Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka tykkää enemmän anaaliseksistä?

Vierailija
03.12.2016 |

Olen parisuhteessa naisen kanssa joka pitää enemmän anaaliseksistä kuin tavallisesta seksistä. Tavallista seksiä toki harrastetaan, mutta ei läheskään niin paljon kuin anaaliseksiä. Tän takia olemme harrastaneet enemmän anaaliseksiä kuin tavallista. Hän sanoo saavansa orgasmin pepun kautta helposti ja usein myös monesti kun taas hän ei saa orgasmia vaginan kautta. Ei sinänsä mitään, mutta onko tällainen kuinka yleistä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa orgasmin pepusta, niin siksi haluaa sitä kanssasi useammin. Jospa se tuntuu hänestä hyvältä??

Vierailija
2/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuollainen olisi unelmanainen.

Haluaisin että peppuseksiä olisi vähän useammin kuin tavallista eli ehkä 60/40 suhteessa :)

Mua oikeasti pelottaa että mitä jos seuraava tyttöystävä kuka lieneekään ei suostu ollenkaan peppuseksiin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kovasti peppuseksistä ja mieluusti haluan myös sitä joka seksikerralla. Mutta samalla kerralla on kyllä saatava myös ykköstä. Isoimmat orkut saan emätinyhdynnästä.

Vierailija
4/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea tilanne, jatkuva paskankäry latistaa tunnelman.

Vierailija
5/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sitten muuta kuin laittamaan patukkaa persuksiin. Ratsastat sillä niin kuin hepalla ja kuiskit korvaan, että kukas tykkää patukasta perseessä. Good girl.

Vierailija
6/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaistahan tuo on, mutta nauti tilanteesta.

Vierailija
7/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pitävät peppuseksistä paljonkin, kun taas monet tuntuu karttavan sitä.

Itse ainakin pidän siitä.

N25

Vierailija
9/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset pitävät peppuseksistä paljonkin, kun taas monet tuntuu karttavan sitä.

Itse ainakin pidän siitä.

N25

Oletko sinkku? :D

Vierailija
10/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkareikä,kakkareikä,kakkareikä,kakkareikä,kakkareikä,kakkareikä,kakkareikä,YÄK

Vierailija
11/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin lähi-idässä anaaliseksissä orgasmin saanut neitsyt oli tuhansien kameleiden arvoinen kauppatavara!

Vierailija
12/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tuollainen olisi unelmanainen.

Haluaisin että peppuseksiä olisi vähän useammin kuin tavallista eli ehkä 60/40 suhteessa :)

Mua oikeasti pelottaa että mitä jos seuraava tyttöystävä kuka lieneekään ei suostu ollenkaan peppuseksiin :/

Sitten vaan vieraisiin!

Vierailija
13/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo normaalia

Vierailija
14/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte nauttia tosta? Itse olen kokeillut anaaliseksiä ja sattui ihan sikana!

Vierailija
15/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nuorena noin, mut persvako voi väljähtyä ja se se vasta on kiva kun se muutenkin väljenee jos synnyttää. että onnea vaan.

Vierailija
16/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mutten enempää kuin emätinseksistä.

Vierailija
17/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä poikien fantasioita. Kyllä se totuus iskee kovaa, kun pääsette oikeasti sitä anaaliseksiä harrastamaan. 

Vierailija
18/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä poikien fantasioita. Kyllä se totuus iskee kovaa, kun pääsette oikeasti sitä anaaliseksiä harrastamaan. 

En tiedä muista, mutta yli sadan anaaliseksikokemuksen rintaäänellä voin itse sanoa että juuri mikään ei tässä maailmassa ole parempaa kuin anaaliseksi naisen kanssa.

Vierailija
19/49 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee pahalta.

Vierailija
20/49 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin iskeekin, nimittäin se tuntuu todella hyvältä.

T. Omaa vaimoaan perseeseen innoissaan sorvaava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä