Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihminen, jota kadehdit?

Vierailija
03.12.2016 |

Miksi kadehdit häntä ja mitä sinun tulisi tehdä, jotta et kadehtisi enää?
Mä voin alottaa: joskus, kun kova itseinho on päällä, kadehdin kaveriani. Hän on kaunis ja kotinsa on kauniisti sisustettu, mutta that's about it. En edes ymmärrä, miksi kadehdin häntä. Olen vuoden vanhempi, mutta itsellä on korkeakoulututkinto kohta valmis, olen vakituisessa suhteessa ja mulla on hyvä työpaikka. Rahaa on, ja jos aikaa tai mielenkiintoa löytyisi, sisustaisin kämpän ja laittautuisin jne.
Joskus kadehdin ihmisiä ihan tyhmistä jutuista, enimmäkseen materiasta, koska itsellä ei ole aikaa shoppailla 😂 Onko muilla yhtä tyhmiä kateuden aiheuttajia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, ystävällinen, hyvä kroppainen. Ehkä myös komea ja mukava mies :D naisia siis kadehdin. Itse naisena. Lahjakas. Itsevarma. Huh mikä lista.

Vierailija
2/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkönaisia. Esim. Leena Palotie. Minusta hän oli niin viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, joilla on sen verran rahaa, ettei tarvitse käydä töissä elämäänsä tuhlaamassa.

Vierailija
4/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta olisi kiva tietää myös miten kateus ilmenee? Oletteko ilkeitä kateuden kohteelle, jätättekö ulkopuolelle, pyrittekö piilottamaan kateuden vai?

Vierailija
5/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kadehdin kaikkia niitä naisia, jotka eivät ole haksahtaneet värjäämään hiuksiaan tai kynimään kulmakarvojaan liian ohuiksi. Nimittäin tämä karvojen kasvamisen odottelu on yllättävän veemäistä...

Vierailija
6/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään. Kateus on ihan turhaa, koska jokaisen elämässä on omat murheet ja onnen hetket.

Vierailija
7/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ja ihailen ihmisiä jotka uskaltavat toteuttaa niitä asioita elämässään, mistä itsekin haaveilen. Rohkeus ottaa riskejä , kun itse olen tylsähkö varman päälle -tyyppi.

Vierailija
8/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin minäkin vain toisia naisia. Lienee joku samaistumisjuttu.

Yleensä kadehdin vain vähän tai positiivisesti, siten että voin sanoa sen ääneen. Tiedän myös minua kadehdittavan. Avioliittoni, urani, lapseni ja esimerkiksi kesämökkini ja veneeni ovat aiheuttaneet kateutta.

Itse kadehdin kurinalaisuutta. Haluaisin olla parempi raha-asioissani ja kyetä työskentelemään pitkäjänteisemmin tavoitteideni eteen. Toisaalta kadehdin hyvää itsetuntoa. En osaa sanoa haluaisinko mielummin sisua treenata 2xnykyistä enemmän, vai pystyä totaalisesti rakastamaan kehoani sellaisena kuin se on.

Vierailija
9/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä karehdin jolla on pullantuoksuinen tervejärkinen jalat maassa oleva kiva vaimo, ei vaan enää niitä löydä mistään taitaa olla sukupuutton kuollut laji.

Vierailija
10/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita (menestyneitä) naisia. Ehkä siksi, että tiedän etten koskaan voi saada heitä tai harrastaa heidän kanssa seksiä. Varsinkin tuntuu siltä, että kaikki kolmekymppiset lakimiehet (naiset) ovat jotain fitnessmissejä. Lisäksi kun nykyään katselee jotain haastattelua niin asiantuntijana on joku ikäiseni kaunis, fiksu nainen ja tunnen alemmuutta. Ei siis mitään heiltä pois ja hienoa, että heitä löytyy, ovat varmasti ihan mukavia tyyppejä.

t. mies

ps. ketjun aiheeseen (kateus) liittyvä hyvä tarkistusnumero: 666

Vierailija
11/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka osaavat laulaa.

Vierailija
12/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneita

Vierailija
13/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään tai mitään. Jokaisella on ristinsä vaikka siltä ei ulospäin näyttäisikään.

Vierailija
14/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olisi kiva tietää myös miten kateus ilmenee? Oletteko ilkeitä kateuden kohteelle, jätättekö ulkopuolelle, pyrittekö piilottamaan kateuden vai?

Ei hirveästi näy elämässä tekoina tai sanoina, koska en ole heidän kanssaan tekemisissä. Lähinnä pään sisällä. No kerran annoin pakit nettitreffeillä kateuteni kohteelle vaikka tekstin perusteella hän vaikutti olevan unelmieni kumppaniehdokas. Tiedän, aivan järjetöntä.

t. mies / 10

Vierailija
15/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin korkeakoulutettua ja yleisilmeeltään rikkaan näköisiä naisia. Onneksi olen sellainen jonain päivänä eli mun kateus on enemmän ihailua. :) Kateus tekee happamaksi ryppynaamaksi.

Vierailija
16/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä, hoikkia naisia, joilla luonnostaan paksut hiukset, sellaisia, joilla on paljon ystäviä, hyväpalkkainen työ, aikaa harrastuksille, myönteinen elämänasenne.

Vierailija
17/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kauniita ja rikkaita itseni ikäisiä naisia. Työkaverina oli kerran yksi tällainen ruotsinkielinen yliystävällinen nainen. Saatoin olla hänelle vähän ilkeä ainakin selän takana.

Vierailija
18/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään,olen koko ikäni keskittynyt toteuttamaan omia unelmiani,on mieluisa työ,hyvät suhteet lapsiin ja puolisoon ja rakkautta riittää kaikille,on koti ja mökit ja mahdollisuus reissata ja opiskella työn ohessa,olen tyytyväinen ulkonäkööni ja rakastan tutkiskella itseäni sisältä,tarkoituksena kasvaa koko ajan ihmisenä paremmaksi

Vierailija
19/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikeastaan ole syytä kadehtia ketään. Toivon vaan että joskus saan nukkua tunnin pitempään aamuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi