella on jäseninään mm. pappeja, ja itsekin tunnen kristittyjä vasemmistoliiton kannattajia.

Ja sitten toisaalta ei kaikki kridet ole mitään hihhuleita. Ja Vihreissä saa olla nato-kriittinen. 

Nyt kun on kuntavaalit tulossa niin varmasti joka puolueella on torilla oma koju, jossa voit käydä juttelemassa mm. juuri näistä asioista, mitkä sinua ao. puolueessa askarruttavat. 

Työläämpi menetelmä on se, että seuraat uutisista, netistä ym. millaisia ehdotuksia mikäkin puolue käytännössä tekee ja kannattaa, ja valitset sillä perusteella.

Eikö se Vasuriliitto enää edusta marxilaista materialismia? Ei kyllä kovin näkyvästi ole irtisanoutunut Stalinin kansanmurhista.

Vierailija
5/6 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastanneille kiitokseni kesti sori mutta mielenkiintoisia näkemyksiä. Ap

Vierailija
6/6 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis koet Kristillisdemokraatit epäsopivaksi puolueeksi?

En oikeastaan koe niin mutta epävarma olen kelpaisinko siihen:)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi